חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחר בבוקר ממריאים חזרה ומסכמים 11 ימים של כיף גדול בהולנד.
הפרטים הכלליים:
שתי משפחות עם ילדים בגילאים 2-8
הכל הוזמן לפני חצי שנה לפחות
טיסות סדירות בארקיע לסכיפהול
רכב בהרץ (שדרגו אותנו ללא תשלום).
ישנים בלנדל אמרסברג (בין אוטרכט לארנהיים).
כפר נופש לא גדול, בריכה קטנה מקורה, גימבורי, גן שעשועים, מכולת נחמדה, אגם משגע והרבה הרבה ירוק. את הרכב חונים בצמוד לבקתה. יתרון גדול כשחוזרים בערב עייפים או עם קניות.
לקחנו יחידה של 70 מטר, 2 חדרי שינה, סאונה בחדר, מקלחת אדים, יש הכל במטבח ובשפע- סירים, מחבתות, כלי אוכל, קופסאות אכסון, פיירקסים וכו.הבאנו טבליות למדיח, למכונת הכביסה, שקיות זבל ושקיות רוכסן. הבאנו גם צידנית רכה קטנה לכריכים ולפירות/ירקות. הבאנו מגבות וביגוד ל5 ימים. כיבסנו וגם עכשיו חוזרים הביתה עם 0 כביסה. מבחינת מזון לא הבאנו כלום למעט תבלינים. אותם ארזנו במבחנות. כאלו שקונים בכל חנות חד פעמי. יש כאן הכל בסופר. ביום הראשון קפצנו לסופר בעיירה ליד וקנינו לא מעט. בישלנו בבקתה הרבה והצטיידנו בכריכים, פירות וירקות כל יום. אכלנו רק פעמיים במסעדה. הולנד מציעה המון אבל לא בתחום הקולינרי. נהנתי לבשל כאן ואפילו שיתפנו את הילדים.
מבחינת האטרקציות אוסיף את השנקל שלי:
יוליאנה תורן- אל תגיעו אחרי אפטלינג. יוליאנה תחוויר כמו החלב והשמנת המעולים שיש כאן. אל תגיעו אם הילדים שלכם מעל גיל 8-9.
המוזיאון הפתוח בארנהיים- יום שלם ומהנה. תתפנקו בפנקייקים הקטנים בקפיטריה במרכז. הם תענוג.
חיטהורן-שטנו שעתיים בסירה ל8 איש. היה אחלה. קחו לחם להאכיל את הברווזים. אחר כך עמי ותמי. לא התלהבנו כמו הרוב. מבחינת אוכל- תזמינו עוגת תפוחים וקפה. כל השאר לא משהו. צאו ותקפצו עם הילדים. הם בטוח יהנו. אפטלינג- ואווווו. תורידו את האפליקציה ותתנהלו איתה. תבחרו יום לפי מפת העומסים באתר שלהם. אנחנו לא חיכינו בשום מתקן יותר מ-8 דקות. קחו איתכם אוכל. מוכרים שם רק ג'אנק וביוקר. ושוב- ואוווו.
אמסטרדם- לא עם רכב. תחנו בנמל וקחו מעבורת. היינו בנמו. הילדים לא רצו לעזוב… אכלנו בופיאנו הסמוכה והנהדרת. אחר כך כיכר דאם והעוגיה הטובה בעולם. היא לא הטובה בעולם אבל טעימה ונחמד מאוד לשוטט באזור עד שמגיעים אליה. ניווטנו ברגל עם גוגל. אחלה.
את יום הגשם היחיד בילינו בקניון הענק באוטרכט. נחמד מאוד.
אפרופו ניווט- אז קנינו בארץ גלובל סים. מצאנו שזה הכי משתלם לנו מבחינת תקשורת ואינטרנט. ברכב ניווטנו עם וייז ומערכת הניווט של הרכב. היתרון של וייז הוא האזהרה מפני מכמונות המהירות הרבות ובעדכון במהירות המותרת שמשתנה לא מעט בכבישים המהירים והעירוניים .
ביום השמיני הורדנו הילוך. בילינו יום שופינג ושוטטות מהנה בארנהיים. יש פה מדרחוב מגניב ושופע חנויות. כמובן שלא פסחנו על הפרימרק. והצ'יפס הטוב בהולנד נמצא ממש כאן במדרחוב (צירפתי תמונה).
למחרת, מצאנו שלטים שהכווינו לשוק פשפשים. קנינו המון אוצרות קטנים בגרושים.
היום- נשארנו בכפר. בריכה, גימבורי ואריזות.
מזג האוויר היה איתנו ולמעט יום גשם אחד יחיד לבשנו ארוך דק וקפוצ'ון. ימים מסוימים זאת היתה חולצה קצרה ועליונית דקה. התודות על מזג האוויר- לאל!
חנייה עולה כסף בכל מקום. גוגל או הרובוט בטלגרם יגלה לכם איפה החניון הקרוב. אם אתם חונים ברחוב, שימו לב שלא בחניות שמיועדות לרכבים חשמליים עם עמדות הטענה. שירותים פה נקיים מאוד ועולים כסף ברוב המקומות.
קחו את הטיול הזה באיזי- אטרקציה ליום, בטח אם הילדים צעירים כמו אצלנו. תביאו dok עם המוזיקה שאתם אוהבים. זה אחלה בנסיעות. לנסיעות ולטיסה הבאתי גם מדבקות, חוברות צביעה וטושים. סגר פינה. אנחנו הורדנו הילוך ומודים על ההחלטה הזאת. חוזרים לארץ רעננים ועם כוח מחודש לחזרה לשגרה. לא חשים שפספסנו כלום רק בטוחים שנחזור שוב עם ובלי הילדים.

4/5 - (2 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!