חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות בהולנד שאסור לכם לפספס!

הולנד מציעה המון אטרקציות למטיילים! יש מגוון אטרקציות חובה שאסור לפספס בשום טיול שמגיעים להולנד.. הכנו עבורכם רשימה למטייל האידיאלי בהולנד!

באמסטרדם, בית אנה פרנק מעניק את המדידות המגניבות של האישיות הטוטליטרית המגניבה, את הקרבה המחייבת ביותר של הגברת הצעירה ששרדה אותה ועברה משם. ואכן, אפילו טיפוסים של באה-שיאם, שנגררים לנוכח העובדה שהם מתפוררים וחבריהם קוראים את היומן, מקבלים את עצמם מפסידים זמן אבוד בסיפור של אנה.

אוכל רחוב בהולנד

אוכל רחוב בהולנד

התיאטרון ההולנדי של אמסטרדם, ששימש כמרכז לובי ליהודים הסמוכים למחנות ההשמדה הנאציים, הוא הנצחה מוכשרת. על המחלק, 6,700 שמות משפחה מדברים על 104,000 היהודים שהודחו והוצאו להורג על ידי הנאצים. המוזיאון ההיסטורי היהודי הסמוך – ארבעה בתי כנסת בולטים המשולבים על ידי פלדה וזכוכית ליצירת קומפלקס אחד של ימינו – מתאר את הסיפור ואת קרבות היהדות לאורך הדורות.

בעוד היטלר שולט על אירופה, לכל עם היתה התפתחות התנגדות חסרת פחד, בהנחה קטנה. בכל רחבי אירופה תגלו שדרות וכיכרות על שם קדושים של ההתנגדות. כל חובב היסטוריה או אלוף של האנדרדוג יתעורר על ידי הפטריוטיזם שדווח באולמות התערוכות הנאציים של אירופה – הרחב ביותר הוא מוזיאון ההתנגדות ההולנדי באמסטרדם. תראה סרטוני הפקה, ירכזו תעודת זהות מיוצרת מתחת לזכוכית מגבירה, ויעסקו במאמצים חריפים ומאתגרים להסתיר יהודים סמוכים מגרמניה.

לקהילת המגורים של הארלם, 20 דקות בהכנה מאמסטרדם, יש סיפור משלה על אנה פרנק. ביקור בדירה נוחה מעל חנות השעון פשוט מחוץ לכיכר סקטור העסקים ההומה, תראה קורי "עשר מקום של בום". המראה התקדם על ידי סרט נרגש וסרט על הגברת הזאת ועל ניסיונה של משפחתה להסתיר יהודים מנאצים. על ידי מקור, הנאצים תקפו את ביתם, אך לא גילו את היהודים, שנטלו מחסה מאחורי מחיצות בחדרה של קורי. מאחר שהנאצים מצאו מספר עצום של קופונים, הם שלחו את משפחת טן בום למחנה השמדה. רק קורי שרדה.

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!