חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות שבוע בהולנד עם ילדים

נסענו אני אשתי והילדים (ילדה בת שנה וחצי, וילד בן 4),ההורים שלי, ואח שלי ואשתו. גיבוש משפחתי. לפניכם טיפים והמלצות לאחר שבוע בהולנד עם ילדים ומשפחות:
היום הראשון:
נסענו בשני שעבר בטיסת בוקר של אלעל, והטיפ הראשון מתחיל עוד מהשדה:
הילדה כמובן שהייתה בטיולון שלה, אבל הדבר החכם שעשינו, זה לקחת הטיולון הישן של הגדול.
הוא היה המום ונרגש, ולא מתפקד יותר מידי בשעה 4 בבוקר, אז לגלגל אותו בעגלה היה ממש טוב. אומנם נסחבים איתו בטיול, אבל אם אתם גם הולכים לטיול כוכב באחד הפארקים, זה לר באמת משנה, ולגמרי שווה.

אחרי הנחיתה וקבלת הרכב יצאנו באזור 1 מהשדה, נסענו למוזיאון הפתוח בארנהיים, מקום ממש מומלץ! מתאים לילדים קטנים, וב3 שעות אפשר לתפור את רובו.
אם הפארק שלכם יותר קרוב לזאנסה סכאנס, אפשר לשלב גם בחצי יום שנשאר.

הגענו לפארק שלנו, droompark bad hulckesteijn, מקום חביב וחדש, מיקום מעולה! צוות חביב מינוס.
הבעיה היחידה שהייתה קשה ביום הראשון, וגם ביומיים שאחרי זה היה החום, בלתי נסבל ממש, וכשמגיעים אין לאן לברוח במזגן, אז קחו בחשבון לגבי המקום שאתם בוחרים!
אם נתקעתם כמונו, תחפשו את רשת blokker או MediaMarkt הקרובים, ותתפללו שיהיה להם מאווררים.

ביום השני יצאנו בנחת לכיוון זאנסה סכאנס, מקום האירוע ממש מומלץ, תיירותי להחריד, אבל תהנו ממנו ממש. אח"כ המשכנו לוולדנהיים בתור נציג של כפרי הדייגים, החננו כאן בחינם(חפשו בגוגל מפס): Parkeerplaats Volendam, וולנדם, הולנד. והמשכנו ברגל צפונה לכיוון הטיילת. כנ"ל לגבי התיירותי, אבל חביב ממש.

ביום רביעי התפצלנו, ההורים שלי לקחו את הילדים למדוראדם ולפארק משחקים שמתאים לילדים בילאים האלו, והם נהנו ממש.
אנחנו הזוגות נסענו לאמסטרדם ותפרנו כמעט את כל מה שרצינו (השווקים, שופינג, שייט בתעלות (מומלץ!), רייקסמוזיאון, מסעדת כרמל, שוק הפרחים וכיכר דאם (סתם כיכר..))
שניה קופץ ליום שישי,
נסענו כולנו לאמסטרדם שוב, היינו באזור של ווטרלופליין, בשוק, בבית כנסת הפורטגזי, במוזיאון היהודי ואנחנו הגדולים קפצו לאנה פרנק.

מסקנות מאמסטרדם זה שהיא לא מתאימה לילדים, קשה להתנהל עם עגלה ועם ילד שקשה לו ללכת הרבה, ואם הילדים קצת יותר גדולים ומבינים, היא גסה בטירוף, קחו בחשבון.
מבחינת חנייה:
ברביעי החננו כאן ולקחנו מעבורות חינם, עולה 8 יורו לכל היום, שימו לב שלא מוציאים קבלה, אנחנו שילנו פעמיים!
בשישי החננו בחנה וסע של הארנה, גם טוב וזול, מבחינת מחיר יצא בערך שווה , אבל תלוי איפה אתם רוצים להתחיל ולסיים את היום – דרום/צפון העיר.
לגבי המוזיאון היהודי והבית כנסת, מבחינתנו היה חשוב להכנס, אבל קחו בחשבון שיקר בצורה מוגזמת! (17 יורו למבוגר, הכניסה משולבת).

ביום חמישי נסענו לדולפינריום, תשימו לב להגיע לא אחרי 11 וחצי, ב12 יש את המופע המרכזי וחבל להפסיד. המופע הבא רק ב4, ולפי דעתי בתקופות העמוסות לא יהיה מקום לכולם. בסה"כ מקום ממש נחמד, כולם נהנו, אבל אין מה לעשות שם יותר משעתיים-שלוש-ארבע גג.
מבחינת חנייה, יש את החניון לכל היום של הדולפינריום (9 יורו לכל היום, מוגזם ממש), יותר קרוב לדופינריום, חנייה שמשלמים יור ומשהו לשעה, הרבה יותר הגיוני, בתנאי שיהיה מקום..פשוט תמשיכו לכיוון הדולפינריום.
אח"כ נסענו לחיטהרון, מקום מדהים!
תובנות משם:
החננו כאן: Dominee T.O. Hylkemaweg 1, 8355 CD Giethoorn, הולנד
אל תלכו לחברת השכרה הראשונה שאתם רואים! אנחנו התקדמנו עוד קצת לכיוון מזרח, ולקחנו חברת השכרה עם סירות כתומות ,יחסית זול ונוח.
התובנה הכי טובה משם היא: לתינוקות תקחו את כיסא מהרכב! הציל אותנו מלרדוף אחריה כל השייט, והיא נהנתה (תסתכלו בתמונה..) מומלץ ממש, והחברת השכרה התלהבה על זה..

בשבת היינו כמובן בפארק (זמני השבת שם נוראיים שם..)

בראשון התפצלנו בבוקר, אמא שלי, אשתי אחי וגיסתי הלכו לקניות באוטרכט, ואני אבא והילדים הלכנו למוזיאון הרכבות שם.
קודם כל: אל תתקרבו לאוטרכט!! יש עוד ערים באזור, שם פשוט סיוט.
החננו במוזיאון שם, והם הלכו ברגל לקניון.
מבחינת המוזיאון:
אין מה לעשות שם, מיותר לגמרי!
גם לילדים גדולים יותר לפי דעתי מיותר.
חוץ מהאסוציאציה הנוראית של רכבות+אירופה שהכתה בי בכניסה, יחד עם האנדרטה של יהודי אוטרכט שנרצחו בשואה (גם כן מצאו מקום למקם אותו), המוזיאון עצמו די דל, אין כמעט שום הסבר נורמאלי באנגלית, וסתם מסתובבים בין קרונות וקטרים ישנים.
קיצר, תמצאו משהו אחר..
אחרי שעה וקצת מיצינו וניסנו לחבור לשאר המשפחה, סיוט של נהיגה!
יש שם רחובות ואזורים שסורים בנסיעה למי שלא תושב, ויכולים לחטוף חתיכת דו"ח, לקח מלא זמן לחבור.
בקיצר סיוט לא מומלץ.

אח"כ נסענו להוחה פלואה, מקום מדהים לסיים את הטיול, ממליץ להחנות בתוך הפארק, ולהכנס דרך Otterlo. יש משם מסלול לאגם ולטירה, ממש נחמד!

מבחינת תקשורת: קנינו סים 5 ג'יגה של lebara, היה אחלה.
תחפשו את החנות הקרובה שמוכרת את הסים שלהם כאן

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!