חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק יער הפיות בהולנד

פארק הפיות בהולנד, השוכן באפטלינג (Efteling) בהולנד הוא אחד הפארקים הכיפיים ופופולאריים ביותר בהולנד. בפארק זה תמצאו מגוון אטרקציות שונות אשר מבוססות על סיפורי מעשיות, אגדות ילדים ומגוון הפולקלור ההולנדי המתאימים לכל המשפחה ובמיוחד לילדים. הביקור בפארק הינה חוויה בלתי נשכחת לילדים והיא כוללת בין היתר מתקנים שונים שבהם הילדים יכולים לשחק במהלך שהותם בפארק.

מידע על פארק הפיות בהולנד

פארק הפיות בהולנד, הינו פארק המיועד לילדים אשר שוכן בכפר קאטסהובל  (Kaatsheuvel) בהולנד לא הרחק מהגבול הגרמני. הפארק עצמו מתפרס על פני 2000 דונם וכולל 40 מתקנים, רוב המתקנים בפארק הינם עוצרי נשימה. מדובר על אחד מפארקי השעשועים הגדולים ביותר בהולנד. הפארק כולל מדי שנה יותר מארבע מיליון מבקרים אשר מגיעים ביחד עם ילדיהם ונהנים מהאטרקציות השונות. בפארק תמצאו צמחייה ירוקה ומרחבים גדולים ויפיפיים לצד גינון ותחזוקה. בפארק תוכלו לבקר בממלכת הפיות, לעוף בחלום, לבקר ביער האגדות, לבקר בטירה וילה וולטה, לשוט בשייט קסום בחושך על המים בתוך מבנה אשר מואר באורות צבעוניים, לבקר בשוק ההומה בממלכה, בשכונות שונות של עושר ושל עוני ולחוות עוד דברים מהנים.

ארק הפיות בהולנד מחולק ל-4 אזורים הכוללים את: ממלכת הטיולים (Travel Realm – Reizenrijk), ממלכת הפיות (Fairy Realm – Marerijk), הממלכה הקשוחה (Rough Realm – Ruigrijk), והממלכה האחרת (Other Realm – Anderrijk) וכמובן פארק השעשועים עצמו שכולל לא מעט מתקנים ואטרקציות שונות לכל המשפחה.

אטרקציות בפארק פיות בהולנד

בפארק פיות בהולנד תמצאו מגוון נרחב של אטרקציות לכל המשפחה שהילדים יאהבו מאוד. בין האטרקציות השונות ניתן למצוא את האטרקציות הבאות:

רכבת ההרים Python- רכבת ההרים פייטון ((Python, אשר הופעלה לראשונה בשנת 1981 למשך דקה אחת וארבעים וחמש שניות ובמהירות של 52 קמ"ש, השתנתה עם השנים וכוללת מסילה אשר מתפתלת עם פניות חדות ונפילות אשר מטלטלות את הנוסעים בה. רכבות ההרים מעניקות לילדים חוויה בלתי נשכחת מאותו אירוע.

ספינת הרפאים ( (Half Moon Pirate Ship – ספינת הרפאים ((Half Moon Pirate Ship ), היא ספינה פיראטית גדולה מאוד אשר מושכת לא מעט תיירים ברחבי העולם לעלות עליה. הספינה מטלטלת מצד לצד בגובה רב באוויר, והיא מומלצת לאנשים שאוהבים אקסטרים ולא מפחדים מגובה.

טירת הרפאים (Haunted Castle) -טירת הרפאים (Haunted Castle) בפארק הפיות בהולנד, היא טירה מפחידה ומלחיצה. טירה זאת רדופת רוחות וכוללת דמויות רבות ומוזיקה רקע מפחידה. הכניסה לטירה הינה לכל הגילאים כך שאם את רוצים להצטרף לילדים שלכם תוכלו להיכנס ללא כל בעיה.

מסע עם דב פנדה Panda Vision))- במסע עם דב פנדה Panda Vision)), בהדרכת דב פנדה נחמה וחביב תוכלו להגיע למחוזות קסומים מעל פני כוכב הלכת ולקחת חלק בכך. מדובר על החוויה מהנה לכל המשפחה וכיף אדיר.

תיאטרון אפטלינג (Efteling Theater)- תיאטרון אפטלינג (Efteling Theater), הוא תיאטרון חוויתי לכל המשפחה הכולל הופעות ריקודים, מוזיקה, פעלולי קסמים ועוד. כמו כן, לאחר המופע המהנה תוכלו לאכול במסעדה שנמצאת סמוך לתיאטרון.

יער האגדות (Fairy Tale Forest)- יער האגדות (Fairy Tale Forest), אשר נמצא בתוך פארק אפטלינג (Efteling), כולל הליכה של שעתיים בתוך היער הגדול והקסום וכן פגישת דמיות שונות מהאגדות כמו: כיפה האדומה, שלגייה ושבעת הגמדים וכן מתקנים שונים מסיפורי האגדות. ישנם מקומות שתוכלו להיכנס אליהם במהלך הסיור או להציץ.

שעות פתיחת פארק הפיות בהולנד

פארק פיות בהולנד פתוח לקהל הרחב מ-10:00-18:00 במהלך כל השבוע בחודשי אפריל עד נובמבר, ובחודשי הקיץ יולי אוגוסט, פעיל הפארק בין 10:00-20:00 ובסופי שבוע עד 23:00 בלילה. החל מנובמבר ועד ינואר הפארק פתוח משעה 11:00-18:00. דמי הכניסה בחודשי הקיץ בין יולי לאוגוסט הינו 42 אירו, ובשאר השנה 40 אירו. חשוב לקנות כרטיסים מראש על מנת שתגיעו למקום ולא יווצר מצב שנגמרו הכרטיסים.

איך מגיעים לפארק הפיות בהולנד

ההגעה לפארק הפיות בהולנד הוא דרך רוטרדם כביש ,A16 ב- Dordrecht-Breda יש לרדת ביציאה ל-Herogenbosch לכביש A59, ומשם להמשיך ל Kaatsheavel וכביש A61 עד אפטלינג. אם אתם מגיעים בתחבורה ציבורית ברכבת מאמסטרדם, אוטרכט או זלואו Zwolle, יש לקחת רכבת ל- ל-Hertogenbosch ומשם לקחת באוטובוס לכניסה אל הפארק.

שאלות נפוצות בנוגע לפארק הפיות של הולנד

כדאי להגיע לפארק הפיות בהולנד בחודשי הקיץ יולי אוגוסט, בתקופה זאת שהינה החופש הגדול היא הזדמנות מצוינת לטייל עם הילדים וליהנות ממזג אוויר נוח ונעים.

פארק הפיות מתאים לכל המשפחה ולילדים מגיל 4 ועד גיל 14.

בפארק תמצאו הרבה מסעדות שתוכלו לקנות מהם, כך שאין צורך להביא אוכל אתכם.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!