חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום אחד בהולנד? לא רק אמסטרדם!

יש לכם רק יום אחד לבקר בהולנד? יום אחד בלבד לטיול באמסטרדם? מחפשים רעיונות שתוכלו לשלב באותו יום טיול? הכנו עבורכם פוסט שלם שמסביר מה תוכלו לעשות בהולנד חוץ מאמסטרדם ליום אחד!

שווקים באמסטרדם

שווקים באמסטרדם

בעוד שדיווחו של אמסטרדם ראוי, חוקרים אשר אינם משוטטים מחוץ לעיר מעניקים הזדמנות גדולה עבור חלק מהאירועים הקסומים ביותר באירופה. כמו כן, במדינה קטנה כמו הולנד, יום חובה הוא משהו אבל קשה לעשות. בתוך חצי שעה של עזיבה של אמסטרדם להכין את התחנה, אתה יכול להיות אי שם למטה בארץ הולנדית – מוצף צבעונים, בתים בלוק אדום, תעלות סקרן, חיות חלב מנוגדים מאוד.

אחת המטרות האהובות עלי ביותר לטיול יום היא אפרופוס בשם ווטרלנד, ביתו של שלוש ערים נעימות במיוחד: אדאם, מרקן, וולנדאם. באזור כפרי זה, טיול קצר ממזרח אמסטרדם, גיליתי תעלות עם השתקפויות שיניעו את מונה לקבוע את כן הציור שלו.

אדאם – הידועה בצ'דר המפורסם שלה עטופה בשעווה אדומה או צהובה – נטענת בהיסטוריה, עוסקת, באכסניות וברגשות יוצאי דופן. העיר המענגת הזאת מתוקה אך לא מסכרינית, והיא נמצאת במרחק של רק 30 דקות נסיעה בתחבורה מאמסטרדם.

על הסיכוי כי אתה הולך, מנסים לבקר בתוך המגזר העסקי של יום רביעי בבוקר של אדם; הוא נערך כל ימות השנה, אך הוא הטוב ביותר בחודשים יולי ואוגוסט, כאשר החוואים מביאים את הצ'דר שלהם על ידי סירה וסוס אל מוקד העיר. אתה יכול להסתכל כמו צ'דרהוא שקל והחליפו על ידי אדמרס בבגדים מקובלים.

שדרת המסיבות של אמסטרדם, הולנד

שדרת המסיבות של אמסטרדם, הולנד

למרות העובדה כי אדאם ידוע כיום צ'דר, זה היה פעם במספנה פרודוקטיבי נמל. זו הסיבה, במאה השבע עשרה, התביעה של העיר תהילה בסופו של דבר בולט בין הגבינות הידועים ביותר על פני כדור הארץ. מרינרס לקחו את גלגלי אדאם למסעותיהם – הצ'דר לא נהרס ביעילות, וניתן היה להחליף אותם בטעמים ובעושר שונה של המזרח.

הסירות הן זיכרון רחוק; כיום, חילופי היסוד של אדם הם התיירות. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא פשוט לשפוך נתיבי הסיפור שלה ערוצי. שקול לקחת טיול קצר הליכה; לבקש חוברת ביקור חינם נגיש במשרד הנתונים הנוסע בכיכר הראשית.

בעוד העיר עצמה היא הקסם האמיתי, מוזיאון עדם הוא ללא ספק מוצדק ללא קשר לעצור: סידור חיים אותנטי בן 400 שנותן מבט מהנה מה בתים תעלות ישנים דומות פעם. בית זה מרתק במיוחד למרתף הריצוף שלו, שנועד לחייב שינויים במפלס המים מבלי לערער את המבנה.

אחרי בוקר מטופש באדאם, לכו לאחד מקבוצות הדגל המקובלות ביותר בהולנד: Marken. זו הפעם שעברה וילה במיכל – פעם לכל דבר ועזוב נטוש – נשמר חי כמו מקום חופשה. זה שקט, מעניין ללא רבב, והציל מאוד, אבל לא נחפז מעצבן.

בעיירה זו של האי היתה פעם נמל לציד לווייתנים ולרינג, אך כשהזואיידרזי החל לשאוב את משקלו בסוף המאה השבע-עשרה, התברר כי קשה יותר ויותר לסחוט ממנו את החיים כאן. מאות שנים לאחר מעשה, כשהזואידז'י היה מסולק, הפך מארקן לעיר רפאים וירטואלית. כך או כך, בשנת 1957, מהנדסים הרכבת כביש מהיר מן השטח אל הכפר האי, אשר אפשרה גישה פשוטה עבור האורחים לתהות על adorableness שלה.

הסתובבתי סביב מרקן, הייתי נרגש עם אחד של העיר סוג של עיצוב, מותאם כדי לשרוד את תנאי השכונה בדיקות. מאז הגאות והשפל יכולים להיות כל כך לא עקביים, בתים כאן נוטים לחבור על מדרונות קטנים הנקראים werven, או מבוססים על pilings כדי לשמור אותם ללא חבר בעולם. בתים מארקן קונבנציונליים, בעוד משעמם כהה כהה בחוץ, צבועים בצבע כחול וכחול בפנים.

בשכונה הקסומה של קרטקבורט, נחשפתי למוזיאון המרקר הלא פולשני, המשבח את הרכבים מהמאה השש-עשרה (עדיין משוחק לאירועים מיוחדים) ואת אורח החיים הרגיל של אוכלוסיית מארקן. לקבלת מזון, חטיף על כמה kibbeling (מקלות דגים בקרבת מקום צ 'יפס) על מזנון לא מבושל על הנמל. כמה אורחים לוקחים יציאה של 40 דקות אל מגדלור של העיר, מסודר להפליא בקצה המרוחק ביותר של האי, בקצה של רוק חול.

העיר השלישית של השלישייה הזאת – וולנדאם – היא תיירית מוזרה … מערבבים את קילארני וקוני איילנד ואחרי זה מקלחת עם מיץ הרינג. הטיילת של העיר היא קבוע עם חנויות מתנות, פנים / מסעדות באוויר הפתוח, ואת הפרוזאיזמים ההולנדים. עבור מגדוז של קיטש, בקר במוזיאון סיגרבנד של מוזיאון וולנדאם, שם בעל מלאכה סמוך תקע 11 מיליון סיגרים על סדינים ענקיים כדי ליצור תמונות ענקיות – מטחנות רוח הולנדיות לפסל חירות מחריד.

אמסטרדם יכולה לרגש, אבל כל מקומי ינחה אותך: כדי באמת להיתקל היומיום היומיום בהולנד, לברוח העיר. בעיירות הולנדיות גלויות כמו אדאם, אתה יכול להירגע כמו חתיכת צ'דר מתבגר.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!