חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לטיול מושלם באמסטרדם עם ילדים

בשונה מאנשי הקבוצה הטיול שלנו כולו התמקד באמסטרדם. אנחנו זוג הורים, אני בהריון חודש 7 ומיקה, ילדה בת שנה ו- 10.

הטיול כולו היה מוקדש לילדה, אבל גם אנחנו נורא נהננו.

אז הטיול התחיל בטיסה ישירה ב- KLM, מתברר שהמחירים היו ממש דומים ל- EASY JAT והעדפנו טיסה סדירה. אומנם בחירת הטיסות לא הייתה להיט בשבילנו, כי הם היו באמצע הלילה אבל בשבילה זה היה פשוט להיט, היא ישנה כל הטיסה.

נחתנו בשעה 8:45 ונסענו לדירה שמצאנו באמסטרדם ב- AIRBNB עם רכבת ואח"כ טראם.

קנינו בתחנה המרכזית את הכרטיסים שהיו טובים ל- 7 ימים, וככה התניידנו, מאוד מאוד מאוד נוח.

חשוב לציין שכשקונים כרטיס בודד ודרך המכונה צריך מטבעות אם לא, האפשרות הבאה היא לשלם בכרטיס אשראי ואז יש חיוב של 0.5 סנט על הטרנזקציה.

אם כבר לפרגן אז באמת לדירה שבחרנו בAIRBNB, המיקום מדהים, בעל הדירה אחלה. הדבר הפחות טוב זה שהדירה לא הייתה מושלמת לילדים והיו חסרים כמה דברים, כמו: כיסא אוכל, עלייה לדירה עם מדרגות ממש תלולות ומפחידות לאישה בהריון ולילדה פיצית.

היום הראשון היה יום שבת והתכנון היה לעשות יום רגוע, וכך היה. סיבוב בשכונה (בדיוק יש שוק נחמד שפתוח בימי שבת ושני) שוק – Noorderkerk. ואכלנו צהרים/בוקר מה שזה לא היה במסעדה שכונתית חמודה מאוד בשם פיקניק. בהמשך הלכנו לכיכר דם כי הבנו שהצ'יפס הטעים ביותר נמצא שם – Manneken Pis Amsterdam (לא לחשוש מהתור, הוא ממש עובר מהר) אז נשנשנו אותו, היה קר וגשום והיינו גמורים אז פשוט חזרנו לאזור הדירה. לפני זה עצרנו כמובן בJUMBO וקנינו כמה מצרכים שיהיו לנו לבית.

היום השני של הטיול- יום ראשון – יום לטיול בוולנדפרק, הכנו סנדוויצ'ים ופירות, ועשינו סיבוב כמעט מלא של הפארק, בעלי והילדה השכירה אופניים ונסעו ברחבי הפארק. עד שהתחיל להיות קצת גשום והיה בא לנו לאכול משהו, כאן מגיעה דיס המלצה (אכלנו ב- Wagamama וממש ממש לא נהננו). אח"כ הלכנו לAmsterdam sign, וקינחנו את היום ב- גלדריה מומלצת SUGER N ICE.

היום השלישי של הטיול, יום שני – היינו בגן החיות, נפלנו על יום שימשי ומדהים, הכנו תיק עם סנדוויצ'ים, פירות וירקות. מיקה נכנסה בחינם ואנחנו שילמנו (את הכרטיסים רכשתי און ליין יום לפני). היה מדהים, החיות ממש קרובות אליך והייתה הופעה נחמדה של כלב ים. בקיצור בוקר חוויתי ביותר. אחרי שהבנו את הרעיון וגם סיימנו את המסלול הלנו לג'ימבורי התת קרקעי שנמצא ממש במרחק הליכה – TunFun, הכניסה עלתה 7 יורו, שילמנו רק על מיקה. ישנם אזורים לילדים קטנים, וגדולים והמקום נחמד ממש.
ארוחת ערב הייתה הפעם מחוץ לבית וכללה בתוכה צלעות מומלצות מאוד – De Nachtwacht. הזמנו מנה ענקית של צלעות וחלקנו אותה יחד, עם סלט וכמובן צ'יפס. גם אנחנו וגם מיקה נהננו נורא!!

היום הרביעי של הטיול, יום שלישי – היה יום גשום מאוד, התחיל בבית קפה שכונתי וחמוד CoffeeRoastery WesterPark אנחנו באנו רק לקפה אבל נראה שזה מקום מאוד נחמד ואוהב ילדים, היו שם פנקיקיים וכל מיני ארוחות בוקר שוות. משם הלכנו לפארק Westerpark, להבנתי זה פארק מדהים עם המון פעילויות לילדים, אם זה היה יום חמים אז מיקה יכלה להתפלש שם בכל מיני מזרקות ואגם קטן. לצערנו היום היה גשום מאוד וחיפשנו מקום מסתור, עד שהתאפסנו על עצמנו ואז החלטנו ללכת לעוד ג'ימבורי ענק וסגור באזור Candy Castle. למיקה היה פשוט חלומי, אם אזור לילדים ובריכות כדורים ומקפצות והכל בנושא של סוכריות, שם אכלנו (בעיקר מיקה) ארוחת צהרים בקופסא חמודה. זו הייתה ההצלה של היום הגשום והיה ממש ממש כיף! בערב רצינו ללכת למיסעדה איטלקית שהתבררה כפלצנית אבל כנראה מאוד טוב Toscanini אבל לא היה מקום בשבילנו אז קפצנו לאכול במסעדה איטלקית ליד הבית, היא לא מעלפת אבל היא מספקת את הסחורה. יש שם כיסאות לילדים ושולחנות גדולים ומנות גדולות וכיפיות. פיצריה קפרי (Pizzeria Capri).

היום החמישי של הטיול, יום רביעי – קמנו בבוקר יחסית מוקדם כי קבעתי מראש, עוד מהארץ, חוג למיקה. מסתבר שבחופשת הקיץ באמסטרדם יש המון פעילויות, בין היתר במקום שקוראים לו My Little Van Goghhttps://www.clubmylittlevangogh.com/. השיעור החד פעמי למיקה עלה 20 יורו, נרשמתי לפני באתר וזה איפשר לנו לראות את חיי היום יום של האמהות באמסטרדם. זה היה נחמד למיקה כי היא התפלשה בצבעים ונגעה בכל מיני מרקמים ושיחקה עם ילדים הולנדים והיה לה כיף מאוד! מומלץ בחום!

בצהרים נחנו קצת באזור, ישבנו בבית קפה מדהים שמסתבר שזו רשת מצויינת וטעימה Bagels & Beans כוס קפה ענקית בשבילי נתנה לי אנרגיות להמשך יום. בגלל שנפלנו על יום יחסית יפה וכיפי והמשך השבוע נראה פחות מלבב, החלטנו ללכת בצורה ספונטנית (כי קבענו את זה ליום אחר) למוזיאון המדע – NEMOנמו. היה נחמד מאוד, את הכרטיסים קנינו און ליין ועל מיקה לא שילמנו. לאחר הסיור עלינו למעלה, יש מאין גג עם טרסות נחמדות ומזרקות מים, מקום נחמד מאוד לבלות בו ביום נעים יחסית.

 

היום השישי של הטיול, יום חמישי – יום גשום ואפרורי, הוחלט להיות כולו לשייט תעלות. קנינו ליד מוזיאון אנה פרנק את הכרטיס ושטנו לנו, מדי פעם שהתבהר פשוט עצרנו בתחנה ועשינו סיבוב. היום הזה ברובו היה יום שאני עשיתי בו שופינג ובעלי טייל עם הקטנה.

לכיוון אחה"צ הלכנו למסעדת ראמן – Fou Fow Ramen ידועה ביותר שקיבלתי עליה מלאאאאא המלצות! היא מאוד ידידותית לילדם אבל אין שם כסאות לילדים. המסעדה היא יחסית קטנה והיא מלאה עד אפס מקום בשניה שנפתחת אבל, הכל טעים שם, גם הדברים שהם לא ראמן. בכל אופן, ביום קר וגשום יחסית אין כמו מרק מחמם ומנחם!

 

היום השביעי של הטיול, יום שישי – החלטנו לקום ולאכול ארוחת בוקר בחוץ, אז קפצנו שוב ל- Bagels & Beans. אח"כ טיילנו באזור של DE PIJP, מצאנו כמה פינות חמד וגני שעשועים שעשו למיקה ממש ממש שמייח. אח"כ עשינו טיול Sarphatipark מקום קטן וחמוד, מיקה האכילה את כל הציפורים/ברווזים שהיו שם עשינו מלא תמונות כי הפארק בהחלט מדהים! בהמשך עשינו סיבוב בשוק המקומי  ונפגשנו ממש במקרה בפיצריה מדהימה שהזכירה לנו את טוני וספה. לאחר מכן קפצנו לאכול קינוח במקום אחר (הכל קרוב, מקסימום תחנה או 2), מקום שמאוד מומלץ פה בקבוצה, ואני גם ממליצה – Sweetella

 

היום השמיני והאחרון של הטיול, יום שבת, יום שאני ממש שונאת בכל חופשה אבל דווקא בסופו של דבר היה ממש נחמד – בהמלצת האנשים כאן החלטנו לסוע טיפה רחוק יותר לכיוון AJAX ARENA שם היינו כל הבוקר בג'ימבורי סגור שנמצא ממש מול הכניסה – Ballorig ואח"כ טיול כמו כל הישראלים בדיקטלון (לא מצאתי מה שחיפשתי, לבוש סקי למיקה) המשכנו לקניון שהתברר כקניון פתוח שטיפה ביאס אותי וחזרנו צ'יק צ'ק לאזור המרכז. שם אכלנו בקפה דה קלוס, המקום הנוסף המומלץ ע"י ישראלים וקינחנו בעוגיות המדהימות באזור שנאפות במיוחד. חזרנו לדירה, לקחנו את הדברים שלנו ויצאנו לכיוון השדה תעופה.

 

אולי הטיול לא יתאים להרוב כאן, כי הילדים יותר גדולים והם מחפשים יותר ויותר פעילויות ב- 100 קמ"ש אבל אנחנו משפחה קטנה ואני היפופוטם מסתובבת עם בטן, הטיול היה בדיוק מה שחיפשתי, קצת רוגע, קצת מזג האויר נוח (לא גיהנום כמו בארץ), קצת שופינג והרבה הרבה ביחד.

מקווה שאני עוזרת לכם כמו שאתם עזרתם. תהנו המון, אמסטרדם היא בהחלט יעד מדהים, ואני בטוחה שאחזור אליה בקרוב! אולי בלי ילדים, ולא בהריון !

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!