חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים חשובים לטיול באמסטרדם לזוג

טיפים, חוויות ועוד ! (פוסט ארוך אך מקווה שיעזור 😄)
אני וחבר שלי הגענו לאמסטרדם ביום שישי 5.10.18.
כדי להגיע לאמסטרדם מהשדה תעופה הגענו ברכבת. התחנה נמצאת בתוך השדה. יש גם עמדות של אינפורמיישן שאפשר לשאול ויש גם שילוט לרכבת. כמגיעים לתחנה המרכזית (sentraal station) באמסטרדם משם יש המון אופציות של תחבורה ציבורית כדי להגיע למלון.
אנחנו היינו במלון the student hotel ,

עלה לנו בערך 3,000 שח ל6 לילות. המלון נמצא 2 ק"מ מכיכר דאם, ככל שמתקרבים המחירים עולים. דקה מהמלון יש תחנת מטרו אז אין בעיה להגיע למקומות מרכזיים. ממוקם כ 2 ק"מ מכיכר דאם. יש מטרו דקה מהמלון , מה שהיה ממש נוח כדי להגיע לכיכר דאם ולמקומות מרכזיים בעיר. מומלץ כמובן ללכת גם ברגל כדי לראות את העיר.

תחבורה ציבורית- כדאי לעשות כרטיס שלGVB שכולל נסיעות בכל התחבורה הציבורית באמסטרדם ( מטרו, רכבת קלה, אוטובוסים..).כדאי אפילו לעשות כרטיס שתקף לכמה ימים. זה יותר משתלם.
***מומלץ להשתמש בכספת בבתי מלון. לשים שם חפצים יקרי ערך כמו מטענים, כסף, אוזניות וכל דבר אחר יקר ערך. לא להשאיר בחוץ!
מבחינת אוכל ! אני טבעונית וממש לא הייתה בעיה עם אוכל למרות שאמסטרדם היא לא בירת הטבעונות.
Hard rock caffe -יש להם המבורגר צמחוני, המבורגר טבעוני זה אותו אחד בלי גבינה. לא משהו מטורף, אפילו אולי שווה להזמין סלט כלשהו במקום. שתייה כמו קוקטיילים ושייקים – מומלץ מאוד !!! סך הכל מקום נחמד מאוד !
The avocado show- רק אם אתם מטורפים על אבוקדו !! אם לא, אתם לא תאהבו. מקום קצת יקר. לטבעונים יש הרבה אופציות !
Mr & Ms watson- מסעדה טבעונית לחלוטין ! וגם קרניבורים יהנו בה ! מקום נחמד אך יקר מאוד. כדאי לבקר פעם אחת. אוכל מצויין והכל טבעוני ! (המבורגרים, טוסטים, מרקים,וקינוחים ובטח יש עוד דברים שאני לא זוכרת) . לא נמצאת במרכז אך בהחלט שווה ! כמובן שיש תחבורה ציבורית.
Fries 62 – מקום נחמד שמגיש פיש& צ'יפס . לא משהו מטורף אבל בהחלט סוגר פינה של צוהוריים.
***קצת בהמשך ממול יש מסעדה איטלקית ויש בה אופציות צמחוניות, יש אפשרות גם טבעוני. לא זוכרת את שם המסעדה. יקר אבל לא בטירוף. מקום מאוד נחמד.
סטארבאקס- יש בכל מקום. יש אופציות טבעוניות מעטות.
צ'יפס- אם באים לכיכר דאם מכיוון התחנה המרכזית יש את הצ'יפס המפורסם ולידו vegan fast food. במפורסם יש אופציה לרוטב מיונז טבעוני.
Vegan fast food- בעיקר פלאפל וצ'יפס. הכל טבעוני. קיימים מס סניפים ברחבי העיר.
מקום נוסף שאכלנו בו – מקום ישראלי traffic . לא במרכז העיר, יש בעיקר חומוס ושוורמה טבעונית. סהכ מקום נחמד,אך קצת יקר בשביל חומוס .
*** כמובן שקיימות מסעדות טבעוניות נוספות שלא ביקרנו בהם. וקיימים גם מקומות צמחוניים עם אופציות טבעוניות שאני לא זוכרת את שמם.הועלה פה פוסט עם המלצות למקומות כאלה ולמסעדות נוספות.

שדרת המסיבות של אמסטרדם, הולנד

שדרת המסיבות של אמסטרדם, הולנד

מקומות שכדאי לבקר בהם : 
1.מוזיאון ואן גוך- מומלץ ! נהנינו מאוד ! אפשר להזמין כרטיסים באינטרנט ואפשר גם במקום עצמו. תשלום באשראי. אנחנו הלכנו שם באופן עצמאי והשכרנו אוזניות עם הסברים במקום (עולה כסף) היינו שעה וחצי בתוך המוזיאון ונהנינו מאוד !
*** נמצא באיזור הרייקסמוזיאון. יש שם מוזיאונים נוספים, ואת שלט I amsterdam המפורסם.
*** יש wifi חופשי בתוך המבנים.
2. Cat cabinet – רק אם אתם אוהבים חתולים בקטע מטורף ! מקום קטן, 2 קומות של ציורים ותמונות של חתולים. יש שם גם חתול אמיתי שמסתובב שם בשעות מסויימות.
***לסטודנטים יש הנחה בהצגת תעודת סטודנט (מחיר לזוג אחרי ההנחה 8 יורו)
3. שייט- מומלץ ! ליד כיכר דאם מכיוון התחנה המרכזית. יש כמה אופציות של שייט, בחלק יש אופציה להדרכה בעברית. אנחנו לקחנו שייט של שעה היה מספיק. כל אחד מקבל אוזניות וכל אחד בוחר שפה.
*** ישנם מקומות נוספים שיוצא מהם שייט, לא רק מכיכר דאם.
4. יורדאן – רובע מקסים, מומלץ לטייל ברגל. בילינו שם שעות! המון חנויות ,רובע ציורי ומקסים !
5. כיכר דאם- הכיכר המרכזית. יש שם פרימארק. קניון manga plaza לא מטורף . יש שם גם מוזיאונים וכל מיני אטרקציות . מדאם טוסו( מוזיאון השעווה) אנחנו וויתרנו על זה. לידו יש מוזיאון שנקרא believe it or not. מקום חמוד.
6. זנסה סכאנס- כפר מקסים שנמצא כ 25 דק מאמסטרדם. מגיעים ברכבת. מאוד מומלץ !
7. חלונות אדומים – נמצא אחרי השייט ( אם באים מהתחנה המרכזית אחרי השייט פונים שמאלה) . עדיף לבוא בשעות הערב כדי באמת לראות. בהרבה מקומות אסור לצלם אז שימו לב.
8. רוטרדם – עיר נוספת שכדאי לבקר בה. פחות מתויירת מאמסטרדם. מגיעים ברכבת. אנחנו הלכנו להופעה בערב והגענו כמה שעות לפני כדי להסתובב , לאכול ולטייל בין השדרות והנהרות .
9. שוק אלברט קאופ – שוק מקומי נחמד מאוד. באיזור שלו נמצאת מסעדת האבוקדו.

חוזרים היום לארץ עייפים ומרוצים !

3.7/5 - (8 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!