חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון למטה למעלה באמסטרדם

The Upside Down

מוזיאון "למטה למעלה" באמסטרדם (The Upside Down) הוא אחד המקומות שאתם חייבים לבקר בו, זהו מוזיאון שפשוט תפור על אמסטרדם הדינמית והמודרנית. אמסטרדם היא עיר ללא הפסקה שמעניקה לתיירים שמגיעים אליה חופשה חלומית, זוהי עיר שבכל רגע נתון יש מה לעשות בה.

מוזיאון "למטה למעלה" הוא מוזיאון האינסטגרם האינטראקטיבי הגדול ביותר באירופה, זהו מקום מדהים שאתם קובעים בו את החוקים והוא ללא ספק ממצה את החוויה של ביקור באמסטרדם. 

מוזמנים לבדוק ביומן מתי יש כרטיסים ולהזמין בהתאם לימי החופשה שלכם באמסטרדם


אם אתם מגיעים לאמסטרדם לטיול עם הילדים אין ספק שמוזיאון "למטה למעלה" זוהי אחת האטרקציות המדליקות ביותר וביקור במקום הוא חוויה עבור הילדים שיכולים להתפרק ולהשתחרר במיוחד שזה נוגע גם לאינסטגרם שהם כל כך אוהבים.

מוזיאון האינסטגרם האינטראקטיבי הגדול ביותר באירופה "למטה למעלה" מהרו לשריין מקום, לרכישת כרטיסים לחצו כאן

מוזיאון האינסטגרם האינטראקטיבי הגדול ביותר באירופה

מוזיאון האינסטגרם האינטראקטיבי הגדול ביותר באירופה

למה כדאי לבקר במוזיאון "למטה למעלה" (The Upside Down) 

כאשר אתם נמצאים בביקור באמסטרדם אחד המוזיאונים המומלצים והמיוחדים בעיר זה מוזיאון "למטה למעלה" (The Upside Down),  המוזיאון מציג חוויית אינסטגרם אולטימטיבית הכוללת עשרים וחמישה חדרים שונים והמון תכונות אינטראקטיביות המקושרות בניהן שאתם יכולים לעשות פעולות של ממש.

בין החדרים הרבים במוזיאון תמצאו חדרי מראות מטריפים שיגרמו לכם לתעתועים, חדרים המצלמים אתכם מזווית מיוחדות וכמובן החדר ההפוך שברגע שנכנסים אליו אתם נכנסים אל עולם שלם של תעתועי עיניים כמו למשל האיש שהולך על התקרה, זה בטוח יהיה זמן שתשאלו את עצמכם מה קורה פה ואיך הפ עושים את זה.

כמובן שהכל מחובר לאינסטגרם כך שאתם יכולים לצלם את עצמכם תמונות הזויות ומסקרנות את העיניים, כמובן שאתם גם יכולים לפרסם את התמונות ברשת. 

יש האומרים שמוזיאון "למטה למעלה" (The Upside Down) הוא שילוב של כמה אטרקציות המייחדות את הולנד ואמסטרדם בפרט, תוכלו לראות במוזיאון גם חדרים העוסקים בהולנד הישנה והמסורתית, והכל מוצג באופן אינטראקטיבי ומבדר.

מידע נוסף על מוזיאון "למטה למעלה" (The Upside Down) 

את מוזיאון "למטה למעלה" תוכלו למצוא בכתובת, Europaboulevard 5, 1079 PC, Amsterdam, המוזיאון פתוח כל ימות השבוע בין השעות עשר בבוקר עד שבע בערב בשישי שבת המוזיאון פתוח עד השעה, שמונה בערב.

מחיר הכניסה למוזיאון הוא 25 יורו,  ומומלץ להזמין את הכרטיסים מראש, יש במקום חנות שתוכלו למצוא בה גאדג'טים מדליקים ונחמדים, וכמו כן יש גם בית קפה שמגיש אוכל קל ובירה.

מומלץ מאוד לבקר מוזיאון "למטה למעלה" (The Upside Down), זוהי ממש חוויה שונה ממה שהכרתם, וגם אתם יוצאים עם תמונות מיוחדות שמי שיראה אותם לא יכול להבין איך עשיתם את הדבר הזה.

מוזיאון האינסטגרם האינטראקטיבי הגדול ביותר באירופה "למטה למעלה" מהרו לשריין מקום, לרכישת כרטיסים לחצו כאן

מוזיאון "למטה למעלה"

מוזיאון "למטה למעלה"

5/5 - (1 vote)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!