חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תוכנית טיול בהולנד עם הוצאות כספיות

סיכום טיול

טוב, מחזיר לקבוצה באהבה סיכום לטיול שלנו בהולנד.

טסנו בתקציב נמוך אז לא בטוח שמתאים לכולם, אבל מנסה עדיין לעזור…

טסנו בטרסאביה, קנינו ב"דיל" שהיה בסוף אפריל ב-100 יורו לכרטיס הלוך-חזור והוספנו בחירת מקומות ומזוודה גדולה. חברת התעופה מעולה, על אף שבמדיניות הרישמית מאפשרים לעלות רק מזוודה או כיסאות בטיחות בפועל אפשרו גם וגם… אם שולחים את המזוודות לבטן המטוס מאפשרים גם תיק קטן לילדים לעליה למטוס עצמו. טסים מטרמינל 3… בגדול, חברה מעולה גם בחווית הטיסה.

ישנו ב-europarcs resort de rjip, פארק מקסים, נמצא בסמיכות לכפר הולנדי, תעלות בין היחידות עם ברבורים וברווזים בכל מקום, בריכה מקורה, בריכה פתוחה, מגרשי ספורט, גני שעשועים, פינות חי, ג'ימבורי ועוד…

החדרים היום נקיים מאוד! ובגדול יש בדירות בדיוק מה ששמעתי שיש ביתר הדירות בהולנד… מצעים מגיעים כחלק מהעסקה (זה תוספת ביחס למחיר הרשום בבוקינג) מגבות ניתן להביא מהבית או לשכור במקום תמורת 5 יורו לאדם. בדיעבד עדיף להוסיף כסף בטיסה לשכור עוד מזוודה ולהביא מהבית.

החסרונות היחידים הם שאין מזגן, כמו בכל הדירות בהולנד, ובימים חמים ממש (היה לנו אחד כזה) יש גם יתושים.

בנוגע לרכב, שכרנו דרך יורופ כאר, בדיל של "חבר", פורד פוקוס ידנית. קיבלנו רנו קליאו סטיישן (היתה מספיק גדולה ל-מזוודה גדולה ו-4 טרולי). רכב מעולה וחסכוני בדלק…

תוכנית טיול (הימים הם של הטיול לא ע"ב ימות השבוע):

חופשה פסטורלית בהולנד

חופשה פסטורלית בהולנד

יום ראשון (20.8)

המראה מישראל בעיכוב של 40 דקות, נחיתה בזמן ע"פ תכנון באיינדובן בשעה 1740, לקחנו את הרכב ונסענו לכפר נופש.

יום שני (21.8)

בוקר רגוע, יצאנו ב-10:00 לעמי ותמי, מקום מהמם!!! הילדים לא הפסיקו לשחק במתקנים, בגלל כשרות הזמנו רק שתיה (אכלנו לפני כדי א לאכול שם). ממולץ מאוד, קסם.

לאחר 4 שעות בעמי ותמי נסענו לחיטהורן, שכרנו סירה אצל סמית'. היה מקסים ממש, ביום חם ממולץ להביא בגד ים ולעצור לשחייה קצרה ב"אי". הסיבוב לוקח כ- שעה וחצי כך שיש בערך 30 שעה הפסקה בו.

יום שלישי (22.8)

סיבוב בכפרי הדייגים בסביבה – התחלנו בשוק הגבינות ב"אדם", חוויה ללא ספק, השוק מרשים מאוד, המופע מעניין, ממולץ.

לאחר מכן נסענו לוולנדם,יקר מאוד לעשות שם תמונה משפחתית בלבוש הולנדי (כ-40 יורו). ולכן לא עשינו, חוץ מזה וממסעדות אין מה לעשות שם. אפשר ללכת לפארק מים קטן בחניה הדרומית אבל לנו היה יום קר אז לא היה רלוונטי.

משם המשכנו למארקן, כפר קסום! (יש שם בית עם תשמישי קדושה וסידור אבל לא הצלחנו למצוא מי גר שם…) מקום נפלא לסיור רגלי או לרכיבת אופניים. יש שם גם גן שעשועים נחמד בסוף הכפר ליד תחנת האוטובוס שהילדים מאוד נהנו לאכול בו ארוחת צהריים-ערב קלה.

יום רביעי (23.8)

יצאנו למעבורת של 0930 לטסל הגענו חצי שעה לפני, השייט עצמו מהנה מאוד, המעבורת חדישה ונוחה, ויש משחקייה קטנה לילדים בתוך המעבורת (ההולנדים חושבים על כל דבר!).

בטסל נסענו ישירות לשמורת שימור כלבי הים, יום מלא חוויות, כלבי הים מהממים (לפעמים בעיקר אחרי ההאכלה יוצא מהבריכה ואפשר לגעת בהם…) האקווריומים והעמדות ממש מעניינים. כדאי לבקש דף הסבר בעיברית בקופה.

לאחר הביקור בשמורה המשכנו ברגל לשמורת הטבע של דיונות טסל הצמודה. מסלול מהמם כולל הפעלות לילדים ונוח להליכה גם עם עגלות.

החזרנו במעבורת של השעה 18:00.

בגדול היום המהנה ביותר בהולנד!!!

יום חמישי (24.8)

אמסטרדם!

התחלנו בכיכר דאם, האכלנו יונים וראינו את מופעי הרחוב, משם המשכנו לארמון המלך והמלכה, הילדים התרשמו ממש אבל בסוף השתעממו, הסיור לא ממש מותאם להם…

המשכנו לשוק הפרחים הצף המהמם! חוויה, ממש מתחשק לקנות שם זרעים ופקעות, רק חבל שאסור להביא לארץ… קנינו מזכרות (שם מצאתי נעלי עץ הולנדיות במחיר הזול ביותר, 5 יורו) אכלנו בפלאפל מעוז, והמשכנו לוונדלפארק שם הנשים בילו עם הילדים בפארק היפה… בזמן שהגברים יצאו לקניות לשבת.

יום שישי (25.8)

שבת בכפר נופש! נהננו מכל רגע, טיול רגלי, שחייה בבריכה ובילוי ארוך מאוד בג'ימבורי.

יום שביעי (26.8)

נסענו בבוקר לזאנס סכאנס, מקום מהמם, רוב העמדות בחינם, יש גן שעשועים קסום, לא לפספס! משם המשכנו לפרימרק בזאנדם עשינו קניות של בגדים לקראת שנת הלימודים החדשה והתארגנו לטיסה חזרה.

יום שמיני (27.8)

טיסה חזרה, השדה נפתח ב-0500 והטיסה היתה ב-0715. העמדה של הצ'ק אין נסגרה ב-0550, מסיבות שונות לא הגענו לנציגה לפני השעה הזו ולא נתנו לנו לעשות צ'ק אין למזוודה נאלצנו להשאיר אותה בהולנד… כמובן שרוקנו את המזוודה והשארנו אותה ריקה אבל חבל עליה ועל מספר סכינים שנשארו בשדה (חברת התעופה המקסימים הסכימו לנו לעלות את כל הציוד למטוס למרות שמדובר בחריגה משמעותית במשקל וכמות ה"טרולי")

זהו, הולנד מהממת… ממולץ מאוד לטיול משפחות בכל גיל…

וזה סיכום ההוצאות:

סיכום הוצאות הולנד
הוצאות לפני הטיסה
2805 טיסה
2850 כפר נופש
831 רכב
403 ביטוח
יום שני
106.25 השכרת סירה בחיטהורן
יום שלישי
12.92 חניה במארקן
יום רביעי
106.25 מעבורת
32.31 חניה בטסל
189.48 ECOMARE
יום חמישי
86.13 חניה באמסטרדם
42.5 כניסה לארמון
127.5 קניות של מזכרות
32.5 השכרת פלטה לשבת
יום שביעי
42.5 חניה בזאנס סכאנס
378.25 קניות בפרימרק
17 חניה בפריימרק
הוצאות נוספות במהלך השהייה
459 דלק
19.125 כביסה
1183.625 אוכל
9724.34 סה"כ

תודה לכהן-ראובינוף

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!