חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים והמלצות על חופשה בהולנד (כולל אטרקציות)

סיכום טיול בהולנד – זוג + 2 קטנטנות (4 ו- 1.9):
טיסה: הזמנו טיסות מאיזי ג'ט המון זמן לפני, זה הוזיל משמעותית את העלות.
טיפ לנוסעים מטרמינל 1 – אין שם כמעט כלום, אנחנו ארזנו חמגשיות עם ארוחת צהריים חמה לבנות, כך שהן ישבו ואכלו ארוחה טובה לפני הטיסה.
נסיעות: השתמשנו ברכב באפשרות של הגבלת מהירות, כך שהאוטו מנע מאיתנו לעבור את המהירות המותרת
כמו כן, הווייז עדכן אותנו (בצליל) על כל שינוי במהירות הנסיעה המותרת.
לינה:
ישנו בימים הראשונים בהולידיי אין בליידן – מלון חמוד. יש בריכה קטנה (לא ניסינו) וג'ימבורי חמוד ממש. כולל ארוחת בוקר, המלון נקי ונוח וכשהגענו הבנות קיבלו ערכה קטנה עם דפי צביעה, צבעים וממתקים.
* יש אפשרות לכלול ארוחת בוקר. כדאי כי לא נראה שיש אופציות אחרות מסביב. המלון נמצא ליד הכביש הראשי כך שנוח להגיע ולצאת.
ביקסה ברגן – גולת הכותרת של הטיול. לינה בסמוך לחיות ספארי (צירפתי קצת תמונות של הבקתה ושל הנוף מהמרפסת) – הכפר עצמו מושלם מושלם מושלם, ואפשר להעביר בו כמה ימים בכיף, בלי לצאת (יש פארק שעשועים, ספארי וגם פעילויות בתוך המתחם עצמו).
הבקתה סופר נקיה, מקבלים מגבות, מצעים, טבליות למדיח, סמרטוט, סקוטש וכו' – ובעצם כל מה שצריך (יש אפילו מכונת קפה וקפסולות). בקיצור – רוצו לשם.
* יש סופר במרחק 5 דקות נסיעה (עצרנו שם להצטייד לפני ההגעה). במתחם יש סוג של מכולת עם כל הדברים הבסיסיים שצריך כולל מיץ תפוזים סחוט במקום. צמוד אליה יש בריכה, משחקי מים, גן שעשועים קטן. ההתקשרות איתם היא באינטרנט ואין צורך לעשות צ'ק אין או צ'ק אאוט. מגיעים ישירות לבקתה.
איביס סטיילס – ביום האחרון לפני הטיסה לנו באיביס ליד שדה התעופה (יש שאטלים). בדיעבד זו הייתה החלטה מצוינת לטוס בטיסה של 7:20 – הבנות היו עייפות וישנו כמעט כל הטיסה כמו כן, הם ארזו לנו ארוחת בוקר (כל אחד קיבל 3 כריכים, פרי, מיץ ושוקולד), כך שלא היינו צריכים לדאוג גם בעניין הזה.
אטרקציות:
לינסהוף – מעין גן שעשועים ענק. מושלם עם ילדים, הבנות לא רצו ללכת. יש גם מתחם מים די גדול לימים החמים. הגענו בפתיחה וזה היה מעולה, כי לקראת 12 כבר התחיל להתמלא.
חיטהורן – היה מעולה. שכרנו סירה עם הגה לשעתיים (45 יורו) מהמקום עם הדגלים הסגולים והמתנפחים (לא סמית') – לא היה צורך להשאיר ביטחון כמו שקראתי שמקומות אחרים דורשים.
זאנסה סכאנס – מאוד מתויר אבל מקסים. רכשנו גבינות טעימות (עם כמהין!), אך יקרות.
וולנדם – מיותר בעיני.
עמי ותמי – חוויה מטורפת לבנות, ששוב – לא רצו להתפנות ונשארנו עד הסגירה. האוכל היה סביר בעיננו (הגענו רק לקינוח), אבל אין ספק שהוא לא העיקר פה.
מוזיאון הרכבות באוטרכט – הכי רחוק שיש ממוזיאון, מקום חמוד מאוד להעביר בו כמה שעות.
יוליאנה תורן – סיום מדהים לחופשה. העדפנו שלא להגיע לאפטלינג כי הן עוד קטנות, ויוליאנה תורן נותן מענה מעולה לגילאים האלה – המון מתקנים, על שטח קטן יחסית, כך שאין מרחקי הליכה גדולים, והמתקנים מותאמים לגילאים הקטנטנים (אפילו רכבת הרים לילדים אפשר למצוא שם). גם כאן נשארנו עד הסגירה.
אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!