חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול 9 ימים בהולנד עם ילדות קטנות

חזרנו מהולנד בתחילת השבוע מ-9 ימים עמוסים לעייפה, זוג פלוס שתי בנות (4.5+7).
טיסה: טראנסאביה לאמסטרדם ,יצאה בזמן, נוח, שירות אדיב. פרט חשוב – בטיסה הלוך שלחנו 2 מזוודות (בתשלום) ועוד כיסא תינוק לרכב ועגלה , ולא עתה כל בעיה. לעומת זאת בטיסת החזור דיילת הקרקע אמרה שאין בעיה לשלוח את הכיסא לבטן המטוס, אך במידה וסך כל הכבודה שלנו תשקול מעל 50 ק״ג (המשקל עליו שילמנו מראש לפי שתי מזוודות כל אחת 25 ק״ג ) היא תגבה מאיתנו מחיר נוסף, בסופו של דבר סך המשקל היה 49.5 ק״ג, אז לא שילמנו דבר, אך בהחלט חשוב לתת את הדעת לכך.
רכב: דרך אופרן, מבאדג׳ט ,קיה ספורטאז ידנית, הגיעה מאובזרת לגמרי, כולל gps מובנה שמחובר למערכת התנועה ההולנדית ומתריע על המהירות המותרת בכל קטע כביש (כולל התעדכנות לייב), היה תור קטן בקבלת הרכב, החזרנו מיכל מלא ולאחר ניקיון ידני פנימי קליל, היו בסדר גמור.
סלולר – רכשנו בנחיתה בחנות הספרים בפלאזה של סחיפהול שני סימים של ליברה, 3gb גלישה , כולל שיחות חופשי בין הסימים (מה שהיה מאוד יעיל בדיעבד, כי התפצלנו לא מעט), בעלות של 20€ לכל אחד (חצי מהחבילה הכי זולה שמצאתי מישראל)
פארק נופש: לנו שישי עד שישי בLandal Coldenhove, קרוב לארנהם ולפארק הוחה פלואה.
בקתה מדגם קומפורט, היתה נקיה נעימה ומסודרת.
הפארק עצמו מאוד כייפי , פינת חי, מספר מסעדות ברמות מחיר שונות, ג׳ימבורי ענק וחינמי, בריכה מקורה ומחוממת עם מגלשת ילדים קטנה , ג’קוזי , תעלת סחף ועוד כל מיני הפתעות נחמדות. ישנו סופר מרקט מלא בכל טוב בתוך הפארק.

טיול לזוג בהולנד

טיול לזוג בהולנד

לסיכום: מומלץ מאוד

לו״ז:
שישי – נחיתה אחר הצהריים, לקיחת רכב, סימים, ארוחת ערב בבורגר קינג בשדה התעופה וישר לכפר הנופש.
שבת – קמנו בבוקר ונסענו לחיטהורן , הגענו מוקדם ולקחנו סירה מאחד החבר׳ה שהיו שם, המחירים בגדול די דומים (5 יורו לפה או לשם) , שטנו בתעלות, האכלנו ברווזים ושחפים, הבנות השיטו את הסירה. כיף גדול.
לאחר מכן נסענו לזוולה, לסיור קצר בעיר וקצת קניות, משם המשכנו לארוחת ערב בעמי ותמי, הגענו כשעה לפני מועד ההזמנה (הזמנו מהארץ במייל), הבנות (ואנחנו) מאוד נהנו מהמקום ומשפע האטרקציות (האוכל, נאמר בעדינות, לא משהו).
ראשון – יוליאנה תורן, לונה פארק מעולה לקטנים, הבנות עפו ממתקן למתקן, היינו מפתיחה ועד סגירה. בהחלט כיף גדול לקטנים (עד גיל 10, מעבר לזה עלול לאכזב)
שני – רכיבת אופניים בהוחה פלואה, לקחנו אופני קארגו בעלות של 10€ (שתי הקטנות לא מדוושות) ועוד אופניים לבנים בחינם, עשינו סיבוב בפארק, היה מזג אוויר נפלא, ועשינו פיקניק ליד הכנסיה, חייב לומר שהפארק אכן יפה מאוד וכיף לרכיבה, אך לא הותיר עלינו רושם משמעותי.
משם נסענו לארנהם להסתובב קצת בעיר, וחזרה לפארק לקצת זמן בריכה.
שלישי – גן החיות בורחר והמוזיאון הפתוח.
גן החיות באמת יפה, אך למעט שני אזורים מרשימים במיוחד (המנגרובים והג׳ונגל) את כל השאר ניתן לראות גם בכל גן חיות אחר.
בילינו שם עד הצהריים ומשם נסענו למוזיאון הפתוח,
מבחינתנו פספסנו את ההנאה שבמוזיאון, לא עשינו הכנה לקראת מה אנחנו רוצים לראות, והמפה שקיבלנו בכניסה לא היתה מספיק ברורה (וגם לא ישנו כמו שצריך בלילה קודם…) המוזיאון גדול ומרשים, אך פחות נהנו בו.
סיימנו בארוחת ערב בeataliano, על פי המלצת הקבוצה, טעים מאוד ולא יקר.
רביעי – אמסטרדם. היינו בThis is Holland )כולנו נהנו מאוד) , אכלנו צ׳יפס (טעים- אבל עדיין צ’יפס כמו בכל מקום). משם הסתובבנו קצת בעיר, כיכר דאם (כמעט) כולנו נהנינו מהיונים, לאחר מכן המשכנו במדרחוב הקניות עד למוזיאון היינקן (שתינו הרבה בירה – היה מעניין וחוויתי לכולם כולל שתי הבנות שלא שילמו כלל כניסה).
לאחר מכן אכלנו ארוחת ערב בwagamama ומשם חזרה לפארק הנופש.
חמישי – זאנסה סכאנס. היה מאוד מרשים וכיף, תחנות הרוח יפהפיות, נכנסנו לראות איך מכינים גבינות, צבעים וקבקבים בטכנולוגיה של פעם.
בצהריים אכלנו בבורגר קינג ליד וחזרנו לפארק לארוז.
שישי ושבת – עזבנו מוקדם את הפארק ונסענו לאפטלינג, הפארק מהמם, מלא במתקנים ומעוצב בצורה מרהיבה.
כולנו מצאנו אטרקציות שמתאימות לכל אחד , מנסיעות ילדים חוויתיות ועד רכבות אקסטרים. סיימנו את היום במופע המזרקות (לאור יום, הפארק נסגר בשעה 18:00, מניח שבלילה הוא יותר מרשים, לטעמנו היה קצת פרווה)
לנו במלון אפטלינג, לא זול אך לטעמנו שווה, המלון מעוצב ברוח הפארק, החדרים גם כן, בארוחת הבוקר הגיעו כמה פיות לביקור בחדר האוכל וריגשו את הבנות.
את יום המחרת בילינו בהשלמות באפטלינג, לאחר מכן נסענו ללילה אחד בעיירה סמוכה ולמחרת טיסה הביתה.
לסיכום – היה טיול מלא בחוויות, תודה לכולכם על העזרה והמענה.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!