חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המוזיאונים העממיים הפתוחים של הולנד שחובה לבקר בהם!

יש המון מוזיאונים יפיפיים שמעבירים אומנות, היסטוריה, ואידיולוגיה ברמה הגבוהה ביותר בעולם. זה הזמן לעשות טיול בהולנד ולהחכים מהמוזיאונים הכי טובים באירופה!

כל הולנד המקומית ינחה אותך: כדי באמת להיתקל בחיים ההולנדים הרגילים, להסיר יום טיול מאמסטרדם. במדינה קטנה כמו בהולנד, זה דבר שקשה לעשות. בתוך חצי שעה של יציאה מתחנה מרכזית, אתה יכול להיות אי שם למטה בחווה הולנדית – עשיר, ירוק, ו טעון עם צבעונים וחלב גבוה חלב בניגוד. זוהי הפסקה ממריצה מהאמסטרדם העירונית.

ובהתחשב כי אתה מקבל תשלום מתוך חלב ההולנדי הפתוח של חלבי האוויר, בקר אחד אלה מדהים אנשים מחוץ למרכזים היסטוריים עבור חתך של החיים וההיסטוריה ההולנדית – כולל, כמובן, גבינות, טחנות רוח, נעלי עץ. הולנד קטין; כל אחד משלושת המראות הוא טיול יום פשוט על ידי תחבורה, הכנה, או אוטומטי מ Haarlem או אמסטרדם.

מוזיאון זואדרזי אנקהויזן

מאדאם טוסו באמסטרדםהמרכז ההיסטורי הנלהב הזה נקרא על שם הצליל הפנימי המוכר בשם Zuiderzee (ZOW-der-zay, "South Sea"), שנעלמה לאחר כניסתו של המפרש בשנת 1932 והפכה לאגם. עם המעבר הבא מן המים המלוחים אל המים המתוקים, וההתאוששות המאוחרת והעיבוד מחדש של הקרקע, התברר שהתרבות הנהוגה במבט היסטורי במרכז ההיסטורי הזה נמחקה לכל דבר ועניין; אולם התערוכה נועד להגן על התרבות.

תפגשו אנשים שעושים הצגה משכנעת ביחס להעמיד פנים של תושבי הכפר. ההנאה היא שלי כדי לצלם אותם, אבל הם לא מחייכים – אף אחד לא אמר "שיהיה לך יום הגון" באותם ימים. בקצוות השבוע, צעירים מעריכים ניסויים בבילוי ישן, משחקים בגזעים, ועושים ספינות שיוט מתוך נעלי עץ ישנות.

המרכז ההיסטורי הוא שמחה לחקור, עם משהו עבור כל אחת מהפקולטות: מריחים את להבות העץ ובורות שיזוף, מעריכים את הצ'דאר של צ'דר המתבגר ואת ליקריץ מיושנת, צופים בטחנת רוח, מחזיקים פחם, לתפוס את הקול של חסימות עץ ברחוב בלוק. נסו לא להיות נרתעים לדחוף לתוך בתים פטיו (החקרית לקבל חלקים יותר מתוך ניסיון זה – כל כניסה פתוחה מתעניין בך).

טיול כאן עובד באופן עקבי כרכיב של "משולש זיכרון" טיול יום: נסיעה של שלושה חלקים שמתחיל עם נסיעה על קיטור מקסים להתכונן דרך פתוח לרווחה מן Hoorn כדי Medemblik, ולאחר מכן מפרש על 1920s זמן מים אל אנחויזן (ביתו של מוזיאון זוידרזי), וסגירתו בהליכה חזרה להורן (עצמה מסע קצר מאמסטרדם או מהאארלם).

מוזיאון ארנהם הפתוח

ארנהם יש את הולנד 'בתחילה, הגדול ביותר, ואת הטוב ביותר מחוץ למרכז ההיסטורי אנשים. אתם תעריכו עצירה עצומה של טחנות רוח, בתי חווה ישנים ומבנים שונים (מרוכזים מכל רחבי הולנד, והורכבו מחדש), התמחויות מקובלות בחיים האמיתיים, והשתלמויות מקסים בתרבות ההולנדית. זה יוצא דופן למשפחות.

אתה יכול לבלות את כל היום לחקור את זה מבריק בחוץ אולם התערוכה. ודא על כל ירידה בשיעור על ידי כמה מדגיש שלה:

Rijksmuseum באמסטרדם

Rijksmuseum באמסטרדם

כיכר העיר: אתה יכול לשחק כאן עם צעצועים מ 1800. בדוק אם אתה יכול לעשות את "עף ההולנדי" לטוס, או לנסות לרכוב ייחודי "גלגל גבוהה" welocipede ללא נפילה. על הכיכר הוא מקבל ניסיון מעשי ב poffertjes (נפוח קטן מהרגיל עוגות חם מסודר אבקת סוכר), עם ישיבה בתוך ומחוץ.

בגדים: בפנים, מכניס איכות מכני בכעס קילומטר כתמים נפתחים כדי חתיכות. (באותם ימים לא היה "מחזור שברירי"). בימים הגונים, סדיני הגדישה פרושים על הגינה לייבוש.

בית הפנקייק הטבעי מגיש נקניקיות הולנדיות נדיבות ומתוקות.

ארבעה בתי פועלים: בתים אלה מציעים מבט מעניין על דרכי החיים של ארבעה תקופות של מומחים: מ 1870, 1910, 1954, ו 1970. תאר לעצמך איך הביתה עיצוב ונוחות מתקדמים מן 1870s כפרי עד 1970 gaudy.

טחנת רוח של שלב: טיול במעלה המסלול המהיר של מרכז הבילוי של מרכז הבידור עבור נקודת מבט מעופפת מעל הגלריה.

מוזיאון זאנסה שאנס הפתוח

זו העיר מחדש מהמאה ה -17 שמה את התרבות ההולנדית – מגבינות לחתוך עץ – על סוזן רפה.

ממוקם על נהר זאן בעיר Zaandijk, הגלריה מוקדש דרכים קונבנציונאלי של החיים לאורך זאאן – פעם קבוע עם טחנות רוח, מנוצל עבור כל סיבה שניתן להעלות על הדעת, והיום מתועשת במרץ (ספירת ממותה שוקולד מפעל עיבוד אתה יעבור במעבר). בשנות השישים הושתלו כאן בתים מרחבי האזור כדי להציל את התרבות הקונבנציונלית. החלק הגדול ביותר של הצגים נשלט על ידי אנשים מקומיים משונים שגילו את ההתמחות שלהם בחיים, ולעשות את זה עם קנאות.

Zaanse Schans (Zahn-ze skhahns), מעין אטרקציות קשורות במדויק בתחנה מקסימה עם בתים ישנים, מרגישה פחות כמו מרכז היסטורי מאשר הגלריות החיצוניות של ארנהם או אנחויזן. מה עוד, שכן כל הקסם מחייבת הוצאות מעבר שונות (ואלה חופשיים הם גם מציעים או לקדם משהו), זה גם מרגיש את כל יותר unathly מסחרית … אתה תהיה ניקל ו-מעומעם על האימון החברתי שלך. עם זאת, זה מועיל ללא סייג, רק 15 דקות באמצעות הכנה (בנוסף 15 דקות הליכה) ממרכז העיר אמסטרדם. שתיים מהאטרקציות כאן – מוזיאון השעון ההולנדי, טחנות הרוח העובדות, הן מיוחדות ומרתקות באמת. מכיוון שזו הפחות תובענית ובלתי מתפשרת, היא מתנפלת על התרבות הנהוגה בהולנד, זאנס שאנס יכולה לעלות על גדותיה בשעות אחר הצהריים המוקדמות, על ידי אוטובוסים של אסיפות ביקור. כדי להתחמק נחילים, לבוא מוקדם או מאוחר.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!