חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפטלינג עם ילדים – המלצות, טיפים ומסקנות

אפטלינג עם ילדים? יש כמה המלצות וטיפים שחשוב שתקראו, מסקנות מאבא ואמא שהיו באפטלינג עם ילדים ויכולים להמליץ לכם מה לעשות ומה לראות. לחצו כאן:

אפטלינג עם ילדים קטנים (4 וחצי ו2 וחצי.. גובה פחות מ1.10) – מסקנות:

1. נכון.. מפתים עבורנו המתקנים הכייפיים כמו בוב והסירות שמתאימים גם להם – אכן כיף. לא שווה להתחיל בתור שגומר את הבוקר… (עד 13:00 מתקן אחד!) ממליצים בחום להתחיל באזור הירוק! MARERIJK כל המתקנים שם מתאימים להם ופחות גרועים מבחינת תור.. חד משמעית. אנחנו לא עם מתבגרים. אין סיבה.
2. היה מעולה שהבאנו אוכל והרבה בתיקי הגב שלנו… כריכים, ירקות חתוכים, פירות חתוכים, נשנושים, מים וכו וכו.. הכל דברים שניתן לאכול בתור – זה מעביר זמן.. מבלים גם שעה בתור קל, אז מדובר בפרקי זמן ארוכים מאד.. חיסלנו הכל ואין לנו חבורה זללנית.. נהדר!
3. עגלה עגלה עגלה. זורקים אותן ליד המתקנים. הרגיש בטוח. עגלה אמרתי?
4. יש גן שעשועים קטן ומוצלח לצד מסעדה שנוח לשבת ולתת לילדים לשחק. מבחינתם זה היה יותר מכל מתקן… Kleuterhof… המרחקים ארוכים. אל תתזזו בגלל המלצתי. זה רעיון. אם תהיו באזור.
5. מתקני תור חוויתיים שאסור לוותר עליהם – הם בעיני מה שעושים את אפטלינג אפטלינג. הילדים היו מסונוורים: Droomvlucht, Symbolica… במיוחד הדרומולאכט!! זכרון ילדות שלי שנשאר חקוק וחוויתי היום שוב דרך בכורתי. ממש מגניב!
6. הגענו בשישי ולהפתעתנו – פתוח עד 11. ניצלנו ונהנו נורא…
7. מתקשה להודות בתור המדרבנת שזה לא מוקדם מדיי.. אז חד משמעית היה יום אדיר ומקסים וכייפי וחוויתי.. אבל….. ילדים בגילאי ילדינו מאושרים גם מגן משחקים שווה או משחקיה נחמדה! עדיין – לילדה שבי בכל זאת היה כיף גדול. וגם להם. ולאבאשלהם 

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!