חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פיקניק בפארק בהולנד – 7 פארקים בהולנד

בסוף האביב הזה, לכו לטיול גדול בתחנה בעיר בהולנד. אתה יכול להביא משלך אוכמניות נצרים או לשכור אחד עמוס עם indulgences ההולנדי. פארקים הולנדים בעיר הם כתמים מבריק המאפשרים לך לאתר צל קצת מגניב ביום קיץ מחניק. מחפשים פארקים מומלצים בהולנד? צפו בהמלצות שלו!

כל עיר ענקית בהולנד מתפארת בתחנה עירונית מבריקה, שבה אנשים יוצאים לטיול או אפילו לגריל בערבי קיץ מחמיאים, במיוחד בסוף השבוע. תביאו מיכל מיוחד שלך או לשכור bushel טיול טעון עם מותרות הולנדית!

 7 פארקים בהולנד שאפשר לעשות בהם פיקניק בשטח

1. וונדלפארק באמסטרדם

תחנה מפוארת במרכז העיר באמסטרדם. עבור לכאן לטיול או להתיישב באחת הפטיו המזמין. אתה יכול אפילו יש גריל באזורים שהוקצו. עבור אל בראסרי ורטיגו עבור הרבה מאוד מילוי נצרים סל.

2. אמסטרדם בוס באמסטרדם

פארק באמסטרדם

פארק באמסטרדם

ממש מחוץ למרכז העיר שוכנת אחת הגדולות ביותר בעולם פארקים בעיר. המקום האידיאלי לטיול, לטפס על עצים, לרכיבה על אופניים, לסיבוב של טניס, להשכרת קיאק או פשוט להתרפק על הדשא.

3. פלייסטווין בהאג

זה עצוב מענג ממוקם מאחורי האורוות המלכותי, ארמון נוורדינדה ואת מוקד התוססת של האג. אתה יכול לשכור סל נצרים טיול ב Prinse ו Co קרוב Paleistuin.

4. Westbroekpark בהאג

לחקור את גן ורדים גדול יש תה או ארוחת צהריים גבוהה ב Waterkant, בית תה סנטימנטלי. הצעירים יהיה זמן מדהים באזור המשחקים או על המסלול קטן מהצפוי.

5. פנדהוף ון דה דום באוטרכט

זה מוסתרים הקהילה הדתית הדתית ניתן למצוא מאחורי בניין האקדמיה ו Domkerk הכנסייה. זה גן מדברי של שלום עמוס באחד הצמחים ועשבי תיבול – המקום ללכת לאנשים המעריצים גינות.

6. עצור לפלנבורג באוטרכט

ממוקם לאורך נתיבי המים סביב העיר פנימה. מקום מושלם כדי להירגע, לשחק כדורגל או להעריך אחד המוזיקה הכללית מופיעה.

7. קרלינגה בוס ופלאס ברוטרדם

לכו לרוץ, לבקר את הירוק או ללכת רכיבה על סוסים סביב אגם Kralingse פלס. תוכלו גם למצוא פינת ליטוף ו flapjack eatery כאן. פשוט מדהים!

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!