חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול 6 ימים בהולנד

סיכום הולנד
זוג ושני ילדים 4,6
טסנו באיזיג'ט. שירות מצויין ואדיב. נתנו לנו לשלוח 2 בוסטרים בחינם וכן תיק שהיה מיועד לעלות איתנו למטוס ללא עלות. הטיסות יצאו וחזרו בזמן ובנוחות.
שכרנו רכב משלמה sixt תהליך ההרשמה והמתנה בשדה התעופה היה ארוך ומייגע. בזמן הזה התפצלנו כדי לאפשר לילדים לאכול בנתיים.
רכב פולסווגן סטיישן ידני מצויין הספיק לנו לכל המזוודות והציוד. נסענו לכפר הנופש דה אמהוף.
לנוו באיזור 3, קרוב מאוד 2 דק למרכז ולאקווה מונדו. קצת יותר רחוק מהחנייה כ10 -12 דק הליכה. הבקתות שלהם ישנות ולא עברו שיפוץ לאחרונה ולכן יש ריח טחב, או שטיחים ווילונות שנמצאים שם שנים וקשים לניקוי. אבל יש שואב אבק בחדר. השתדלתי לאוורר כל בוקר כשיצאנו לטיול. מעבר לזה הבקתה נקייה מאובזרת עם נוף לאגם וברווזים להאכיל בבוקר.
ממליצה להביא נייר טואלט, נייר סופג, תבלינים למטבח טבליות למדיח, סמרטוט שיש ורצפה, נוזל כלים, שקיות סנדוויץ ואשפה. אנחנו הבאנו מהבת צידנית עם קרחון וקופסא ובכל יום חתנו ירקות והכנו סנדוויצים לטיולי הכוכב.

העיר העתיקה באמסטרדם

העיר העתיקה באמסטרדם

הסופר במרכז הכפר טיפה יותר יקר ויש בו פחות היצע אבל הוא מספיק בהחלט להשלמות.
וחוץ ממנו, עצרנו כל פעם בסופר בעיר גדולה קרובה.פשוט הכנסו לוויז כתובות שהומלצו אפשר גם לפי רשתות אלברט היין או ג'מבו.כדאי להביא מהבית גם שקית בד לקניות או לרכוש שם.
קנינו סים בסופר ורכשנו באינטרנט חבילת גלישה.
טיול: יום 1 כפר נופש, שכרנו אופניים וטיילנו ברחבי הכפר עד הערב. אכלנו בכפר. אזהרה לא לאכול בגראנד קפה, למעט קפה ופיצה טייקאווי שהיו נורמליים.
יום 2- חיטהורן עם חברים. סירה גדולה לשעתיים אצל סמית. פיקניק באגם. יש שם גם קפה נורמלי אצלו.בערב עברנו בעירה סופר. אוכל
יום 3 אקוומונדו וכפר נופש אטרקציות, פינת חי, ג'ימבורי וכו.
יום 4 זאנסה סאכס, נכנסנו בתשלום לתחנות רוח. ילדים בחינם. מפה במוזיאון בכניסה. שוקו חם שמכינים שם מעולה.אח"כ נסענו לוולנדם, כפר דייגים, הוופל המומלץ אכן מעולה! קנינו גם מזכרות בחנויות שם וגם צעצועים לילדים בחנות צעצועים בקניון הקטן שבכניסה.
יום 5 אפטלינג. קנינו כרטיסים מגרופון גרמני בהנחה משמעותית. כרטיסי חניה נותרים חילקנו מתנה. מהמם ומומלץ, כדאי להתכונן כראוי ולהוריד את האפליקציה שלהם. הקטנה הכי נהנתה מהאגדות המומחזות והגדול יותר מרכבות ההרים וביחד הכי נהננו מהאבובים ובכלל מהשיטוט במקום היפה והמושקע. לא היו תורים כמעט בכלל לשום מתקן. עלינו על הרכבת האמיתית שנוסעת בפארק נחמד ומקצר זמני הליכה בתוכו.
יום 6
נסיעה לפארק הוחה ולואה. שילמנו ונכנסנו עד המרכז עם המוזיאון. שם חנינו לקחנו מפה בתשלום מהמוזיאון ויצאנו לדרך, מרכיבים את הילדים באופניים שלנו, שמורה יפהפיה ומותאמת לטיול של ה10 ק"מ. אכלנו צהריים בפיקניק באגם. חזרנו משם היישר לעמי ותמי. אכלנו פנקייק ושתינו קפה. הילדים מאוד נהנו מהמשחקים בפנים ובחוץ.
אכלנו פעם אחת ביום בחוץ. בסביבת דה אמהוף והערים הקטנות לידה יש מסעדה איטלקית מצוינת ,רשת שנקראת vapiano, מקדונלדס, בורגר קינג ורשת פיצה שנקראת ניו יורק.

אגב בכפר יש אינטרנט חינם פשוט צריך להתחבר מחדש כל פעם שמתנתק.ערוצי הילדים בטלוויזיה הם בהולנדית רצוי להכין אותם מראש שלא יתבאסו, אנחנו הבאנו תגבורת גם באייפד בעיקר לטיסה.
כדאי להוסיף כמה מגבות מהבית במיוחד למי שמתכנן לשהות הרבה בבריכה.מחמם המגבות ייבש לנו מצוין כשנסענו.ולהביא בגדים לפי מזג האוויר הספציפי הצפוי, כמובן שבגלל הגשם הצפוי תמיד צריך גם מעיל גשם, מטרייה בהישג יד.
שאר הזמן הןקדש לטיסות ומנוחה.טיילנו באיזי, לא לשכוח שזה נופש וחופש, לא רצנו מדבר לדבר אלא זרמנו עם עצמנו והילדים מידת העיפות ומזג האוויר שהיה לטובתנו, חמים וכיפי. אם היה עןד יום היינו נוסעים לדולפינריום או ממשיכים לטייל יש כל כך הרבה מה לראות בהולנד המהממת.אנשים אדיבים ונחמדי, דוברי אנגלית.
נהננו מאוד וממליצים בחום.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!