חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איפה משאירים טיפ בהולנד על שירות ואיפה לא?

רוצים לדעת היכן רצוי להשאיר טיפ או היכן לא משאירים טיפ בהולנד? צפו:

בתי מלון בהולנד – לא נותנים טיפ!

בהולנד לתת טיפ זה לא צפוי ולא מקובל אלא אם כן אתה נשאר במלון ושוהה במשך זמן רב, או שאתה מקבל שירותים נוספים כמו מהמזנון. גם אז תשר הוא על פי שיקול דעתך. יש לעתים קרובות אפשרות לתשלום "שירות" של 15% על חשבון מזמין החדר. אם אתה מחליט לשלם שירות אתה צריך לתת טיפ 1 או 2 יורו לכל יום.

מסעדות בהולנד – נותנים בין 5-10% טיפ!

טיפ בהולנד

טיפ בהולנד

בהולנד השארת טיפ (תשר) הוא נורמלי במסעדות טובות או ראויות לציון, סביב 5-10% לפי הצעת החוק "הלא כתוב". אם הממשל היה נורמלי, אתה יכול לעגל את הצעת החוק או לעזוב את השינוי. תן טיפ למלצר ונותן השירות באופן ישיר. נסו לא לתת טיפ למנהל כי הוא לוקח לעצמו. בחלק מהמקרים ההאשמה המינהלתית כלולה כעת. אתה לא צריך טיפ נוסף, אבל אתה יכול אם המנהל היה נדיר. לרוב בביסטרו או בר קטן אתה יכול להשאיר טיפ על הדלפק או על השולחן ולא חייבים לתת באופן ישיר.

ספא בהולנד / מסג' בהולנד – לא משאירים טיפ!

אתה לא צריך להשאיר טיפ בספא או מסג' שביצעת בהולנד אלא אם צוין אחרת בזמן שהזמנת. אתה יכול לשאול מראש בנימוס אם בספא זה צריך להשאיר תשר. חשוב כמובן להגיע מוקדם לפני הטיפול בכדי להחליף בגדים, ולכבות את הסלולארי.

טיפ למדריך סיור בהולנד? לא צריך!

לקחת מדריך? עושים סיור פרטי עם מדריך בהולנד? לא יודע אם צריך להשאיר טיפ? בגדול, לא צריך כלל. לא נהוג להשאיר למדריכים. אך אם השירות היה יוצא דופן ולטעמך ואתה מרוצה מהביקור ומהסיור שקיבלת אתה יכול לתת לו כמה יורואים בודדים (לא יותר מעשר).

 

טיפ לנהגי מוניות בהולנד? ממש לא!

בהרבה מדינות בעולם נהוג לתת טיפ לנהגי מוניות, אך בהולנד לא. אל תיגעו בכבוד של נהגי מוניות באמסטרדם, אל תחשבו לתת להם טיפ כי זה יעליב אותם. מה שכן אפשר לעשות במידה ואתם מרוצים בצורה יוצאת מהכלל מהשירות של הנהג הוא לעגל עבורו את הסכום. למשל יצא לכם 18 יורו, תוכלו לתת לו 20 יורו ולצאת מהאוטו בלי לומר כלום חוץ מלהתראות. בצורה זו הוא יידע שעיגלתם לו בגלל השירות הטוב ולכן אתם לא רוצים עודף.

5/5 - (3 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!