חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה עושים 10 ימים בהולנד?

חזרנו היום מ 10 ימים בהולנד, זוג הורים עם 3 ילדים (2,7,9).
טיסות אלעל לבלגיה, הוזמנו בערך חצי שנה מראש.
לילה ראשון בנובוטל בשדה התעופה של בריסל – מלון כייפי להעביר את הלילה.
לא ארחיב בנושא האטרקציות, מסופר עליהן מספיק בקבוצה.
כמה המלצות שלי:
1. יומיים באפטלינג כולל לינה במלון באפטלינג היו אחת ההחלטות הטובות שלנו. היינו בכל האטרקציות שרצינו, לרוב כמעט ולא חיכינו בתור, רק לסימבוליקה חיכינו רבע שעה. עשינו הכל באיזי. ראינו 2 הופעות: raveleijn- מופע אבירים וסוסים סופר מומלץ, הילדים ממש נהנו וכמובן aquanura – מופע המזרקות לאחר סגירת הפארק.
לא מבינה את מי שאומר שהפארק לא מתאים לקטנים- הוא תפור להם!!!! הקטנצ׳יק בן השנתיים עלה איתנו לכל המתקנים שעשינו וראה את המופעים. (הילדים שלנו עדיין לא בעניין של רכבות הרים).
האפליקציה של אפטלינג מעולה- להוריד מראש, לסמן לעצמכם את האטרקציות הרלוונטיות עבורכם ולנווט עם האפליקציה בפארק.
2. כמו שהרבה אמרו – לזרום!!!!! חשבתי שנעשה 2 אטרקציות ביום ובפועל מעט מאד ימים עשינו 2 אטרקציות ביום. ברגע שהילדים נכנסו לאטרקציה הם מיצו אותה עד תום 😄
3. ליננסהוף – מדהים- יום שלם.
4. לקח לעצמי לטיול הבא – לאכול באטרקציות. הרבה פעמים החלטנו לנסות מסעדה מומלצת ובפועל גילינו שהיא סגורה או שאין חניה באזור ושרפנו סתם זמן.
5. ארוחות ערב בכפר נופש – מרקים מוכנים של קנור, פסטה, פתיתים, חביתות וממרחים (זיתים, פסטו, איולי, עגבניות מיובשות) ממש שדרגו לנו את הארוחות.
6. רכב – הזמנו סקודה קודיאק ידני ל 7 אנשים מאוויס, בפועל קבלנו פולקסווגן טיגוואן טורבו אוטומטי – רכב אדיר!!!! לשים לב לעשות את כל הביטוחים הנדרשים. הזמנו כסא בטיחות מהחברה וקבלנו ברייטקס במצב חדש.
7. טיול בספטמבר- מזג האוויר היה ברובו מצוין. היה לנו רק יום אחד ממש גשום וגם בו טיילנו. אגב, עבורי יום עם רוחות חזקות הוא לא פחות גרוע מיום גשום, שימו לב.
8. לחפש ביום הראשון פרימרק ולקנות בו מעילים שמתקפלים לתוך תיק (יוניקלו סטייל)- שימשו אותנו מעולה.
9. למי שכמונו יש לילה ראשון ואחרון במלון (לפני ואחרי כפר הנופש) כדאי לארוז כל מה שצריך ללילה הזה במזוודה אחת (פיג׳מות, בגדים למחרת, כלי רחצה וכו) כך אתם צריכים לפתוח רק מזוודה אחת באותו הלילה.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!