חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אייאקס אמסטרדם חווית טוטאל פוטבול

העיר אמסטרדם מתפארת בקבוצת הכדורגל אייאקס אחת הקבוצות הגדולות באירופה ובעולם כולו, ההיסטוריה והמסורת של הקבוצה היא פשוט אדירה וכוללת אפילו את אליפות אירופה. אחת החוויות בעיקר לחובבי הכדורגל זה להיות במשחק של אייאקס באמסטרדם ארנה.

אצטדיון אמסטרדם ארנה הוא אחד האצטדיונים המתקדמים והטובים בעולם, וגם אם אתם לא הולכים למשחק או לא מצליחים להשיג כרטיסים מומלץ מאוד לעשות את הסיור של האצטדיון שמכניס אתכם אל לב האצטדיון לחדרי השחקנים ולמוזיאון של הקבוצה רוויית התארים.

יוהאן קרויף שחקן העבר האגדי של אייאקס
יוהאן קרויף שחקן העבר האגדי של אייאקס

כרטיסים למשחק של אייאקס באמסטרדם ארנה

משחק של אייאקס באמסטרדם ארנה זוהי חוויה מדהימה למי שאוהב כדורגל והאמת גם מי שזה לא המשחק האהוב עליו לא יוכל יהיה להתעלם מהאווירה המדהימה שיש בכל משחק בית של הקבוצה, בדרך כלל האצטדיון מלא עד אפס מקום והאוהדים לא מפסיקים לשיר כמעט לכל אורך המשחק.

בגלל שהאצטדיון כמעט סגור הסאונד שהוא מפיק הוא פשוט מדהים וממש יכול להקשות על הקבוצה היריבה, האווירה של האוהדים היא מיוחדת במינה והיא ללא ספק חלק בלתי נפרד מהחוויה האדירה של משחק של אייאקס באמסטרדם ארנה.

הדרך הטובה ביותר לקנות כרטיסים למשחק של אייאקס באמסטרדם ארנה היא לעשות זאת מראש דרך אתר האינטרנט של הקבוצה המחירים למשחק הם בהחלט סבירים ומתחילים החל משש עשרה יורו לכיסא ומשתנים בהתאם למיקום שאתם בוחרים.

בשנים האחרונות יש תחושה שאייאקס אמסטרדם חוזרת לגדולתה, לאורך השנים המועדון שמר על יציבות אך היו שנים שלא כל כך הלך להם להיות במקומות הגבוהים באירופה. 

אחת החוויות היא לראות את אייאקס במשחק במסגרות האירופאיות אם בדרך הקהל מגיע בטירוף למשחקי הבית במשחקים באירופה יש הרגשה של טירוף עוד ברחובות אמסטרדם לפני שהמשחק בכלל החל.

לעיתים קרובות יש מצבים שכל הכרטיסים נגמרו לכן אם אתם רוצים להיות במשחק של אייאקס אמסטרדם ארנה כדאי לכם להזמין כרטיסים מראש, חוויה נוספת שהמועדון מספק הוא קבוצת הנשים שלו, ההולנדים לקוחים מאוד ברצינות את הנושא של כדורגל נשים.

אתם יכולים לרכוש כרטיסים למשחקי הנשים גם דרך אתר האינטרנט של הקבוצה, כרטיס למשחק הנשים יעלה לכם שבע יורו, שימו לב המשחקים מתקיימים באצטדיון קטן יותר ומאוד קשה להשיג כרטיסים מפני שמשחקים אלה מאוד מבוקשים.

מידע על אצטדיון אמסטרדם ארנה למשחק של אייאקס

אצטדיון אמסטרדם ארנה נמצא בכתובת: Johan Cruijff Boulevard 29, 1101 AX Amsterdam Zuidoost (Nl) יש כמה דרכים להגיע אל האצטדיון, אם אתם מגיעים ברכב הכי טוב להשתמש בוויז שיכוון אתכם בקלות למגרש. 

הדרך הטובה ביותר והמהירה ביותר להגיע לאצטדיון היא באמצעות מטרו מספר 54, שמגיע מאוד קרוב למגרש במרחק של שתי דקות הליכה בערך, ניתן להגיע גם באוטובוס מספר, 29, 59, 158, 175, אך מומלץ לא לפספס את החוויה למגרש עם כל האוהדים השרופים של הקבוצה במטרו הם שרים לאורך כל הנסיעה את שירי הקבוצה והאווירה פשוט מחשמלת.

אצטדיון אמסטרדם ארנה הוא מאוד ידידותי ומתאים גם לבעלי מוגבלויות ואף יש מעליות במגרש מתאימות לכיסא גלגלים, במגרש עצמו יש אזור מיועד עבור זה.

באצטדיון עצמו יש דבר הנקרא ארנה מאני, כך שאם תרצו לקנות לעצמכם משהו לאכול או איזו מזכרת נחמדה מהמגרש, תצטרכו להמיר את הכסף שלכם לכסף של המגרש, יש תיבות אלקטרונית בכמה מקומות בולטים כך שלא יהיה לכם בעיה להמיר את הכסף ולהשתמש בו.

כאמור מומלץ מאוד גם לעשות סיור במגרש בלי קשר למשחק עצמו זוהי חוויה מדהימה שמכניסה אתכם אל ההיסטוריה והלב של הקבוצה אייאקס הייתה שנים רבות בפסגה הכי גבוהה של הכדורגל האירופי ולהיות במשחק של אייאקס באמסטרדם ארנה זוהי חוויה שלא כדאי לכם לפספס.

אמסטרדם ארנה
אמסטרדם ארנה

שאלות ותשובות בנוגע למשחק של אייאקס באמסטרדם ארנה

כן יש משחק ביתי אחת לשבועיים במסגרת הליגה, ומשחקים של הקבוצה באירופה כך שהמצב הוא שיש כמעט כל שבוע לפחות משחק אחד.

בדרך כלל יש כרטיסים זמינים שאתם יכולים לרכוש דרך האתר של הקבוצה,אך מדי פעם ישנם מצבים בעיקר במשחקים מול קבוצות גדולות שהכרטיסים נגמרים הרבה זמן לפני המשחק.

כן לגמרי אם הם אוהבים כדורגל זאת תהיה חוויה אדירה עבורם, האצטדיון מאוד מסודר וידידותי, גם הדרך אל האצטדיון קלה מאוד, ביקור לילד במשחק של אייאקס זוהי ללא ספק חוויה שהוא לעולם לא ישכח.

כן, יש סיורים מודרכים באצטדיון אמסטרדם ארנה, זוהי נחשבת לאחת האטרקציות המבוקשות ביותר עבור תיירים שמגיעים לבקר באמסטרדם, הסיור מעניין מאוד ולא כדאי לכם לפספס אותו. בסיור אתם נכנסים אל חדר השחקנים עוברים במנהרה המובילה למגרש ואילו מבקרים במוזיאון מלא ההיסטוריה של הקבוצה.

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!