חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום ראשון בהולנד – סיכום

מה עושים ביום ראשון בהולנד? קודם כל הולכים לכפר נופש ואחר כך לחיטהורן הנפלאה ולארנהיים המדהימה!

סיכום יום ראשון בהולנד- חצי הראשון של היום;
קלימבוס גרדנן- פארק חבלים מושלם!! שירות ברמה הכי גבוהה שיש! מטופח, מסודר ונקי! צוות מקצועי ואדיב!
ממול לפארק חניה מסודרת בתשלום, הכניסה לפארק מזכה ב 30% הנחה לחניה. קחו את הכרטיס אתכם וביציאה תנו לצוות שיסרוק לכם אותו ויעדכן את ההנחה.
בפארק עצמו מספר מסלולים מקל ועד אקסטרים, החבר'ה שלי עפו על המקום!
חצי השני של היום;
פארק הוחא פלואה. הגענו ב 15:00 ורכבנו עד 19:00, מושלם ועוד פעם מושלם! הפארק מהמם ביופיו, נח וקל לרכיבה, מאות אופניים לבנים לבחירה.
טיפ חשוב 💡 יש 3 כניסות לפארק! תכנסו מהכניסה של hoenderloo, מהחניה שבתשלום המרחק לאופניים הוא 2 דקות הליכה, משם היציאה למסלולים, יש של 10 ק"מ ו של 23 ק"מ.
לא לוותר על הפארק, היה פשוט מושלם!
סיימנו את היום במסעדת איטליאנו האיטלקית שבארנהיים (מרחק נסיעה של רבע שעה בערך מהוחא פלואה), מומלצת מאוד!!! טעים בטירוף, מנות גדולות ולא יקרות, חניה בשפע ובחינם ברחובות מסביב.

הגענו בשני בערב לכפר הנופש Droompark Dezanding- חדרים צצוחצחים וחדשים, קצת קטנים אבל עבורנו שמטיילים כל יום זה לא קריטי. אתמול, יום שלישי- אחרי א. בוקר וקנייה בסופר בכפר של קצת מאפים טריים ומיץ סחוט לדרך, נסענו לדולפינריום- היינו ממש בפתיחה ולכן חנינו צמוד לכניסה. הגענו לבריכות כלבי הים ותוך מספר דקות גם היה מופע קצר- הילדים (וגם אני) ממש התלהבנו- חיות מדהימות ויפות ככ. בהמשך ראינו גם מופע ארוך יותר איתם באולם מקורה ואחכ גם מופע דולפינים- היה מקסים ומאוד מושקע ומרשים. הלכנו גם לאקווריום התת ימי (פחות מושקע אבל מרשים לראות את אריות הים העצומים מקרוב ככ שוחים להנאתם על הגב- חיים דבש!). התחיל גם מופע של אריות הים אבל פחות התלהבנו וגם היה חם נורא וזה היה במקום פתוח אז החלטנו שמיצינו. רעבים נסענו לעמי ותמי- לא הזמנו מקום אבל היה המון מקום בפנים והיה נעים ונחמד. כשהגענו הילדים שכחו שהם רעבים וישר רצו למתקנים ולהפעיל את כל המשחקים במסעדה. הזמנו קציצות בשר וכנפי עוף לילדים – נחמד מאוד ואנחנו אכלנו פנקייק בשרי עם כל מיני שהיה סביר. לקינוח הזמנו פנקייק רגיל שהגיע עם נוטלה ליד וקצפת- נחמד. הילדים מאוד נהנו, את האוכל הגדרנו סביר. משם נסענו כשעה לחיטהורן המדהימה- בהמלצת מטיילים ישראלים הגענו ישר לחנייה של סמית ומייד לקחנו סירה. כל מה שכבר ספרו על המקום נכון ובהחלט גרם לנו לרצות לחזור להולנד והפעם לבקתה בחיטהורן על המים.. במשך השייט ליוו אותנו ברווזים שכיבדנו בלחם וכשיצאנו לחלק הפתוח גם שחפים בהמוניהם- מקסים. חזרנו אחרי תשע בערב לכפר נופש והילדים עוד ביקשו קצת לשחק בחוף.. יום ארוך אך מצויין- עבורנו לא היה עמוס מדי אבל אולי לילדים צעירים שווה לשקול לפצל..

ים בהולנד

ים בהולנד

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!