חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות על אפטלינג

סיכום יום מדהים באפטלינג:
קניתי כרטיסים בהנחת יום הולדת, נזכרתי מאוחר אז נרשמתי לניוזלטר רק יומיים לפני התאריך יום הולדת, אבל היה בסדר. קיבלתי את המייל עם ההנחה ביום ההולדת עצמו. ביקשו את הדרכון בכניסה לבדוק תאריך.
היינו זוג עם 3 בנים בני 10.5, 7, 3. שני הגדולים באחוזונים נמוכים של גובה אז בדיוק עברו את הגבול לכניסה למתקנים (הרוב 1.20 חוץ מהברון 1.32.) מדדו אותם עם הסנדלים אבל זה יצא בול כמו מדידה בבית בלי, מקזזים איכשהוא.
היה יום מצוין מבחינת מזג אוויר, החלפנו יום כדי שיהיה פחות חם וזה השתלם. רכבת ההרים מעץ היתה סגורה ביומיים האחרונים, כנראה בגלל החום, ונפתחה היום אחה"צ.
היו תורים לא נוראיים, הלכנו לפי האפליקציה ולא חיכינו יותר מ20 דקות. במתקנים של הגדולים ברוב המקרים האפליקציה חזתה יותר מזמן ההמתנה בפועל, דוקא במתקנים של הקטנים היתה המתנה מעצבנת (תחזית של 5 דקות ובפועל 15, שזה קשה עם בן 3).

הכי חשוב להביא: עגלה, עגלה ושוב עגלה. הבן שלי בקושי יושב בה כבר בארץ, והיום ובכל הטיול היא עובדת קשה מאד, סחבה את הקטן בישיבה והאמצעי בעמידה מאחורה פלוס הרבה אוכל שהבאנו איתנו.

הספקנו כמעט כל מה שרצינו. הקטן בילה שעות ביער האגדות, הגדולים עשו רכבות הרים פעם ואפילו פעמיים חלקן, כולל ריצה בשבע וחצי להספיק את רכבת העץ והברון. הכלל הוא שכל מי שנכנס לתור עד שעת הסגירה עולה על המתקן.
עשינו פקניק עם אוכל מהבית (כי המבוגרים בתזונה מאתגרת לקניה בחוץ) באזור מקסים ומוצל ליד הפיתון. שם גם אפשר קצת לנוח על הדשא רחוק מההמולה.
אם אוכלים פירות מגיעות דבורים/צרעות, צריך לשים לב…
ברעיון מהקבוצה רשמנו על היד של כל ילד בעט שם ומספר מקומי שלנו. היו הרבה ישראלים כך שאני מניחה שאם אחד הילדים היה אובד אז היה מקבל עזרה.
בשביל הפינאלה תפס אותנו גשם רציני ביציאה, אבל לא היה קר אז זה רק הוסיף לחוויה.

הטבת יום הולדת נותנת עשרים וחמש אחוז הנחה לעד שישה כרטיסים. צריך ךהרשם לניוזלטר של אפטלינג, רצוי חודש מראש לפחות. אפשר לנצל אותה סחודש יום ההולדת ועד חצי חודש אחרי.

לא ניתן להכניס רכב ליד הדירה, או בכלל, חוץ מביום ההגעה והיציאה. והם ממש קשוחים עם זה. באחד הימים חזרנו מאוחר בלילה עם ילדים ישנים ומלא קניות, ולא עזר לנו.
אנחנו לא רגישים לחום. בערב ובבוקר קריר במילא, ושאר היום היינו בחוץ.
שימי לב שהוא בדרום אז רוב האטרקציות מרוחקות מעל שעה נסיעה. אם את רוצה טיול של הולנד הקלאסית כמו שהרוב עושים כאן תהיה לך הרבה נסיעה. אנחנו טיילנו באתרים בדרום הולנד כי לא התאים לנו נסיעות ארוכות

לא הרגשנו את הזמן עובר וכבר סוגרים את הפארק. אגב, הגענו רק ב 11 וחצי כי אנחנו אוהבים את הבקרים שלנו באיזי, לא היו תורים בכלל וגם בתוך הפארק היה רגוע…
גם הקטן עלה איתנו למתקנים (משאירים עגלות מחוץ למתקנים ונכנסים).
תשתמשו באפליקציה, תבחרו מראש מתקנים תסמנו אותם ב ♡ שייכנסו לפייבוריטים שלכם ואז תסמנו מיון לפי מרחק וככה אתם לא מתזזים הלוך ושוב בין מתקנים אלא מתקדמים לפי הסדר שלכם. יש מפה עם המיקום שלכם ולאן להגיע. לא השתמשנו בכלל במפה שמחלקים בכניסה כי הכל באפליקציה, אבל למי שבכל זאת רוצה להתארגן מראש וזה,

לנו בכפר נופש דה קמפרוונן. הגעתי בעקבות המלצות חמות, ומש אנשים שמטד מרוצים. אישית מבחינתי הבנתי שהקונספט של רשת center Parcs לא מתאים לצרכים שלנו.
ככפר הוא מוצלח

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!