חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אנחנו לא בחרנו בכפר נופש כי באתי לנפוש ולא לסדר להכין ולבשל ולהתעכב על סופר פחות התאים לנו ולכן לקחתי את מלון meininger באמסטרדם יציאה לכביש מהיר האטרקציה הכי רחוקה הייתה כשעה מהמלון .
ארוחת בוקר חינם לילדים ולנו המבוגרים 10 יורו בלבד ,מלון חדש נקי ישנו כולנו באותו חדר לא התפצלנו כי ברוב המלונות ביקשו ממני לשלם עבור שתי חדרים גם מייקר וגם חששתי המלון עלה 1100 יורו לכל ה9 לילות .
*מסלול* :ביום הראשון הגענו ישר למלון מתחת למלון בורגר קינג פסטה סופר בית קפה אכלנו בורגר קינג ולישון.
למחרת נסענו לזאסנה סאחנס 20 דק מהמלון אחכ לוולנדם ומשם לשוק הגבינות בערב באלקמר כל האתרים ממש ציוריים אכלנו בוולנדם בטיילת השוק גבינות פחות עיניין את הילדים .
למחרת אפטלינג ווואוווו מדהים כולם נהנו אנחנו התפצלנו וזה היה חכם אני עשיתי עם הקטנים את האטרקציות שמתאימות להם ובעלי עם הגדולים אחכ נפגשנו ומה שיכולנו לעשות כולנו ביחד עשינו אכלנו שווארמה תורכית בחלק הכחול היה ממש טעים .
למחרת היה יום חמישי אמסטרדם !!חנינו ב p1 amsterdam center הזמנתי מראש מקום ב20 יורו לכל היום משם הלכנו ברגל 15 דק לאנה פרנק אחכ לפנקיק המומלץ משם למאדם טוסו ארוחת צהריים במסעדה איטלקית של ישראלי האכלנו את היונים בכיכר דאם הבאתי לחם מראש ואחכ מוזיאון ריפליי ושופינג .
למחרת יום שישי היינו בדולפינריום ההופעות יפות מעבר לזה מקום מוזנח הילדים מיצו מאוד מהר ראינו את שלושת ההופעות המרכזיות ויצאנו לעמי ותמי הקטנים וגם הגדולים נהנו שם מאוד ירד גשם אז קצת לא היה נעים בחוץ והחלטנו לוותר על לשבת בפנים למרות שהזמנתי מקום כי היו רק פנקיקים.
משם נסענו לחיטהורן קודם אכלנו במסעדה האיטלקית frentili ממש טעים !! אחכ לסמית השכרנו סירה לשעתיים יש לשים לב שצריך להשאיר פיקדון 50 יורו במזומן .השייט מדהים העיירה מדהימה הילדים מאוד נהנו .
למחרת יום שבת נסענו לגן החיות ברוטרדם גדול מאוד חיות מיוחדות מטופח מאוד
משם לבתי הקוביה ברוטרדם ליד יש חנייה ואז למרקט הול זה השוק המקורה שלהם כל סוגי האוכל אכלנו צהריים הסתובננו ברחובות המרכזיים והזמנו מונית ליורסמט המגדל הגבוה שם עלינו במעלית עד לחצי המגדל החצי השני היה סגור עקב רוח חזקה .
למחרת יום ראשון אמסטרדם שוב התחלנו בthis is hollan לא לוותר אחת האטרקציות המדהימות !עברנו לadam lookout הגדולים עלו על הנדנדה זה היה השיא מבחינתם משם ברגל לעוגייה ולציפס המפורסמים ושוב לדאם ושופינג .
למחרת יום שני האי טסל הזמנתי מקומות מראש באינטרנט באתר tx20 גם למעבורת הזמנתי מראש מגיעים ממש לפי הוויז הרכב נכנס למעבורת ההפלגה 20 דק עד שמגיעים לאי טסל במעבורת יש כריכים ואוכל לקנות אחכ לנמל לשיט של tx20 הילדים הרימו כוכבי ים וראו איך מבשלים סרטנים הגדולה שלי אפילו טעמה היה שיט מיוחד מאוד לא רואים דבר כזה כל יום מומלץ מאוד .משם נסענו בהמלצה של מקומית לאזור שנקרא dan burgמלא מסעדות ושוק וחנויות קטנות ממש נחמד שוב אכלנו באיטלקית .נסענו לאקומורה מרכז הצלת כלבי הים היה מאוד דומה לדולפינריום אז החלטנו שלא ניכנס .
היום יום אחרון עשינו את מדוראדם הילדים זיהו את המקומות שביקרנו בהם וממש התלהבו יש גם הפעלה ליד אתרים מסוימים ממש נחמד משם לפנורמת מסדך פחות עיניין את הילדים אבל אני רציתי לראות. משם לטיילת בסחיפנינגן טיילת מדהימה עלינו על הגלגל הענק מאוד קר ליד הים לא ברור מתי הם נהנים ממנו בכלל .בשעה ארבע נסענו לטיקי פארק רק לפארק המים קניתי כרטיס מוגבל ל4שעות הטיקי פארק מדהים אבל מאוד עמוס רועש וקצת חנוק ובחוץ קר אבל גם הקטנים וגם הגדולים נהנו שם מאוד !!!
*טיפים* : להביא אשראי חובה משלמים בחניונים באשראי.
להזמין להכל כרטיסים מראש לא עמדנו בתור בשום מקום .
הולנד לא זולה לעומת מדינות אחרות באירופה .
אנחנו משפחה שמטיילת ולכן הרשנו לעצמנו גם 3 אטרקציות ביום. כל יום יצאנו בתשע וחזרנו לקראת שמונה בערב . אשמח לעזור בכל שאלה הולנד מדהימה לוקחת בגדול את איטליה והיער השחור סעו ותהנו !!!!
לאיזיג'ט יש גם יתרון שהמשקל בטרולים לא רלבנטי, כלומר אתה יכול להעמיס במזוודה כמה ק"ג שאתה רוצה (אפילו אבנים), בתנאי שגודלה לא יחרוג מהמידות 56,45,25 ס"מ, לנו תמיד יוצא קצת מעל 10 ק"ג, 10.5 , השנה בחזור יצא באחת מהן אפילו 11 ק"ג ואילו בטרנסאוויה המשקל מוגבל ל 10 ק"ג, כשאתה בחזור אין לך במלון משקל לבצע שקילה ואתה מוסיף למזוודות את מה שקנית, לכן באיזיג'ט אין את המתח הזה של האם תחרוג או לא. בכל מקרה עם מי שלא תטוסו שתהיה טיסה נעימה ובטוחה.
20.7 אוטרכט – קיבלה אותנו בגשם קל (מעילי גשם קלים + מטריה) של שעתיים. חנינו במוזיאון הרכבות , לא ביקרנו שם, צעדנו לעיר ופשוט הסתובבנו ברחובות. כשיצאה השמש, ראינו כמה העיר יפה, ציורית ומהנה להסתובב בה.
אחהצ חזרנו ישר לפארק מים האקזוטי, נקי, פונקיונלי בדיוק לילדים.
21.7 חיטהורן- מקום ציורי, יפייפה. מומלץ! שייט תעלות של שעה ( בואו מוקדם אחרת יש עומס בהשכרת הסירות והתעלות ) היינו אצל מייקי ולא קיבלנו הנחה:) הנאה מובטחת. משם נסענו לבקר בעיר זוולה , לצערינו החנויות נסגרו בשעה חמש אחהצ ( יום ראשון).
22.7 ווליבי – לונה פארק לחובבי האקסטרים, לילדים גדולים או גבוהים …. הילדים מאוד נהנו מהבוקר עד הערב וזכו בשתי בובות ענקיות ועוד אחת בינונית שהצלחנו , באדיבות הדייל של בריסל איירלינס, לשלוח לארץ בלי תוספת מחיר.
23.7 זאנסה סאחס – עיירת דייג , ציורית, תיירותית מאוד, כל המאפיינים של הולנד במקום אחד. היה חם, לח, עמוס. עשינו וי:) משם נסענו להארלם, נחמדה, לא יותר. מעולה לשופינג, שוב, משם לפארק מים בכפר, להתרעננות.
24.7 פארק הוחה פלואה. וואו!!! בואו מוקדם אחרת חם ופחות מהנה. שמורת טבע, רכיבת אופניים בשקט פסטורלי. מאוד מומלץ. חצי יום סטלבט בכפר נופש.
25.7 אמסטרדם – מה יש לומר שלא נאמר ….. אי אפשר להספיק ביום אחד לכן הגדרנו מראש מה רוצים. בחרנו את מוזיאון נמו והנדנדה שמשקיפה מגובה רב על אמסטרדם. נפלנו על יום חם מאוד!!!! לא מאוד סימפטי לטייל ברחובות , אנשים קפצו לתעלות. אמסטרדם ססגונית, מלאה אטרקציות. בדיעבד, רצוי לישון לילה באמסטרדם ולהקדיש לה יומיים לפחות. חזרנו מאוד מאוחר לפארק, ארזנו כי למחרת יצאנו בבוקר בדרכנו חזרה לבלגיה.
26.7 נסיעה וביקור ב מדורדאם מקום באמת מושקע וחמוד, מעין סיכום של הביקור בהולנד אבל, לא מקורה, לא מוצל ובחום מאוד קשה להסתובב בחוץ. משם לשדה התעופה בבריסל. החזרת הרכב באוויס. מאוד סובלניים, שירותיים. ממליצה בחום.
אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!