חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תעלות מים בהולנד בקיץ – אמסטרדם, האג ואוטרכט

צריך להעריך את הקיץ בעיר ההומה? להשכיר כלי שיט קטן, גונדולה, קיאק או אופניים במים ולחקור את העיר באופן רגוע יותר על נתיבי המים הנפלאים. אתם תופתעו לגלות שאתם לא בונציה אך נמצאים בעיר הכי רומנטית באירופה

  1. להשכיר סירת משוט בדה ווטרקנט בהאג.
  2. משוט קיאק לאורך מרתפי המזח באוטרכט.
  3. מצא את נתיבי המים של אמסטרדם על אופניים במים.
אמסטרדם שייט בקיץ

אמסטרדם שייט בקיץ

אמסטרדם, אוטרכט, האג … אזורים עירוניים הולנדים רבים ידועים תעלות מקסים שלהם. בעבר הם היו מנוצלים עבור תחבורה, מינהל המים ואת מחסום העיר עם זאת היום הם למלא צרכים פנאי יותר. מאיזו סיבה לא להבין את העיר מ עם נקודת מבט טובה יותר לחכור סירה, קיאק או אופניים במים?

חתירה בהאג

בהזדמנות כי אתה צריך לשכור סירה המשוט בהאג, אתה צריך לאחד את התנועה הזאת עם ביקור דה ווטרקאנט. להגיע זה מדהים "פטיו שופע" מעל המים עם הספינה עבד פיזית. אתה יכול לאכול או ארוחת ערב במשך עשר על הפטיו כלי או להחכיר סירת משוט פשוטה לחקור את הסביבה שלך.

כתובת: ווסטברוקפארק (Westbroekpark) מול הרינגקייד (Haringkade).

לחקור אוטרכט על ידי קיאק או אופניים במים

משוט לאורך Oodegracht עם מרתף המזח יפה. תוכלו למצוא את ציוני הדרך הרבים של העיר מן המים או לעזוב את העיר ואת הטור אל התחנה הרגילה המדהימה של הריינאוון (Rhijnauwen). זכור להפסיק לארוחת ערב או לחלוט באחד הביסטרו או במסעדות אתה ללא ספק תעבור.

אמסטרדם מן המים

באמסטרדם ניתן לשכור אופניים במים בכמה מקומות, בשלב זה ללכת למסע שליו דרך הערוצים היפים. תוכלו להשכיר את אופני המים הספציפיים שלכם מסירת פדאל (Pedal Boat) הסמוכה ל Rijksmuseum, Leidseplein, Anne Frank Huis או לקצה Keizergracht ו- Leidsestraat. על סיכוי כבוי כי אתה צריך להעביר קצת מהר יותר ולתרום פחות חיוניות, חכירה ממונע קטן pontoon מ השכרות Mokum watercraft או ארגון השכרת אחר. אתה יכול גם להזמין ביקור במים וליהנות מנקודות מבט מפוארות.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!