חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הולנד ללא גלוטן (צליאק)

רגישים לגלוטן ומגיעים להולנד? סובלים ממחלת הצליאק ואתם צליאקים ובאים לבקר בערי הולנד כמו אמסטרדם, אוטרכט רוטרדם?

יש לנו המון טיפים ומידע חשוב לקראת חופשה בהולנד ללא גלוטן:

הולנד היא אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור צליאקים. היא לא ידועה רק בזכות השוקולד, הבירה והגבינה המפורסמים שלה, אלא גם בזכות המגוון הרחב של מזון ללא גלוטן.

בהולנד, זה לא רק מה אתה יכול לאכול אלא איפה אתה יכול לאכול. ישנן מסעדות רבות באמסטרדם שיספקו את צרכיך ללא גלוטן.

הולנד ידועה באפשרויות הרבות שלה לטבעונות, צמחוניות וללא גלוטן. לטיול ללא גלוטן בהולנד, תוכלו למצוא מקומות רבים עם אוכל ללא גלוטן.

הולנד היא מדינה עם אוכלוסיה גבוהה מאוד של אנשים הסובלים ממחלת צליאק או אלרגיות אחרות לחיטה. המדינה מקדמת את היתרונות של אכילה ללא גלוטן וכיום יש הרבה מסעדות ובתי קפה המיועדים במיוחד לצליאקים.

למי שמחפש משהו מסורתי יותר, תמיד יש את האפשרות לאכול במסעדות הולנדיות שמציעות מבחר מצוין של מנות שאינן רק ללא גלוטן אלא גם צמחוניות או טבעוניות ידידותיות.

לחצו להגדלה לצפייה ברשימת המסעדות ללא גלוטן

מסעדות ללא גלוטן בהולנד
מסעדות ללא גלוטן בהולנד
מסעדות ללא גלוטן בהולנד
מסעדות ללא גלוטן בהולנד
מסעדות ללא גלוטן בהולנד
מסעדות ללא גלוטן בהולנד
ללא גלוטן בהולנד
ללא גלוטן בהולנד

יש סופרים עם מוצרים ללא גלוטן.
בעמי ותמי יש פנקייק ללא גלוטן.
צריך להזמין בחברת תעופה במידה ויש אוכל,מראש אוכל ללא גלוטן.
בפארקים של לנדל וסנטרל פרק יש מסעדות ללא גלוטן.
בקיצור,צריך תמיד לשאול ולבדוק ולהיות ערוכים מראש כי יכולים להיות גם מצבים שאין .
בסופרים הגדולים יש מחלקות של ללא גלוטן ושם קונים מוצרים. במסעדות יש מודעות חלקית אבל אפשר להסתדר בכל מקום.

בכל מקום תחפשו מסעדה שמתאימה לכם. יש מקומות שמתחשבים מאוד ויש כאלה שממש לא מבינים בנושא. הסופרים של אלברט היין יהיו הצלה! גם במכולת של ראביט היל יהיו מדפים של מוצרים ללא גלוטן. עדיף לישון במקום שאפשר לבשל בו.

טיפ קטן – שמגיעים למלון תבקשו מפקיד הקבלה לרשום לכם בשפה ההולנדית המקומית פתק בשפה המקומית והסבר של מה שאסור לה "ללא גלוטן". יהיה ממש פשוט להתנהל ככה.

טיפ נוסף – יש אפליקציה בשם find me gluten free. היא מעדכנת לגבי מסעדות באיזור עם מנות ללא גלוטן. יש מודעות רבה לצליאק בעיקר באיזור אמסטרדם… עדיין יש מספיק מה לאכול ללא גלוטן בהולנד, כמו למשל במסעדת עמי ותמי פנקייקים ללא גלוטן…

בהולנד, ברב המקומות יש מודעות נפלאה ונכונות לסייע. בסופרים תמיד אפשר למצוא לחם של schar, או בחנויות טבע.

מקדונלדס – באתר של מקדונלדס ההולנדי ניתן לפלטר ולמצוא מסעדות שמוכרות המבורגר ללא גלוטן. אחת מהן היא בקניון באוטרכט. השירות שם היה מצויין וההמבורגר היה טעים. ניתן גם לקבל צ'יפס ללא גלוטן. יש סניפים רבים של מקדולנדס בהם יש אפשרות לאכול 3 סוגי המבורגר (רגיל, עם גבינה ועוד משהו) והשוס הוא שגם הציפס היה מותר. זה מאוד עזר לאכול על הדרך

אפטלינג – באתר של אפטלינג קיימת רשימה של מסעדות ודוכני מזון שמוכרים אוכל ללא גלוטן. בפועל אני מצאתי רק שתי מסעדות שממש מוכרות אוכל ללא גלוטן: אחת היא דוכן שמוכר אוכל אסייתי ליד הפגודה והשנייה היא מסעדת פינוקיו בכניסה. אנחנו אכלנו בפינוקיו פסטה ללא גלוטן שהיה טעימה ( אין פיצות ללא גלוטן).

סופר – בסופר ג'מבו מוכרים לחמים טריים (וטעימים) של yam, פסטות וכמה מוצרי שר. בסופר בדה האמוף היה מגוון רחב של ללא גלוטן. בכל סופר יש מחלקה ללא גלוטן מחירים סבירים מאוד. בסופר יש הכל… מוצרי סויה של אלפרו וירקות ופירות

במוזיאון הפתוח יש פנקייקים גם ללא גלוטן (מכינים בנפרד במטבח מאחורה) – במוזיאון הפתוח בארנהיים יש פורפיטרולים גם ללא גלוטן שמביאים מהמטבח הפנימי

דוכני צי'פס מזדמנים שבדקנו גם היו מותרים, וגם מודעים (אלו רטבים מותרים ואלו לא).

באמסטרדם ליד הסופר הכשר יש פלאפל ופיצה. הפיצה הייתה ללא גלוטן.

לארוחת בוקר מומלץ רשת BAGELS & BEANS יש להם בייגל טעים ללא גלוטן.

לצהריים / ערב מומלצת רשת VAPIANO יש פיצה טעימה ופסטה ללא גלוטן. ברשת ופיאנו (פיצות ופסטה) יש אופציות ללא גלוטן. לאמא שלי הכינו את הפיצה בצלחת חד פעמית מאלומיניום להפרדה מקסימלית.

ברשת בתי הקפה Anne and max יש אופציה ללחם ללא גלוטן לכל הכריכים שלהם. אבל הם אומרים מראש שההפרדה אינה מוחלטת (מבחינת משטחי ההכנה, סביבה, כלים וכו׳)

מסעדה איטלקית בארנהיים: – Eataliano – פיצה ללא גלוטן עבורה ( אין פסטה ללא גלוטן ) – שרות נהדר, אוכל טעים ומחירים סבירים. שם המסעדה השני הוא happy italy

מסעדות נוספות ללא גלוטן:
‘Polles Keuken’, ‘Station Oost’, ‘Panorama', ‘Smulpaap’ and ‘Steenbok’.
פיצה ופסטה של פינוקיו פסטה ללא גלוטן
דה גולדן Gaarde

איטלקי… Fratelli. פסטה מצויינת על מגוון רטבים. וגם יש קינוח שווה (בחיטהורן )

בעיר אפלדורן (קרוב לכפר הנופש ראביט היל) יש חנות מופלאה – כולה ללא גלוטן, כולל מאפיית לחמים. מצאנו שם כל מוצר של שר שאפשר רק לחלום עליו, ושל חברות אחרות. יש שם כל כך הרבה מוצרים של שר, שהם מחולקים לאגפים – לחמים, עוגיות, פסטות וכו'. החנות נקראת thefreefromshop. חוץ מזה, לארוחת בוקר אני ממליצה על רשת bagels &beans. יש להם בייגל טעים ללא גלוטן. לצהריים/ערב אני ממליצה על רשת vapiano. יש להם פיצה טעימה וגם פסטה (לא ניסינו, כי הילד התלהב מהפיצה) ללא גלוטן

באמסטרדם פנקייקים ללא גלוטן ב pancake Amsterdam

בסופר יש מוצרים של חברה הולנדית בשם vrij בנוסף ל Cher

כמובן שהבאנו גם המון אוכל מהבית לכל צרה שלא תבוא..

עמי ותמי מקום קסום. הקטנה 9 התלהבה מאוד. לכל מי שמתלונן על המחירים הגבוהים – סה"כ הגיוני לאור ההשקעה הגדולה במקום. קרפ נטול גלוטן, צ'יפס נטול גלוטן. קחו בחשבון אם חם בצהריים אולי לא להגיע. המקום לא מוצל בכלל, הילדים לא יכלו לעלות לטרמפולינה ליותר מדקה. גם לא על המגלשות הלוהטות. חוץ מזה מקום קסום לילדים מלא אטרקציות בחוץ. אפשר להזמין נאצ'וס ופנקייק תפוחים וקינמון ללא גלוטן – סבבה לגמרי. יש גם תפריט בעברית. אבל האוכל הוא לגמרי לא ה"אישו" של המקום. ושימו לב ❤ שסוגרים את המטבח ב 20:00. מקום קסום אל תוותרו עליו, אלא אם אחד ממכם רגיש גם בהרחה/מגע (כמו חלק מהצליאקים).
כתובת: Sternweg 2A 3898 LJ Zeewolde הולנד

מי אמר אמסטרדם ללא גלוטן ולא קיבל?!
מוזמנים להוריד מפה עם עשרות מסעדות באמסטרדם, אוטרכט רוטרדם.

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!