חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיכום טיול באמסטרדם

טסים לאמסטרדם? מחפשים המלצות לטיול באמסטרדם? להלן סיכום טיול מושלם לחופשה של 6 ימים בעיר אמסטרדם , העיר הכי יפה בהולנד!
חזרנו אתמול מטיול של שישה ימים באמסטרדם, והדבר הראשון שיש לי להגיד- קפוא!!!!!!!!! אני לא יודעת להסביר במילים כמה קפוא. צירפתי פה תמונות של השלג כדי לנסות להמחיש אבל גם זה לא מסביר. אני בהתחלה ממש זלזלתי וחשבתי שלא יהיה כזה קר, אל תהיו כמוני! חשוב לציין שאם מתלבשים טוב זה לגמרי נסבל, אבל תביאו רק בגדים חמים והרבה טרמי!!!!
המלצות:
מסעדות-
מסעדת הסושי Geisha- הגענו אליה בטעות כשלא מצאנו מסעדה אחרת, והסושי היה פשוט מדהים!! באמת אחד המוצלחים שאכלתי, אל תצפו לסושי עם דג אחד או סושי צמחוני, כי זה פחות הסגנון, אבל למי שאוהב סושי מיוחד- מומלץ מאוד מאוד.

Greenwoods singel- מסעדת ארוחות בוקר.אליה הגענו דרך המלצות, והיא עמדה בכל הציפיות. ארוחות בוקר מיוחדות, טעימות ומושחתות מאוד. תתכוננו להמתנה של ארבעים דקות בערך בשעות הלחץ, אבל ניתן לרשום את השם וללכת להסתובב באיזור.

The avocado show- הכי תיירותי, הכי כיף. לאוהבי האבוקדו- חובה חובה חובה. פשוט טעים וכיף.

Toasted- מסעדת טוסטים ענקיים. פשוט כמו שזה נשמע, טעים כמו שזה נשמע.

Van Stapele Koekmakerij- טוב הן בערך העוגיות הכי מדוברות בעולם, מאודדד מומלצות, שוות את התור. אנחנו גם לקחנו כל אחת קופסא של שש לארץ.

מוזיאונים-
Body worlds- מוזיאון על גוף האדם. כל הדברים המוצגים שם הם חלקים אמיתיים של גוף האדם (נשמע מטריד אבל זה ממש בסדר במציאות) והמוזיאון מעוצב מאוד יפה, חוויתי ומלמד.

amsterdam dungeon- מוזיאון על ההיסטוריה האפלה של אמסטרדם. מעוצב בסגנון הצגת תיאטרון, הקבוצה עוברת מחדר לחדר ובכל חדר דמות מציגה את הסיפור שלה. לא מפחיד, אפילו מצחיק, חוויתי, משתפים את הקהל, ובקיצור מומלץ מאוד.

אם יש לכם זמן-
Believe it or not- לא היה המוזיאון הכי מדהים, אבל בהחלט חמוד. סיימנו אותו בפחות משעה, מוזיאון על שיאי גינס למיניהם.

A'dam lookout- תצפית על אמסטרדם. אם אתם מצפים לאמפייר סטייט בניו יורק, תורידו ציפיות מראש. הבניין לא מאוד גבוה, ואם לא היינו עושות את הנדנדות אז כחוויה כללית זה היה יוצא די משעמם, לכן גם הנדנדות ממש מומלצות, בתוספת של חמש יורו זה ממש כיף וישנה את כל החוויה.

Monks coffee roasters- בית קפה שכונתי. נראה המקום שאנשים באים לשבת חמש שעות על אספרסו אחד ולעבוד על המחשב. כנראה זאת הסיבה שהתפריט מאוד מצומצם, והמקום לא עומד כ"כ בכמות ההמלצות. בתפריט הדבר היחיד שמצאנו להזמין היה הטוסט אבוקדו- שהיה חמוד אבל לא יותר. מבחינת מאפים נראה מצויין אבל לא יצא לנו לנסות. לסיכום לא הייתי באה במיוחד אבל אם אתם באיזור אז יכול להיות נחמד להיכנס.

דיס המלצות-
adame tussauds- הייתי במאדאם טוסו בלונדון וגם בניו יורק, וזה היה ללא ספק הסניף הכי מאכזב. הרבה דמויות הולנדיות שלא הכרנו ובכללי לא מרגש. אם אתם עם ילדים יכול להיות שיהיה להם כיף בגלל הקונספט, אבל בלי ילדים לא הייתי הולכת.

efteling- חשוב לציין שהחלק הזה הוא רק למי שטס עם חברים ולא עם ילדים. למי שטס עם ילדים הפארק מאוד מאוד מומלץ. היינו ביום מאוד קר, כך שבנוסף לזה שלנו היה מאוד קר, נוצר גם קרח על המתקנים ושתי רכבות (בערך היחידות של המבוגרים) היו סגורות. כיום ביחד היה לנו נחמד, אבל כלונה פארק ממש לא מומלץ ולא שווה את הכסף. (שמונים יורו נסיעות הלוך חזור מתחנת אמסטרדם סנטרל ועוד מחיר הכרטיסי כניסה).

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!