חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיכום טיול בהולנד זוג עם 3 ילדים קטנים

סיכום טיול באוגוסט, זוג+3 בגיל 10, 8, 4.5. שני עד שני בדה-אמהוף ועוד לילה באמסטרדם. בשורה התחתונה, חודשיים וקצת אחרי, ואחרי שהספקנו גם לנפוש בסוכות בכרתים, הילדים שלנו (הגדולים לפחות) יותר אהבו את החופשה (בטן-גב) בכרתים…אבל כמובן כל ילד הוא משהו אחר. בקשר אלינו ההורים הולנד יפהפיה אבל ממש אין מה לקרוא לזה חופשה חזרנו גמורים….ולעניינו:
טסנו עם טרנסאוויה לאמסטרדם המראות בשעות הצהריים, היה בסדר גמור, הכנו אייפדים עם סרטים, חטיפים, דפי ציור, עבר רגוע, לא לשכוח – אזניות!
רכב – השכרנו דרך אוויס, היה בזמנו מבצע דרך הקבוצה והם היו הכי זולים רק שכשנחתנו והגענו לעמדה שלהם, עמדנו שעתיים!!! בתור, עד שלקחנו את הרכב הגענו לכפר הנופש ב 23 בלילה, מה שממש לא נחמד. כל שאר העמדות היו הרבה יותר פנויות ובדיעבד היינו משלמים קצת יותר בשביל לעמוד פחות בתור ולהגיע בשעה נורמלית לכפר. (הרי בשביל זה הזמנתי טיסות בשעות כאלה).
כפר נופש – לנו בדה-אמהוף המפורסם, בקתה 550, פרימיום לחמישה אנשים. הבקתה הייתה נקייה ללא ריח, מרפסת ליד התעלה, ברווזים ביקרו אותנו באופן קבוע. הבקתה מצוידת וכל מה שצריך להוסיף אפשר לקנות בסופר בתוך הכפר. ממליצה כן להביא מהבית – שקיות זבל גדולות, שקיות קטנות לכריכים, מגבות לבריכה וזהו בערך…בכפר עצמו אכלנו בשתי מסעדות, האוכל לא משהו, בכלל כל הולנד לא מצטיינת באוכל גורמה…פארק המים הוא וואו גדול הילדים עפו שם, הוא נסגר בתשע, והסופר בשמונה כך שיש להיערך מראש אם מתכוונים לאכול בבקתה.
מכה רצינית שהייתה בכל הולנד – דבורים. על הבוקר הראשון עקצה דבורה את הקטן שלנו, בכל מקום שיושבים בחוץ זה ממש מטרד! קנינו בשלב מסוים מעין מקל פלסטיק (אשים תמונה) שלקחנו איתנו לכל מקום ודי הציל אותנו…
פארקים לילדים בהולנד אמסטרדם

איפה היינו – את היום הראשון בילינו בכפר בפארק המים, עשינו גם סיבוב בפארק עצמו (פינת ליטוף, ג'ימבורי קטן, חדר משחקי וידאו) ובסוף עשינו על האש בבקתה של חברים.(במקרה מצאנו אותם שם…)
ביום השני נסענו לחיטהורן, כולם עושים אותו דבר כך שלא ממש משנה איפה תשכירו את הסירה נתקעים בפקק של סירות בתעלות…כן היא מהממת אבל בטח יש עוד מקומות כאלה פחות עמוסים, לא? בכל מקרה, כשיוצאים לאגם זה מהמם, האכלנו שחפים, השייט זורם וכייפי.משם המשכנו לעמי ותמי שזה מקום מקסים לילדים קטנים וגדולים ואחרי שעתיים שם חזרנו לבקתה.
ביום השלישי – היינו בהוחה פלואה עם האופניים הלבנים, היה מדהים! כולנו נהנינו מהרכיבה במקום היפה הזה. תשלמו בשביל להגיע לחניה הקרובה למרכז המבקרים זה שווה את זה. השבילים די צרים כך שצריך לרכב בשורה בצד ימין כי מולכם יגיעו במהירות רוכבים אחרים. אנשים לא שמים לב ועוצרים בשביל חוסמים אותו והאחרים צריכים לבלום…אם אתם עוצרים, רדו מהשביל לא כזה מסובך…אכלנו במסעדה שם צהריים מאוחרות וחזרנו לפארק המים בכפר.
ביום הרביעי – גן חיות בורחר, בנסיעה לשם הזמנתי מגרופון הגרמני כרטיסי כניסה בהנחה, בקופות קניתי רק כרטיס חניה. גן החיות מחולק לאיזורי אקלים שונים והוא מאוד מושקע, אנחנו אהבנו.מול המסעדה הראשית במקום יש גן שעשועים מקסים שהילדים נהנו בו מאוד.
משם נסענו לפסטיבל כדורים פורחים. היינו הישראלים היחידים (כמעט), חוויה מדהימה לראות איך מנפחים ואיך עולים לאוויר עשרות כדורים פורחים. יש לציין שזה לוקח זמן וצריך סבלנות שלא תמיד יש לילדים הגדול שלנו ממש סבל שם….חזרנו מאוחר לכפר.
היום החמישי – פארק חבלים ופארק קופים, היום התחיל גשום אך נסענו בכל מקרה, ואכן הגשם הפסיק והיה יום מקסים. הם נמצאים אחד ליד השני ושם התפצלנו. פארק החבלים מאתגר וחוויתי לגדולים, פארק הקופים ממש נחמד הקטן ואני אהבנו אבל הכניסה ממש יקרה (כנראה בגלל זה לא ראינו אף ישראלי…). גם משם חזרנו ישר לפארק המים בכפר.
היום השישי – נסענו למוזיאון הפתוח איינקהאוזן. הנסיעה לשם מדהימה, כביש שחוצה ימה, למוזיאון עצמו אחרי שחונים מגיעים במעבורת שזו חוויה לכשעצמה, במוזיאון עצמו כל מיני בתים עם נושאים שונים (הילדים פחות התחברו) טחנת רוח עתיקה, מעשנת הרינג (טעים!) ושיט בסירות קטנות עם כל מיני הפעלות מזה נהנו מאוד. אכלנו במסעדת שף בעיירה עצמה.
למחרת בבוקר עזבנו את כפר הנופש לאמסטרדם. לנו במלון:Urban Lodge Hotel מרוחק תחנה אחת ברכבת לרתחנה המרכזית של אמסטרדם, יש חניה, ויש 2 חדרים עם דלת מקשרת. כשחיפשתי מלון לחמישה לא ממש מצאתי, עשיתי חיפוש לארבעה וכשמצאתי משהו שעניין אותי שלחתי מייל למלון שאנחנו בעצם חמישה אבל לא צריך מיטה נפרדת לקטן (הוא ישן עם האחים שלו) והם הסכימו בלי שום בעיה, שילמנו כשהגענו ישירות למלון. המלון חדש, החדרים גדולים, יש מכונת קפה חופשית כל היום בלובי של המלון – ממליצה.
הגענו בשעות הבוקר למלון, חנינו שמנו את המזוודות ונסענו ברכבת לתחנה המרכזית. כשיצאנו מהתחנה אחרי שבוע של טבע ונופים קיבלתי קצת קלסטרופוביה מכמות האנשים…ישר הלכנו למוזיאון נמו, כמה דקות הליכה מהתחנה המרכזית. המוזיאון נחמד, עמוס אך די מהנה. משם חזרנו ישר למלון – לנו הספיק….ולמחרת טסנו חזרה הביתה.
אם קראתם אתם אמיצים ובטוח תהנו…!!! ונכון לא היינו באפטלינג…

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!