חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוצים לטוס להולנד לשבוע? לפניכם המלצות מה עושים עם 3 ילדים במשך 7 ימים בערי הולנד! מסלול מסודר ומאורגן מה לעשות בהולנד כל יום במשך שבע ימים.

חזרנו משבוע חלומי בהולנד עם ילדים בגילאים 6.5, 3.5 ו- 7 חודשים ולהלן הממצאים 😉:
ראשית, סגרנו את כפר נופש וטיסות כבר בנובמבר ב 11,290 שח לחמישתנו!! ורכב גדול 7 מקומות עוד 400 אירו (להערכתי יוצא כמו יוון/כריתים באוגוסט אם לא זול יותר).

ישנו בכפר נופש שנקרא Droompark Beekbergen. המקום מהמם, נקי בטירוף, בבקתה היה גם מדיח כלים וכל הציוד הדרוש במטבח.
המקום להבנתי לא מוכר (לאחר ששאלתי מספר פעמים על היכרות של המקום ולא קיבלתי מענה) אבל לפי איך שזה נראה, זה כפר בו יש ממש בקתות נופש של ההולנדים עצמם, בתוך יער גדול ועל אף התפוסה המרשימה בו, האנשים בו לא הורגשו לאור גודל המקום. המקום ממוקם כשעה – שעה וחצי גג מכל מקום.

יום 1: נחתנו סביבות 12 בצהרים, הגענו לכפר, התמקמנו, נסענו לסופר ליד וציידנו קצת את הבקתה.

יום 2: חיטהורן ומסעדת עמי ותמי (מסעדה שכל המסביב בה תענוג גדול לילדים, האוכל כולו מבוסס על פנקייקים).

יום 3: אפטלינג – התחלנו בחלק של האגדות בו לילדים עוד היה כח ללכת הרבה וסיימנו במתקנים (חלקם התאימו רק לגדול, אבל יש גם מספיק מתקנים לילדים קטנים יותר).

יום 4: אמסטרדם. תיכננו ללכת למוזאון נמו, בסוף בגלל שהתחלנו את היום מאוחר, כבר סתם שוטטנו לנו בעיר. לגבי אמסטרדם, הכי כדאי למגיעים עם רכב להחנות מחוץ לעיר. יש חניון שנקרא אולימפיקס סטדיום משם אפשר לקחת טראם (רכבת קלה). אנחנו הגענו לקראת 11 והחניון כבר היה מלא אז נסענו לחניון אחר בשם arena 1 ןמשם לקחנו מטרו. פשוט וקל והמטרו מוריד ישר בכיכר דאם ומגיע בתדירות של כל 10 דקות.
מסקנה לגבי אמסטרדם עם ילדים – קשוח. דורש הרבה סבלנות ושלוות נפש, תלוי לדעתי בזרימה של הילדים.

יום 5: שוק הגבינות באלקמר – אין ממש מה להתעכב שם, אבל האוירה חמודה והעיירה מקסימה. משם נסענו לוולנדם. השוק באלקמר היה שוק הגבינות היחידי שקיים בתקופה זו של השנה, והוא פתוח בשישי בין 10:30 ל- 12:30. אם השוק באדם פתוח, הוא יותר קרוב לוולנדם ואולי עדיף לשלב אותו.

יום 6: האג- מוזאון אשר – נחמד, לא יותר מזה עבור הילדים. בימי שבת מחוץ למוזאון יש שוק חמוד של כל מיני דוכנים חמודים ושוק אוכל כייפי. משם נסענו למדורודם שנסגר מאוחר יחסית (20:00 בעונה הזו). טוב לעשות את המדורודם לקראת סוף הטיול כך שהילדים מזהים הרבה מהמקומות.

יום 7 – זאנסה סחאן. עיירה ציורית עם מלא תחנות רוח, מפעל לייצור קבקבי עץ, מפעל לייצור גבינות (בבקתות קטנות, לא דברים גרנדיוזיים).

לסיכום, כמה מסקנות:
1. האוכל בהולנד לא הצד החזק שלהם. הוא בעצם בכלל לא צד, אולי בצד. בעיקר צ'יפס וסנדוויצ'ים. באמסטרדם או במקומות קצת יותר מאוכלסים אפשר למצוא אוכל טוב יותר. בחיטהורן יש מסעדה איטלקית חמודה ובאמסטרדם אכלנו בבורגר פאבריק שהיה ממש טעים.
יחד עם זאת, כנראה שיש משהו באוכל שלהם, כי הם עצומים בגובהם. הרגשתי מדורודם מהלך.
2. הקפה מזעזע. רובו קפה מוכן ממכונות.
3. בהרבה מקומות מקבלים רק מזומן או כרטיס אשראי מקומי, מה שמשאיר אותנו רק עם אופצית המזומן.
4.רוב המקומות נסגרים בשעה 17:00.
5. נעזרנו בספר "הולנד עם ילדים" שהיה ממש מועיל.6. הטיול שלנו היה טיול באיזי, יצאנו כל יום בסביבות השעה 10:00 בבוקר וחזרנו סביב 20:30 ולקחנו את הזמן בכל מקום.
7. אנחנו חיים בארץ בקצב לא נכון. כמו שחברה אמרה לי, הולנד עצמה משעממת בצורה כייפית.

היו יומיים שהחלטנו לוותר בהם על אטרקציות ופשוט להנות מכפר הנופש! לא הצטערנו לרגע והבנות התלהבו מאד מגן השעשועים, הבריכה המקורה, פינת החי והגמבורי.
המקומות שהכי הכי נהננו בהם היו: יער הפיות (שלדעתי יותר נכון לקרוא לו יער האגדות יש בו המון דמויות מאגדות כמו פנוקיו, גוליבר, שלגייה ושבעת הגמדים – מקום קסום!!! מתאים בעיקר לילדים קטנים עד גיל 8),חיטהורן המקסימה! אותה שילבנו עם זולו עיירה שמחה שכרגע יש בה מלא דוכנים ומתקנים לונה פארק, גן החיות בוחרס – מקום מטופח ומיוחד! מלא בטבע, מתקנים וכמובן בע"ח! היינו בו מהפתיחה עד הסגירה ונהננו מכל רגע והמוזיאון הפתוח בארנהיים שגם הוא מקסים!
הבנות שלנו פחות התחברו למוזיאון הרכבות ובג'וליאנה תורן נפלנו על יום מפוצץ ובכל מתקן היה תור ארוך מה שפגע בהנאה.

דיס המלצה על הולידיי אין בליידן.. קבלנו חדר עם 2 מיטות קטנות (מיטה וחצי) היה מאד לא נוח. בג'מבורי אין אף אחד שמשגיח על הילדים ומגיעים ילדים גדולים ומאד משתוללים. הניקיון סביר. בדיעבד, היינו לוקחים מלון מרכזי יותר שניתן להגיע ממנו למרכז העיירה ברגל.

דבר נוסף, אנחנו ויתרנו על אייפדים ומסכים לנסיעות ולטיסות ובמקומם הבאנו קצת יצירות של מליסה ודאג וגם דפי צביעה וצבעים וקצת בובות קטנות, דיסקים של מוזיקה לרכב. זה היה רעיון מעולה!! ממליצה בחום

זהו, מקווה שיעזור למישהו ושלא חפרתי יתר על המידה

תהנו.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!