חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זוג פלוס 2 בהולנד

אתם זוג צעיר וטסים עם 2 ילדים להולנד? חשוב לדעת כמה דברים לגבי הטיול שלכם ובניית המסלול!

טסנו ב25.8 עד ה 1.9 טיול של שבוע זוג פלוס 2 בגילאים 8.5, 5.5. מועד הטיול היה מושלם. לא היה עומס חריג בשדה וגם הטיסה (אל על) עברה בסדר גמור. גם מבחינת האתרים בהולנד לא היה עמוס, זה שבוע שהילדים ההולנדים כבר חוזרים לבית ספר והיה מושלם. טסנו דרך בריסל אספנו את הרכב מבאדג'ט (רנו מגאן מפנקת מאד), לילה ראשון בבריסל קצת שיטוט בעיר קצת קניות בפריימארק שפתוח עד 19:45 לעומת אלו שבהולנד שפתוחים עד 17:00 בערך. למחרת נסענו להולנד ישר למוזיאון הפתוח בארנהיים. היה מקסים. היינו שם 4 שעות ואפשר להעביר עוד 4 בכייף.
התאחסנו במלון ליד אפלדורן שנקרא van der valk מושלם !! אין לי מילים לתאר כמה!
למחרת, יום ראשון נסענו לארמון הט לו ואחר כך לחיטהורן. לחיטהורן הגענו אחרי 4 אני כבר הייתי מודאגת שלא נמצא סירה אבל בדיעבד זה היה מעולה, שכרנו סירה (ממש בלי להתכוון ) ממייק שהיה מאד נחמד גם הוא וגם אישתו היו אדיבים.
השעה היתה מושלמת כי לא היה עומס והיה ממש נעים. אכלנו צהריים במסעדה האיטלקית פריטלי (אם חשוב למישהו אחפש את האיות המדוייק) היה אחלה. בכלל אני רוצה לומר שאנחנו לא ממש הבנו על מה אנשים מדברים כשאמרו שהאוכל גרוע. הסתדרנו מצויין. אכלנו ציפס ופלאפל ופנקייק ופסטות ופיצות ודגים ולא היה אף מקום שלא היה טעים.

רישיון נהיגה ישראלי בהולנד

רישיון נהיגה ישראלי בהולנד

יום שני טיילנו בזנסה סחאנס וולנדאם. בוולנדם חנינו בסופר בחניה תת קרקעית בתשלום והסתערנו על הסופר. זה הסופר היחיד שפגשנו בכל הטיול! הגענו לטיילת בסביבות 5 וזה כבר התחיל להיות מאוחר. הספקנו לאכול לקנות מזכרות ולהצטלם. עדיף לבוא מוקדם יותר.
שלישי אפטלינג. ציפיתי ליותר. בדיעבד הייתי מוותרת. למרות שנהננו ולא היו תורים בכלל.
רביעי לקחנו באיזי קצת טיול ביערות המהממים שליד המלון וטיול ברחובות אוטרכט.
חמישי היום האחרון בהולנד היו המון אופציות אבל בסוף זרמנו עם הילדים והלכנו ליוליאנה תורן. היה ממש כייף ובהחלט לדעתנו עדיף על אפטלינג.
ילדים קטנים פחות מעריכים את הגודל והיופי ורוצים פשוט להנות בלי הרבה תורים לעלות על מתקן שוב ושוב בלי מרחק בין המתקנים. וזה יוליאנה תורן. מומלץ!! לילה אחרון ישנו במלון בשדה תעופה בבריסל. בדרך בין בריסל להולנד יש תחנות דלק עם שירותים בתשלום וכשמכניסים 50 סנט יוצא פתק שנותן הנחה של 50 סנט אם קונים משהו בקופה. גיליתי את זה רק בחזרה לבריסל..
הולנד יפה ומרובת אטרקציות המסקנה שלנו לעתיד זה לקחת את הזמן יותר באיזי, להקדיש זמן לחקור את הסביבה שלנו ולעשות מקסימום אטרקציה ביום. כל אטרקציה יכולה למלא יום שלם בכייף. אה ועוד משהו אנחנו ויתרנו על עמי ותמי והיינו במסעדה שנקראת פנקייק הקרקס זה רבע שעה מארנהיים ופתוח עד 19:00 לילדים יש טרמפולינות ומיני לונה פארק והאוכל היה טעים. פנקייק תפוחים ממש מומלץ. מקווה שתרמתי 😊תהנו

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!