חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול להולנד זוג הורים עם ילדה

סיכום החוויה של המשפחה המטיילת של Yael Greenberg Shushlav בהולנד:
נסענו הורים וילדה בת 11.
התאמנו את הנסיעה לילדה:
הגענו בערב הראשון למלון אפטלינד. מלון מהמם שבמסגרת המחיר שלו ישנה כניסה לפארק עצמו ביום ההגעה וביום העזיבה. לכן מומלץ להגיע מוקדם למלון ולהספיק לבלות בפארק גם ביום הזה.
המלון מעוצב מדהים וחדר האוכל מהמם!
ביום השני בילינו את כל היום עד הסגירה. הילדה נהנתה מאוד מאוד.
בחלק מהדברים (רכבות ההרים) לא עלינו איתה ואז יש כניסה נפרדת ליחידים שמקצר את זמן ההמתנה. אם יש אפשרות לקנות כרטיס שמקצר את התור-כדאי מאוד כי זמני ההמתנה ארוכים בחלק מהמקומות. בטח בקיץ.
ביום הבא נסענו לגן החיות ברוטרדם. גן חיות ענק ומרשים. יש הרבה הליכה. כדאי לתכנן את המסלול מראש דרך האפליקציה. רצוי לתכנן יום שלם במקום הזה ולהנות מכולו.
משם המשכנו למוזיאון גוף האדם (corpus). המוזיאון בנוי בצורת אדם. יש הסברים באנגלית ומטפסים מהברך עד המח. משם יורדים לקומות עם המון פעילויות ומשחקים. חלק באנגלית וחלק ללא תרגום. בעיני מתאים לילדים מגיל 10 ומעלה. אין כניסה מתחת לגיל 6! נמשך כשעתיים.
משם הספקנו לנסוע לקוקנהוף לראות פריחה. המקום היה פתוח עד 19:30. הפריחה נמשכת רק 7 שבועות ומסתיימת באמצע מאי.
לנו בערב במלון nh collection במרכז אמסטרדם. מלון מצויין במיקום מעולה! נמצא ליד המטרו וכך ניתן להחנות את המכונית בחניונים זולים ולחזור אל המלון במטרו.
כדאי לחפש הסבר בקבוצה איך נוסעים במטרו (כרטיסים והפעלה).
ביום הבא שכרנו אופניים (מומלץ ביותר!!) ורכבנו לכיכר דאם ומוזיאון השעווה. זו פעם שנייה שלנו שם ונהנינו מכל רגע. זו ההזדמנות לשחזר תמונות משנים קודמות… גם הדמויות המוזיאון משתנות עם הגיל…
משם המשכנו לקניות בפריימארק. את הקניות החזרנו למלון ומשם רכבנו לתחנה המרכזית, עברנו במעבורת חינמית לצד השני ונכנסנו ל
הסברים באנגלית על הולנד, ההיסטוריה ויצירת התעלות. המון נתונים מעניינים. אח״כ ממשיכים לצפיה בסרט 4D מדהים! טיסה מעל הולנד. לא לבעלי לב חלש…🙈 פעילות של כשעה.
משם עברנו ל Adams’ lookout בבניין ליד. התשלום הינו עבור עלייה לקומת הגג ותצפית יפה על אמסטרדם. יש נדנדה שבתשלום נוסף אפשר להתנדנד. הילדה נהנתה מאוד. לא בטוחה ששווה את הכסף.
יום אח״כ נסענו ל The upside down מקום בו רוב החדרים הפוכים והתמונות יוצאות ממש מגניבות. המון חדרים והמון כיף!! מומלץ ביותר לבני עשרה ומעלה. בילינו כאן כשלוש שעות ונהנינו מכל רגע.
משם המשכנו לחיטהורן. הגענו בחמש כשהכל כבר נסגר. למזלנו, בבית קפה שמשכיר סירות, הבעלים הסכים להשכיר לנו סירה לשעה. לקחנו סירה עם הגה והילדה השיטה את הסירה בהנאה גדולה! מחוץ לעונה ובסוף היום היו 3 סירות ולא היה עמוס. שייט של שעה הספיק בעיקר כשמזג האויר היה אפרורי.
הבחור עוד מכר לנו קפה לדרך אחרי שהחזרנו את הסירות. אצרף את שמו בפוסט נפרד.
משם נסענו לסנטר פארקס אמהוף. שכרנו וילה קרובה לכניסה עם סאונה וג׳קוזי. כיוון שהגענו מאוחר לא הספקנו להכנס לפארק המים והסתפקנו בסאונה שבחדר.
הסופר במקום פתוח עד 20:00 והספקנו לעשות קנייה לארוחת הערב והבוקר.
המקום מצוייד בכל הכלים, מקרר תנור/מיקרו ומדיח כלים. החדר המשודרג מקנה מצעים ומגבות ומשלוח של לחמים בכל בוקר. כדאי מאוד להשכיר אופניים ורצוי להשאר במקום מספר ימים ולהנות מכל הפעילויות שבו.
פארק המים נפתח ב10 ונסגר ב 21:00. הוא מחומם ויש בו מספר מגלשות לקטנים ולגדולים. כדאי להביא מגבות מהבית. כיף לבלות שם לפחות חצי יום. אח״כ אפשר לרכב למרינה ולכיוון טחנות הרוח. המקום מתאים לכל הגילאים!
נסענו גם לאלמר (almere) להשלמת קניות. יש אזור עם המון חנויות בתחנה המרכזית שלהם והמקום מאוד נעים לשיטוט.
ביום האחרון נסענו לקינדרדייק בדרך לבריסל. גם שם מומלץ מאוד לשכור אפניים כי המסלול די ארוך. המקום יפהפה!
הולנד מהממת ויש בה המון מה לראות. חשוב להתאים את הפעילויות לגיל הילדים.
תהנו!
אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!