חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכרה בקלישאות הולנדיות

כאשר אתה מחשיב את התרבות ההולנדית, אתה לא יכול לעמוד בפני הדחף לשקול מחסומים, טחנות רוח, נעלי עץ, צבעונים. הם נראים עתיקים, אולם סמלים למופת אלה משתלבים עם הטופוגרפיה וההיסטוריה של המקום.

חלק ניכר מן העם נמצא מתחת לפני הים, מתאושש במאמץ רב על פני תקופות רבות מהים הצפוני. זו הסיבה שהאינדיאנים ההולנדים קופצים על ההזדמנות לומר, "אלוהים ברא את העולם, אבל עשינו את הולנד".

הארץ הזאת היא כל כך קטנה ורמה, כי הטענה ההולנדית על הסיכוי כי אתה נשאר על המושב, אתה יכול לראות בכל רחבי האומה שלהם. (כדי לבדוק את ההשערה הזאת בין ביקור אחד, רכשתי מושב מחווה, ואתה באמת יכול לראות כמה קילומטרים!) זה מגיע polder – אדמה ברמה גבוהה התאושש מן האוקיינוס ​​- הוא מעיין של כמה סמלים הולנדי, החל עם נעלי עץ שאיפשרה לחקלאים להתהלך על פני שדות ספוגים. (הם גם פשוטים לגלות אם הם נופלים במים גבוהים, כי הם החוף.)

פארקים לילדים בהולנד אמסטרדםההולנדים ניצלו כמה קילומטרים של סכרים ומכשולים חזקים, או סכרים, כדי להגן על החוות והקבוצות שלהם מפני הצפה. כדי לכוון את כל המים, הם ניצלו את אחד הנכסים המשותפים שלהם: הרוח. טחנות הרוח הידלדלו ביצות המלח וה"זידרזי" (הצליל הרדוד בצפון-מערב) קטע אחד בכל רגע נתון. מה שהיה פעם מזייף ערים על איים קטנים – כמו Schokland – כיום ללא ידיד בעולם הגבעות העולה על אדמות חקלאיות עשירות.

ההולנדים כבר משתמש טחנות רוח במשך זמן רב למדי. מעל אלף שורדים, רבים עדיין עובדים. קבל מדריך לחכור אופניים (או לקחת ביקור אופניים), ואתה תמצא תהליכים פשוט מחוץ לעיר הבירה של אמסטרדם. אתה יכול לבקר טחנת רוח עבור כמה יורו, ומדי פעם אפילו להעיף מבט על מנוע ערמומי בתוך כי נשלט היצירה הנוכחית של הארץ. פעם, תוך כדי תנועה לתוך טחנת רוח בתוך רוח מוצקה, הרגשתי את ההרהור ואת האנרגיה אנשים חדשניים יותר סביר מאשר לא הרגשתי אלף שנים בחזרה כאשר החדשנות כדי להתמודד עם רוח ומים שליטה עם צמחים עזרו אירופה עזבו את ימי הביניים.

שמירה על האומה הזאת היא מאבק עקבי. כמו כן, עם שינוי סביבתי עולה רמות האוקיינוס ​​עכשיו מציאות, העבודה היא כי הרבה יותר קשה ויקר יותר. פופולרי עבור שניהם זול שלהם ואת prescience, ההולנדים תורמים מיליארדי יורו כמו שינוי סביבתי יש אפקט יקר שלה הרגשתי על פני האוקיינוס ​​ברמה כאן ובעולם.

זה די פשוט להגיד איפה רמת האוקיינוס ​​היה כאן. אם אתה לאסוף את חבורה צנועה של אדמה באומה polder, זה עלול ללוות כמה צדפים. בתחילה הקרקע המלוחה של קרקעית הים היא עקרתית, אולם עם תערובת של גשם, אור יום וחרב תשואה חדה, היא מתבררת בטווח הארוך במידה רבה כפרייה. כמו קסם, ההולנדים הפכו ביצות מלח לשדות של פריחה – משהו אחר שהאומה ידועה בו.

אם אתה מבקר בין אמצע מארס לאמצע מאי, מסע אל Keukenhof הוא בסיסי. זה 80-קטע של הקרקע לעצור את הפריחה הטובה ביותר לטפח על פני כדור הארץ – עם יותר מ -7 מיליון צצים globules ו 800 צבעונים מבחר. זה די לאחרונה שלושים דקות מדרום אמסטרדם וכל סביב הקשורים בתחבורה פתוחה – אבל לבוא בזמן הנכון כדי לשמור על מרחק אסטרטגי מהקבוצה. אני לא אחד שהוא באמת לתוך פריחה, אלא כאשר אתה נוחת ב Keukenhof ולראות את כל היפים, נבטים יפים, אתה מכיר רק קצת טיפה של מה באמת משנה כדי לשטות שפיות.

ילדים בהולנד

ילדים בהולנד

בעוד שקוקנהוף פתוח רק באביב, בכל עת של השנה אפשר לראות את פריחת האלסמאר – הפריחה הגדולה ביותר בעולם – הפיצוץ הגדול ביותר בעולם – לא נמצא דרך ארוכה ממסוף האוויר של אמסטרדם. בדרך כלל אני מבקר את העבודה העצומה בשעה 7 שלה פתיחה לפתוח לתפוס את זה apiary ב busiest שלה. כדי לקבל את פריחות החוצה כמו פריך כפי שניתן לצפות בנסיבות העניין, הכל קורה מהר, כולל ההנפקה.

"Closeout הולנדית" מרמז כי עלויות להתחיל גבוה מתקתק; רוכשים לדחוף לתפוס כאשר שעון המכירה – הצפוי על מסכי ענק – פוגע במחיר שהם מוכנים לשלם. רכבות פריחה עוברות דרך הלובי, ואילו בחוץ, הפרעות של שוטרים במכוניות משטרת קסטון מבטיחות שכל אחד מהפריחים יגיע לאזורים שלהם באותו יום – בכל מקום באירופה.

מטייל את המסלול הריחני, זה משעשע להציץ במבצעים. במעלה הגג, מושלכים רכבלים כתומים מושלכים אל ערימת הפריחה אל מוקד ההפקעה על הכביש, הרבה יותר מהר וביעילות מאשר משאיות. מומחים לטרוף כדי לקבל את כל הקונה לקנות שנאסף ונשלח החוצה. בעקביות מבניין זה, מספר רב של פרחים פורחים – כולל הצבעונים הידועים לשמצה של הולנד – חייבים למלא את לבם של אנשים בשמחה.

אני בדרך כלל זהיר לגבי בנאלי נסיעות, אבל הם לא ממש דבר נורא. באומה הנועזת יותר של הולנד, כשאת מדליקה אופניים על פני בתים גמלוניים מעניינים המשתקפים בתעלה חלקה וחלקה, מביטים בעמודי צבעונים מזעזעים ובטחנת עץ אלון מזמזמת, את מבינה … זה בדיוק אותו הדבר כפי שחשבתם.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!