חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשימת אטרקציות ואתרים תיירותיים שהביקור בהם חינם

העיר אמסטרדם היא מקום מיוחד ויוצא דופן, זוהי עיר חיה ותוססת מלאה בתרבות, אמנות, קולינריה, שווקים, ועוד הרבה דברים שפשוט צריך להיות שם כדי להבין. 

האווירה של העיר היא משהו אחר אתם יכולים למצוא בה כל כך הרבה דברים ששמעתם עליהם אך אמסטרדם היא עיר של הרפתקאות ומציאות והמשפט רב הנסתר על הגלוי ללא ספק תואם לה בדיוק.

טיול באמסטרדם יכול להיות מאוד יקר ותוציאו כמה מאות יורו עוד לפני הקניות, אולם מצד שני המחייה בהולנד יותר זולה מישראל אז אפשר בהחלט לעשות דברים באמסטרדם בעלות סמלית או לפעמים אפילו בחינם לגמרי ולנצל את הטיול כמו שצריך.

איך להוזיל את הנסיעה בתחבורה הציבורית באמסטרדם
איך להוזיל את הנסיעה בתחבורה הציבורית באמסטרדם

אטרקציות חינם באמסטרדם

טיול במעבורות הכחולות (GVB) – רוב האנשים לא הולכים אל מאחורי התחנה המרכזית רוב האטרקציות נמצאות בחלק הקדמי של התחנה, מאחורי התחנה המרכזית נמצא החיבור של אמסטרדם לים שם תוכלו לעלות על אחת המעבורות שעוברות שם.

השייט במעבורת אורך סך הכל רבע שעה ובדרך אתם רואים את אמסטרדם מזווית אחרת לגמרי וגם חולפים על פני מבנים מיוחדים.

הגלריה של אמסטרדם – אם אתם רוצים לראות ציורים של אמנים גדולים אך מעדיפים לא לשלם כניסה למוזיאון אתם מוזמנים לבקר בגלריה של אמסטרדם זהו חלק קטן מתןך המוזיאון של אמסטרדם שהכניסה אליו היא חינם, תוכלו לראות ציורים של אמנים קלאסיים וגם ציורים של אמנים מודרנים.

מדי פעם תוכלו להרוויח ולהגיע במועד שיש תערוכה זמנית תערוכות אלה נחשבות מעניינות במיוחד, הגלריה פתוחה כל ימות השמוע והיא נמצאת בכתובת: (Kalverstraat / St Luciensteeg)

הקונצרטחבאו (Concertgebouw Free Lunchtime Concert) – זהו אולם קונצרטים מלכותי אשר מקיים פעם אחת בשבוע בימי רביעי קונצרטים פתוחים לקהל ללא עלות. 

זוהי חוויה יוצאת דופן גם בגלל האולם המרשים גם בגלל הסאונד יוצא הדופן וכמובן נגנים מקצועיים לבושים בחליפות, כאמור הכניסה למקום היא חופשית אך יש לגשת לדלפק לפני שנכנסים ולקבל כרטיס כניסה חינם. 

האולם נמצא בסמוך למוזיאון פליין שזהו פארק יפיפה שנמצא בו אחד המוזיאונים הגדולים בעיר וגם הכתובת המפורסמת של אמסטרדם שכל מי שמבקר בה מצטלם שם הכתובת של אולם הקונצרטים המלכותי היא: (Concertgebouwplein 10)

גני רייקסמוזיאום – (Rijksmuseum Gardens) –  בהמשך לאולם הקונצרטים תפגשו בגני רייקסמוזיאום אשר ממוקמים באור המוזיאומפליין והם פתוחים באופן חופשי לציבור מדי יום בין השעות תשע בבוקר לשש בערב.

אין צורך בכרטיס כניסה למוזיאון כדי להיכנס לגנים, אין ספק שגני רייקסמוזיאום שווים ביקור אלו גנים מטופחים כמו בסרטים. בתקופת הקיץ תוכלו לנוח מתחת לצל העצים המרשימים ומתי שתפגשו במזרקת המים השובבה אין ספק שתעבירו כמה צחוקים משותפים.

מלקווח (Melkweg) – צמוד לכיכר ליידספליין נמצא רחוב מילק שם תמצאו את אחד ממועדוני המוזיקה וההופעות המפורסמים באמסטרדם. המקום כולל בית קפה שמארח גלריות של אמנים מקומיים ופעם בחודש יש תערוכת צילומים גדולה.

זהו מקום עם אווירה של רוקנרול והמוזיקה שמתנגנת ברקע היא בדרך כלל מעניינת מאוד, כדי להגיע למקום את ממשיכים אחרי כיכר ליידספליין לכיוון הרחוב הראשי ובפנייה הראשונה אתם פונים שמאלה משם כבר תראו את המקום.

טיול ברחבי העיר – נכון יש כאלה שלא יגדירו את זה האטרקציה הכי מושכת, אך טיול ברחבי אמסטרדם הוא ללא ספק אטרקציה שווה ומיוחדת, תוכלו לגשת לאחד מנקודת המידע לתיירים ולבדוק לגבי סיור רגלי באמסטרדם יש מדריכים המעניקים סיור חינם בעיר ומסבירים על המקומות הפופולרים יותר וגם אלה שפחות.

הטיולים יוצאים מכיכר דאם ולעיתים יש קבוצות גדולות של תיירים שמשתתפים בסיורים שהפכו לכל כך פופולריים שתושבי העיר מתלוננים על רעש של קבוצות גדולות מדי אשר חולפות באזורים שהם מתגוררים. 

תתפלאו אבל אמסטרדם היא עיר קטנה לכן הסיור לוקח שעתיים בממוצע. חשוב להשאיר טיפ למדריך, זוהי הדרך היחידה בה הוא מתפרנס.

הבית של ג'יימס בונד – כל מי שחובב סרטים מכיר את ג'יימס בונד סדרה של סרטי פעולה שצולמה בכמה מקומות בעולם, לא רחוק מאזור של רמברנדטפליין (אזור מקסים ששווה לטייל בו) 

ניתן למצוא את הדירה והאזור בו צולם חלק נכבד מהסרט, האמנם לא ניתן להיכנס לדירה אך האזור מסביב פשוט יפיפה ובתקופת הקיץ הרבה פעמים תוכלו למצוא פסטיבלים של מוזיקה באזור.

טיפים לטיול זול באמסטרדם

אפשר להגיע לאמסטרדם לבזבז המון כסף מיותר בעזרת מעט תכנון וידע אפשר לחסוך הרבה יותר כסף ממה שנדמה לכם ועדיין ליהנות ולמצות את הטיול עד תום.

לדוגמא כמעט בכל פינה בעיר ישנם סופרים של המקומיים אתם תופתעו מה ההבדל בין הסופרים שנמצאים במרכז העיר בדרך כלל ליד המלון בו אתם לנים, לבין הסופרים של המקומיים, אתם יכולים לקנות אוכל ושתייה במחירים ממש טובים. 

כמובן שכל אחד מעוניין לאכול במסעדות לכן אם אתם הולכים למסעדה הסתכלו על התפריט לפני שאתם נכנסים יש שם את המחירים, יכול להיות פער אדיר במחירים בין מסעדה למסעדה. 

יש המון אטרקציות באמסטרדם שתוכלו למצוא במחיר סמלי או ממש בחינם, אחת הדרכים לקבל מידע לגבי זה היא בעזרת מרכזי המידע לתייר (VVV) תוכלו למצוא כמעט בכל רחוב ראשי אחד שיכול לתת לכם עלוני מידע על אטרקציות בעיר שלא עושות חור בכיס.

אפשר לחסוך עם אמסטרדם פס
אפשר לחסוך עם אמסטרדם פס

שאלות ותשובות בנוגע לאמסטרדם בזיל הזול ובחינם

בהחלט כן, יש בעיר המון אטרקציות בחינם או במחירים סמליים, אמסטרדם היא עיר מעניינת מהרבה בחינות ולעיתים קצת לפתוח את הראש יכול להוביל אתכם להרפתקאות.

אתם יכולים למצוא אוכל במחירים לא רעים באמסטרדם מבלי להרגיש שאתם מתקמצנים, יש המון סופרים שפזורים בעיר ובאלה של המקומיים תוכלו למצוא אוכל ושתייה במחירים מעולים, יש גם הרבה אוכל רחוב לא רע בכלל במחירים לא רעים.

כן אתם יכולים לרכוש בכל אחד ממרכזי המידע בעיר חבילות של אטרקציות שיוזילו לכם באופן משמעותי את הכניסה בנפרד לכל אחת מהן. תוכלו למצוא את המרכז מידע לתייר כמעט בכל רחוב ראשי בעיר.

כן אתם יכולים לרכוש כרטיס יומי או כרטיס שבועי אשר מוזילים את הנסיעה בתחבורה הציבורית באופן משמעותי ואתם יכולים לנסוע כל היום בלי דאגות מיותרות.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!