חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה כדאי לעשות בהולנד (אמסטרדם)? 16 אטרקציות בהולנד

טסים לאמסטרדם (הולנד)? ואו איזה כיף של טיול! זה הזמן לדעת מה חשוב לראות ולא לפספס! להלן רשימה של 16 מקומות שיסבירו לכם מה יש לעשות באמסטרדם, מה חובה לראות באמסטרדם, מהם האטרקציות המובילות בהולנד, איפה כדאי לכם להיות בהולנד ומה לעשות בעיקר.

א. ארסמוסברוג – Erasmusbrug, או גשר Erasmus באנגלית, הוא הרחבה הרחבה של צפון ודרום חלקים של העיר רוטרדם והוא ממוקם באזור מרכז העיר. הפיגום הוא השני בגודלו במדינה ונקרא על שמו של דסידריוס ארסמוס, שהיה הומניסט וחוקר דגול. ההרחבה נקראת ברבור ויש לה שני תחומים: קישור נשאר חלק ובסיס בולט מתחבר לסירות כדי לעבור. אזור הבסקול הוא הכבד והגדול ביותר במערב אירופה. הפיגום הוא מדהים מאוד במראה ויש לו הופיע בכמה סרטים. זה גם חלק של חגיגות יום נמל העולמי השנתי שנערך בעיר מדי שנה.

פרטי קשר: 3011 BN רוטרדם, הולנד

ילדים בהולנד

ילדים בהולנד

ב. מוזיאון "אשר" הוא אולם תצוגה בהאג, המציג את אומנותו של האמן הגרפי ההולנדי M.C. Escher. המרכז ההיסטורי נמצא בתוך ארמון לאנג וורהאוט (Lange Voorhout Palace), שהוא הסדר החיים הקודם של הריבונות ההולנדית. העבודות במרכז ההיסטורי משלבות מספר רב של ליטוגרפיות וחיתוכי עץ על ידי Escher, חלק ניכר מהם ידוע בכל רחבי העולם. הקומה השלישית ניתנת לתרמיות אופטיות וכוללת את חדר Escher המצטיין, שבו המבוגרים נראים כקטנים יותר מהצעירים, וגם כמה חלומות שונים. המרכז ההיסטורי כולל 15 גופי תאורה של האמן הנס ואן בנטם הסמוך, אשר יוצרו באופן יוצא דופן עבור אולם התערוכה ומשלבים גופי קריסטל עם תוכניות לאור כרישים, באגים, כוכבים וסוסי ים.

פרטי קשר: Lange Voorhout 74, 2514 EH Den Haag, הולנד, טלפון: +31 (0) 704-277730

ג. חוויית היינקן היא גלריה אינטואיטיבית הנמצאת באתר של עבודות בירה קודמות, שהייתה הראשונה של ממותה של לאחות. במשך יותר ממאה שנים, הארגון תסיסה את התבשיל הידוע לשמצה שלהם באזור זה. הביקור מבוסס ניסיון עובר רקע היסטורי של המותג לאגר ידוע ומבקרים יש הזדמנות לטעום מבחר של תערובות. הביקור מופנה באופן עצמאי באמצעות יישום קול שאתה יכול להוריד את הגאדג 'ט בחינם. זה זמין גם על ידי החכרת גאדג 'ט עבור תשלום קטן. חוויית היינקן נמשכת בערך 1.5 שעות, והליכה לוקחת אותך דרך המזקקה הישנה עם צוות הממוקם במיקוד מפתח כדי לחשוף את כולכם על בירה שלהם.

פרטי קשר: Stadhouderskade 78, 1072 AE Amsterdam, הולנד, טלפון: +31 (0) 205-239435

ד. הפארק הלאומי הווגה וולווה (Hoge Veluwe National Park) נמצא במרחק של 55 קילומטרים רבועים באזור גלדרלנד (Gelderland). במרכז הבילוי מגוון של מקומות מגורים, כולל עליות חול, יערות והיתלות. מרכז הבילוי הוא קיבל על ידי אחד משלושת הפתחים בעיירות Schaarsbergen, Hoenderloo, ו Otterlo. Hoge Veluwe נחקר בצורה הטובה ביותר על ידי אופניים, אשר יכול להיות מנוצל עבור שום דבר על ידי אורחים כחלק משמעותי של מרכז בילוי אינו זמין דרך אוטומטי. מבחר של חיים ללא פגע ניתן למצוא במרכז בילוי, כולל שני סוגים של צבי וגם חזיר בר mouflon. ישנם בנוסף כמה מרכזים היסטוריים מצטיינים אחרים על מגרש בילוי בטענה. במרכזה של מרכז הבילוי הוא מרצ 'סקוור, אשר מתרברב, שירותים, חנות לתיקון אופניים, ואת ההתמקדות האורחת של מרכז בילוי.

פרטי קשר: Apeldoornseweg 250, 7351 TA Hoenderloo, הולנד, טלפון: +31 (0) 800-8353628

פארקים לילדים בהולנד אמסטרדםה. ציפורים רעבות הוא ארגון ביקור באמסטרדם, אשר מציעה ביקורים מזון מונע. הביקורים מעניקים למטיילים הזדמנות לגלות את דרך החיים בהולנד באמצעות הזנת דרך ונקודות עניין מעניינות בעיר. ביקור המבקרים יקבלו את ההזדמנות לשתף פעולה עם מספר רב של הבעלים והמנהלים של יסודות קיום שונים בכל רחבי העיר ולשמוע סיפורים של חברות בבעלות פרטית כי יצרו את הסצינה מזון באמסטרדם. המבקרים מתבקשים לבצע בירורים ולקשר עם המארחים ומדריכים לבקר. ביקור מפגשים לשלב יום, לילה, יום ראשון מזון וביקורים לשתות וגם יום שבת ליצור לחלוט ביקור שנקרא חוויה צמא ציפורים.

פרטי קשר: אמסטרדם, הולנד, טלפון: +31 (0) 619-296774

ו. Keukenhof גנים הוא הפרח הגדול ביותר בעולם לטפח. הם לשתול יותר מ -7 מיליון כפות בכל שנה, כולל מספר מביך של צבעונים מתוך יותר מ 800 מבחר ייחודי. היקף של גנים מרוממים נטועים במרכז הבילוי של 32 דונם, אולם הידוע ביותר עם מטיילים הוא ככל הנראה להראות טולפומניה בביתן ג'וליאנה, כמו רוב הנופשים ללכת להולנד לראות צבעונים. ישנם תרגילים רבים לילדים כולל פינת ליטוף, מרדף אוצר, אזור משחקים, ומבוך. Keukenhof פתוח מדי פעם באביב, שהיא עונת הפסגה לראות את הפריחות בכל הפאר שלהם.

פרטי קשר: Bezoekadres, Stationsweg 166A, 2161 AM Lisse, הולנד, +31 (0) 252-465555

ז. מוזיאון Krüller-Müller באוטרלו הוא אולם תצוגה לאומי לאומנות, וביתו לצבור השני של ואן גוך על פני כדור הארץ. המרכז ההיסטורי מכיל כ -90 מיצירות האמנות של האמן ויותר מ -180 איורים. על אף המחשבה המנשבת של יצירותיו של ואן גוך, יש גם יצירות של מומחי יום נודעים אחרים, למשל, פאבלו פיקאסו, קלוד מונה, ז'ורז 'סוראט ופיט מונדריאן. באולם התערוכה יש גם בולט בין הדמויות הבולטות והמפורסמות ביותר באירופה, שמציעות יותר מ -160 דגמים מפורסמים של דגמים רבים, ביניהם פייר הויגה, אריסטיד מיילול וג'אן דופונט.

פרטי קשר: Houtkampweg 6, 6731 AW Otterlow, הולנד, טלפון: +31 (0) 318-591241

ח. Leemstar הוא ביקור סירה במשרד בבירת האומה המציעה פרטית ביקורים איסוף קטן נהג על ידי מדריכים בקרבת מקום. הביקורים קורים על ספינת מים קטנה – כלי קיבול הולנדי בן 90 שנה. הספינה הופקה באמצעות עץ בשנת 1928 ו נשמר לחלוטין סיים את השנים. הוא נשלט על ידי מנוע חשמלי ללא רעש, אשר מתאים לאירוח ביקור אידיאלי. הביקורים בקר באזור בולט של אמסטרדם, כמו גם חלק של היום יותר ויותר כמו של טווחים מאוחרים מאוחר. רוב הביקורים מונחים על ידי בעל הארגון, שחי בעצמו על נתיבי המים, והוא מעיין עשיר של נתונים על ערוצי אמסטרדם ועל העיר עצמה.

פרטי קשר: Prinsengracht 587, 1016 HW אמסטרדם, הולנד, טלפון: +31 (0) 616-616690

שייט באמסטרדם

שייט באמסטרדם

ט. בית אנה פרנק ומוזיאון הוא ביתו הקודם של היומן היהודי הנודע ממלחמת העולם השנייה, והוא כיום אולם תצוגה היסטורי. היישר לנקודה שהפגינה במפגשיה עם הימנעות מהדיכוי הנאצי עם משפחתה, בזמן המלחמה בחדר מוסתר בבית, המכונה "הנספח הסודי". המרכז ההיסטורי הציל את מקום ההסתרה הקודם, ויש לו מופע על חייה בהופעה מתמדת. יתר על כן, יש מקום תצוגה מחויבת לנושאים שזוהו עם הפרדה והתעללות מסוגים רבים. יש חנות ספרים המציעה מבחר ספרים, כולל היומן של אנה פרנק שהומר לדיאלקטים רבים.

פרטי קשר: Prinsengracht 267 Amsterdam, הולנד, טלפון: +31 (0) 205-567100

י. Madurodam הוא עצור מיניאטורות באזור Scheveningen של האג. מרכז בילוי יש מספר רחב של דגמים על סולם 1:25, מספר עצום של מהם נקודות בולטות של עניין מהולנד מודלים בקנה מידה נוסף של אזורים עירוניים שלם. מרכז בילוי מאמץ להיות סביר כמו שניתן להעלות על הדעת בתיאור שלהם של הולנד, אפילו עד התאמות בעונה. בימי החורף, התושבים הקטנים של מרכז הבילוי לובשים מעילים ובגדים חמים, ואילו באמצע השנה הם לובשים חולצות. מרכז הנופש הוא רומן בין אתרי נופש רבים כמו חלק גדול של הרשת ממשיך מהמרכז של בילוי המבצע ניתנים פילנתרופיה.

פרטי קשר: ג'ורג 'Maduroplein 1, 2584 RZ Den Haag, הולנד, טלפון: +31 (0) 704-162400

יא. The Mauritshuis הוא גלריית אומנות של הממשל בהאג. אולם התערוכות הוא ביתו של הקבינט המלכותי של הציורים, ובו למעלה מ -800 פריטים, בעיקר יצירות אמנות מתקופת הזהב ההולנדית, כולל יצירות של ורמיר, רמברנדט וחולביין הצעיר. יש לובי מצגת המציע הפלגה מופעים יוצאי דופן אחרים. את לוח התצוגה ניתן למצוא באתר אולם התערוכה. הרוב המכריע לבקר את אולם התערוכה עצמאית מכל אדם אחר עם המדריך של מראה סאונד ביקור, אשר ניתן להוריד את הגאדג'ט שלך או להגיע על ידי חכירה גאדג 'ט במרכז ההיסטורי. כמו כן, Mauritshuis מציע ביקורים מודרכים עבור באנץ 'עד 15 אנשים.

פרטי קשר: Plein 29, 2511 CS Den Haag, הולנד, טלפון: +31 (0) 703-023456

יב. Museumpark רוטרדם הוא בולט בין תחנות האוויר הפתוח הידוע ביותר ברוטרדם. מרכז הבידור מופרד לארבעה תחומים חיוניים ויש לו תגובה לכל אורח. במרכז הנופש יש אזור מפונה עם שבילים רבים, טווח סנטימנטלי עם עצים ופריחה על מנת להתיר, אזור עירוני המנותר, והוא מנוצל באופן קבוע כמרחב אירועים, ומטעמים נעימים. המוזאומפרק הרים את שמו בגלל קרבתו לחלק ניכר מהגלריות הבולטות ביותר ברוטרדם. המוזיאון להיסטוריה של הטבע, מוזיאון חאבוט, המוזיאון בווימנס ואן באונינגן ואחרים יוכלו להימצא בתוך שטח הבילוי או בסמוך.

פרטי קשר: Museumpark 1, 3015 CX רוטרדם, הולנד

דלפט הולנד

דלפט הולנד

יג. Natura Artis Magistra, או גן החיות ארטיס המלכותי, הוא גן החיות במרכז העיר של אמסטרדם. זהו גן החיות הוותיק ביותר במדינה ואחד המקימים ביותר באירופה. גן החיות מכיל גם אקווריום, פלנטריום, arboretum, ואת הצטברות הביצוע מרחיב. הנכס יש 27 מבנים ראויים לציון, שחלק ניכר מהם עבדו ב 50% השני של המאה התשע עשרה. גן החיות עצמו הוקם בשנת 1838 ושניים או שלושה המבנים היו על הנכס לפני הגן הוקם. גן החיות הוא ביתם של יצורים מרתקים רבים, כולל אורנגאוטנים, גמלים, פילים, ועוד רבים אחרים. גן החיות הוא גם הבית הראשי של הגלריה של אורגניזמים על הפלנטה – Micropia.

פרטי קשר: Plantage Kerlaan 38-40, 1018 CZ אמסטרדם, הולנד, טלפון: +31 (0) 900-2784796

יד. The Mauritshuis הוא גלריית אומנות של הממשל בהאג. אולם התערוכות הוא ביתו של הקבינט המלכותי של הציורים, ובו למעלה מ -800 פריטים, בעיקר יצירות אמנות מתקופת הזהב ההולנדית, כולל יצירות של ורמיר, רמברנדט וחולביין הצעיר. יש לובי מצגת המציע הפלגה מופעים יוצאי דופן אחרים. את לוח התצוגה ניתן למצוא באתר אולם התערוכה. הרוב המכריע לבקר את אולם התערוכה עצמאית מכל אדם אחר עם המדריך של מראה סאונד ביקור, אשר ניתן להוריד את הגאדג'ט שלך או להגיע על ידי חכירה גאדג 'ט במרכז ההיסטורי. כמו כן, Mauritshuis מציע ביקורים מודרכים עבור באנץ 'עד 15 אנשים.

פרטי קשר: Plein 29, 2511 CS Den Haag, הולנד, טלפון: +31 (0) 703-023456

כ. Museumpark רוטרדם הוא בולט בין תחנות האוויר הפתוח הידוע ביותר ברוטרדם. מרכז הבידור מופרד לארבעה תחומים חיוניים ויש לו תגובה לכל אורח. במרכז הנופש יש אזור מפונה עם שבילים רבים, טווח סנטימנטלי עם עצים ופריחה על מנת להתיר, אזור עירוני המנותר, והוא מנוצל באופן קבוע כמרחב אירועים, ומטעמים נעימים. המוזאומפרק הרים את שמו בגלל קרבתו לחלק ניכר מהגלריות הבולטות ביותר ברוטרדם. המוזיאון להיסטוריה של הטבע, מוזיאון חאבוט, המוזיאון בווימנס ואן באונינגן ואחרים יוכלו להימצא בתוך שטח הבילוי או בסמוך.

פרטי קשר: Museumpark 1, 3015 CX רוטרדם, הולנד

ל. Natura Artis Magistra, או גן החיות ארטיס המלכותי, הוא גן החיות במרכז העיר של אמסטרדם. זהו גן החיות הוותיק ביותר במדינה ואחד המקימים ביותר באירופה. גן החיות מכיל גם אקווריום, פלנטריום, arboretum, ואת הצטברות הביצוע מרחיב. הנכס יש 27 מבנים ראויים לציון, שחלק ניכר מהם עבדו ב 50% השני של המאה התשע עשרה. גן החיות עצמו הוקם בשנת 1838 ושניים או שלושה המבנים היו על הנכס לפני הגן הוקם. גן החיות הוא ביתם של יצורים מרתקים רבים, כולל אורנגאוטנים, גמלים, פילים, ועוד רבים אחרים. גן החיות הוא גם הבית הראשי של הגלריה של אורגניזמים על הפלנטה – Micropia.

להלן מפה של הולנד מסומנת עם כל האטרקציות, בתי המלון והמקומות שכדאי לכם להיות בהם:

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!