חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכירו את הולנד – הטיול המושלם באירופה

הולנד מציעה המון למטיילים הישראליים אשר רוצים טיול באירופה. החל ממוזיאונים, ברים,מסעדות, נופש רגוע בכפרי נופש וגם מקומות בילוי מיוחדים והיסטוריים. לא להחמיץ!

ההולנדים הם העדיפו ככל הנראה ידוע על הצ 'דר שלהם על כל מזון אחר, והם בין היצואנים המובילים בעולם cheddar. כדי לבדוק את התרבות הצ'דרית שלהם, בקר באלקמאר (ובשוק בוקר יום שישי שלה מאפריל עד אוגוסט) או באדאם (שוק יום רביעי בבוקר ואוגוסט). שתי הקהילות העירוניות הן נסיעה קצרה לאמסטרדם.

חופשה רומנטית באמסטרדם

חופשה רומנטית באמסטרדם

Alkmaar היא בירת צ'דר של הולנד (ואולי, ההון הבלתי פורמלי של כולסטרול גבוה). עיר מענגת זו יש נשמה נוצצת של Cheddar מעריץ, והיא הביתה מה הוא כנראה הטוב ביותר הולנדית "המרכז ההיסטורי cheddar … ובארץ זו, זה אומר משהו. המרכז ההיסטורי נמצא במבנה הגדול ביותר של אלקמר, בית המשקולת המפואר, המשמש מאז המאה השש עשרה למדידת הצ'דר.

למרות שזה נעים בכל פעם, אין זמן טוב יותר לבדוק קצת זה טריז שמחה של התרבות ההולנדית מאשר בזמן שוק. בשעה צעירה בבוקר, הגבישים בשורה את הגלגלים הכתומים הענקיים שלהם בעמודים חלקלק על הכיכר. קונים מתוכננים (בדרך כלל סיטונאים) מנתחים ומבדקים את הגבינות ומבצעים את בחירותיהם. בשלב זה, נמכרים הצ'דאר עם הרבה תערוכות, כמנהל המתאר את הפעילות בהולנדית ובאנגלית.

בתוך יום רביעי לפרסם את העיר הגבינה של עדם, חקלאים להביא הצ'דר שלהם על ידי כלי שיט ו steed אל מוקד העיר, שם הוא שקל והחליפו על ידי אדמרס בבגדים קונבנציונאלי. אדאם cheddar מגיע כדורסל אומדן סיבובים מאובטחת עם שעווה אדומה, כך זה woyages היטב ללא קירור. צ 'אדאר צעיר אדמדם הוא במידה רבה רך, אבל זה נעשה מוצק יותר מענג עם הגיל.

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!