חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אמסטרדם 4 ימים בתקופת הקורונה

החלטה מהירה לקחה אותנו היישר לאמסטרדם ✈️ל4 ימים של אושר.
טיסה עם KLM, מלון INNSIDE בדרום העיר. באזור שנקרא ZUID. יש תחנה ראשית דקה מהמלון ובה כל אפשרויות התחבורה, רכבת, אוטובוסים ומטרו (6 דק' ואנחנו במרכז עיר). אפשר לקנות כרטיס חופשי יומי ולשלב תחבורה.
מרכז העיר: AMSTERDAM CENTRAL STATION
רחוב ראשי: DAMRAK עד לכיכר דאם ואז מתחיל רחוב ROKIN.
הסתובבנו שעות במרכז העיר, כל סמטה מובילה לסמטה יותר יפה, מרהיבה, יפייפיה, חנויות, מדרחובים, מסעדות, בתי קפה, אומנות וכל זה בשילוב של צבעי שלכת, על נוף של בתים יפים, תעלות מים והתחלה של קישוטים לקראת הקריסמס.
טיול יום ל: ZAANSE SCHNS (מטרו לתחנה מרכזית ומשם רכבת מחוץ לעיר, סביב 20 דק'). רחובות אירופאים יפים, טחנות רוח, חנויות קקאו וריח באוויר של שוקו חם, מפעל גבינות, נעלי עץ מסורתיות, בתי קפה ועוד. היה לנו יום גשום, אבל בכל זאת נהנינו ממש. מומלץ בחום.
קניות: על הרחוב הראשי יש את ה PRIMARK שהוא דיי מוכר בקרב התיירים. בכל הרחובות מסביב תוכלו למצוא חנויות של כל המותגים המוכרים.
אנחנו פשוט הלכנו באופן ספונטני ועצרנו לאכול, לשבת לקפה, לשופינג איפה שהיה נראה לנו שזורם באותו הרגע. פשוט קסום להסתובב ברחובות גם בשעות היום ולציין שגם בשעות הלילה.
ביטחון ברחוב/מטרו: תמיד הייתה הרגשה בטוחה. יש נוכחות משטרתית נעימה ברחובות. יש נציגים מטעם העיר (מעילים אדומים) שהם אנשי מודיעין לתיירים שמסתובבים ועוזרים למי שרק מבקש. ניקיון ברחוב, סדר ציבורי, נימוס, שירות פשוט תענוג.
בדיקת קורונה באמסטרדם: למי שטס וצריך בדיקת PCR- אנחנו נסענו מהמלון שלנו ברכבת של 7 דק' למרפאת שיניים שם עושים בדיקה ע"פ דרישה "DE BIO SMILE" תוצאה תוך 24 שע'. מחיר: 75 יורו. (אף אחד לא בדק לנו את זה בשדה לפני הטיסה).
המלצה שלי, תזמינו כרטיס ולכו לאיבוד באמסטרדם ❤ תודה רבה לגלית סבג!
אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!