חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המרת נקודות לטיסות: לקבל יותר בכל קנייה

אנחנו אוהבים לראות עולם, להגיע ליעדים חדשים ולמצוא את עצמנו בסביבה חדשה ומרתקת. ישראלים רבים מתכננים את החופשות שלהם מעבר לים ורבים עושים זאת באמצעות המרת נקודות לטיסות. כן, הקניות הרגילות שלנו יכולות לשמש אותנו לא רק למוצרים ולשירותים השונים אלא גם לאפשר לנו להזמין טיסה ללא דאגה.

מה זה אומר המרת נקודות לטיסות?

כולנו שמענו על האפשרות להמיר נקודות לטיסות אך מעטים מאיתנו מממשים את האפשרויות שעומדות לרשותנו. לכן כדאי לעשות סדר ולהבין אחת ולתמיד מה זה אומר להמיר את הנקודות לטיסה:

  1. רכישה – השלב הראשון הוא רכישה תוך שימוש בכרטיס האשראי. ממש לא מדובר רק על כרטיסי טיסה אלא על כל קנייה שאנחנו עושים, מסופר ועד חוגים, בגדים, מסעדות וכל מה שנוכל להעלות על הדעת. 
  2. צוברים נקודות – כל סכום רכישה שווה נקודות כאשר ישנן הגדרות שונות של נקודות. ברכישה מול מוסדות נקבל נקודה על כל 320 ש״ח רכישה ובמקומות אחרים נקודה על כל 160 ש״ח רכישה.
  3. מימוש – הנקודות הופכות לכסף של ממש. אפשר להשתמש בנקודות להפחתת מחיר כרטיס הטיסה (ואפילו לקבל כרטיס חינם) ולבתי מלון בחו״ל וגם פה בארץ.

גם ככה אנחנו קונים עם כרטיס האשראי

רובנו משלמים באמצעות כרטיס אשראי. זוהי דרך נוחה לשלם, נטולת סיכונים בכל הקשור להחזקה מזומן והיא מאפשרת לנו לעקוב אחר ההוצאות שלנו בקלות. אנחנו יכולים לשלוט בהוצאות שלנו, לראות על מה הוצאנו בכל רגע נתון ובנוסף לכל אלה גם לצבור נקודות. בסופו של דבר אנחנו יכולים לבצע המרת נקודות לטיסות ולחסוך בלי להרגיש בכך.

כיוון שכולנו צריכים לצאת מדי פעם לחופשה אין כל סיבה שלא נדאג שנשלם פחות. עם כרטיס אשראי שמאפשר לנו להימנע מעמלות בשנה הראשונה כל מה שאנחנו צריכים הוא לפחות לבדוק את הכדאיות ולראות כמה נקודות נוכל לצבור. 

כרטיס טיסה חינם תוך שנה

עבור אלו מאיתנו אשר משלמים בכל מקרה בכרטיס האשראי ניתנת האפשרות של המרת נקודות לטיסות. אנחנו יכולים לעשות זאת בקלות ואם אנחנו ההוצאות החודשיות שלנו עומדות על ממוצע של 10,000 שקלים נוכל תוך שנה או פחות לקבל כרטיס טיסה חינם לאחד מהיעדים הבאים (אלו רק חלק מהדוגמאות):

  • רומא – נוכל לצבור נקודות לכרטיס טיסה חינם תוך 7 חודשים בלבד.
  • אמסטרדם – נוכל לצבור נקודות לכרטיס טיסה חינם תוך 12 חודשים.
  • בודפשט – נוכל לצבור מספיק נקודות כדי ליהנות מכרטיס טיסה חינם תוך 6 חודשים.

אם ניחנו בסבלנות נגלה שחיסכון של הנקודות במשך שנתיים יוביל אותנו לתהליך המרת נקודות לטיסות בתוספת עלות נמוכה תוך שנתיים. בכל מסלול שנבחר אנחנו יכולים ליהנות מהיתרונות של המרת הנקודות בלי להרגיש בכלל ועל זה נאמר – רווח נקי.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!