חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בר טוב באמסטרדם? – 4 ברים מומלצים באמסטרדם

ניווט באמנות של אמסטרדם, גשרים ותעלות יכולים להיות עבודה מצמיאה, ואילו את האלכוהול המסורתי של העיר מוגשות בכוסות קרים ויפים בתוך ברים נעימים או לשבת ולשתות בירה בתוך בתי מלאכה שיכולים להציע משהו ייחודי יותר. רוצים לקפוץ בקסם ההולנדי, אלה הם הנקודות הטובות ביותר עבור חובבי האלכוהול או הבירה באמסטרדם.

מחפשים את הברים המובילים באמסטרדם, פאבים בהולנד בכדי לשתות בירה טובה או קוקטייל טוב? להלן רשימת 4 הברים הטובים ביותר באמסטרדם, המלצה שלנו!

פרופלוקאל – המילה של הפאב מתורגמת ל"טעימות בחדר" והכוונה היא שהבר מציע יותר מ-50 סוגי בירות בטעם מגוון מתוך ברז החבית. ממוקם על תעלת Herengracht היפה הבר מלא בצינורות נחושת, קירות אבן וברזלים יפים..ממש תחשבו שאתם שותים במאה הקודמת כאילו הלכתם צעד אחורה בזמן. אנו ממליצים לצד השתייה לאכול צלחת גבינה או נקניק..ליווי מושלם לבירה מעולה.

ביירפבריק – מקום מגניב שבו זורקים קליפות בוטנים על הרצפה ומבשלים במקום את הבירות. אנו ממליצים לאכול את העוף בגריל המפורסם שלהם ולהזמין בירה מסוג פורטר או אודם אייל.

Craft and Draft – מבחר של יותר מ-40 סוגי בירה מהברז. ממש האינציקלופדיה של הבירות הבינלאומיות וההולנדיות שמשתנות מידי יום. הבר קטן וצנוע עם לבנים חשופים, ריהוט עץ וצוות ידידותי. אנו ממליצים לבחור ערכת טעימה של שלוש בירות.

ברוורייג 'דה פרל – אחד הברים העתיקים ביותר בעיר ובעל אווירה חמימה של חדר טעימות. חלל גדול הכולל שילוב של תאורה תעשייתית, ריהוט משובח וינטאג ', ספסלי עץ ארוכים, קירות ורעפים, בעוד שהבירות המוצעות מבושלות בבר רק באמצעות מרכיבים אורגניים. סיורים זמינים גם בכניסה למבשלת הבירה.

בר מומלץ באמסטרדם הולנד

בר מומלץ באמסטרדם הולנד

5/5 - (2 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!