חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אמסטרדם, קניות ושופינג זה שם נרדף. יש לנו המלצות רבות על מרכזי הקניות המובילים בעיר המרכזית בהולנד – אמסטרדם. אל תחמיצו את השווקים, הקניונים ואיזורי המסחר והבילוי הגדולים ביותר כאשר אתם מגיעים לטיול בין אם למטרת שופינג, בילוי או נופש בהולנד.

ההולנדים הם ארץ המשלוחים והנוסעים, עד לנקודה שבה בסוף המאורעות היו צנועים בעת הקניות. זה רק בין 15 השנים האחרונות, כי החברה קונה מחשבות, לקח את הולנד על חשיבה קלוויניסטית של חיים בסיסיים, צנוע והגבלה עצמית. היום, אמסטרדם היא מקום מדהים לקניות, שכן יש יבוא מכל מקום ברחבי העולם. לצד המותגים הטובים ביותר בעולם, תוכלו למצוא כאן פריטים ממדינות רבות ובלתי מפותחות. יתר על כן הרשתות הקמעונאיות של אמסטרדם מסדירות לעתים קרובות זמן רב של מדינות אסיה או אפריקה.

מלבד אחד (וילה ארנה), כל הרשתות הקמעונאיות ומרכזי הקניות באמסטרדם נמצאים בתוך הפרדה קצרה הליכה מכיכר הדאם. אתה יכול לחשוב על ההחלטה האמיתית שלהם בתוך כמה שעות. קניות באמסטרדם לא יכול לחסוך לך כסף, אלא תחסוך לך זמן ומאמץ.

מרכזי קניות גדולים באמסטרדם:

Bijenkorf

הגדול ביותר אמסטרדם הקמעונאי הקמת, באמצע הדרך ממוקם בכיכר סכר – דה Bijenkorf (כוורת) הוא לא לפספס. דה Bijenkorf הוא חלון ראווה למעלה, שרשרת קמעונאית ראוותנית ולא מרכז ההפצה השירות. נסו לא לצפות בהיקף כולל של פריטים בכל חטיבות De Bijenkorf שונים. ההחלטה היא ספציפית, חדה, חכמה. זה יעשה את הקניות שלך תענוג. סכר 1, עמוק משמאל ארמון המלכה.

Bonneterie

הממסד הקמעונאי של Bonneterie נסגר באוגוסט 2014, לאחר 125 שנים של תמיכה מתמשכת בהולנדית הפתוחה.

קאלברטורן – Kalvertoren

מרכז הקניות קאלברטורן (Kalvertoren) הוא מרכז קניות מרכזי ומורכב, הממוקם בחלקו האחורי של כביש הקניות המרכזי באמסטרדם – קלוורסטראט (Kalverstraat). בקלברטורן יש כמה חנויות המציעות סגנון (H & M, דיזל, לויס, מנגו, מרלבורו קלאסיקות, נייקי, טימברלנד), חנות מוצרים כללית במרתף (HEMA), מוצרי טיפוח יופי (דאגלס), חנות שעונים של Swatch, חנויות עם מוקדי קשר והתערוכות (Eye Wish), חנות לשיפור פנים (ריביירה מייסון), חנות מוסיקה, ביסטרו גדול, יוגורט קפוא של האגן דאז. ממוקם בתוך משולש בצורת שדרות Kalverstraat, Heiligeweg, סינגל: יש קטעים מן Kalverstraat ואת Heiligeweg.

מגנה פלאזה – Magna Plaza

Magna Plaza הוא מרכז קניות קטן יתרון, ישירות מאחורי קווינס ארמון על הכיכר סכר. על שלוש קומות של מגנא פלאזה, כל עובש של העולם האמיתי מסומן כמו כמה בולט ביותר: בגדי נשים "מנגו אמריקאית בגדי בגדי נוח – אמריקה היום את מכנסי GSUS. בראסרי עם בית קפה איטלקי ובית קפה. כתובת: Nieuwezijdse Voorburgwaal 182, ממוקם מאחורי הארמון על הכיכר סכר.

מץ ושות ' – Metz&Co.

Metz ו Coclosed בשנת 2013. הבניין המוקלט המופלא שלה כבר להניח שליטה על ידי ארגון בגדים אמריקאים Abercrombie ו Fitch.

V & D

V & D הם ראשי תיבות של Vroom ו- Dreesman, שהיא הרשת ההולנדית הגדולה ביותר של רשתות קמעונאיות, עם חנויות בכל עיר חיונית. החנות שלה באמסטרדם, מספקת את עצמה לקונה של הצווארון הלבן, משתדלת לשמור על העלויות ועל האיכות ברמה זו. הם מציעים גם מזון (בקומת הקרקע), עם כריכים גדולים מבריק יש לחם מחומם. אתה יכול לאכול את חטיפים לצד מבחר של מרקים, ארוחות ערב קטנות, מנות של ירקות מעורבים ועוגות בבית La V & כתובת: רוקין 203, בכיכר מונט; לצרף V & D חנות עם ספרים נייח הוא ב Kalverstraat 201.

ארמון מנור – Villa Arena

אנחנו לא צופים כי תרכוש את הרהיטים שלך במהלך הביקור שלך באמסטרדם, אולם כדי לתת לך סה כ rundown: וילה ארנה היא מרכז קניות מרכזי היה קצת מומחיות בתוך קישוט. לצד הריהוט, ישנם מתקנים רבים, קדרות, אומנות. חנות אלקטרונית גדולה (Media Markt), שני חנויות משחקים ותסריט של 9 סרטוני Pathé Arena, AFAS Live ומוזיאון אייאקס בהפרדה ניידת על שדרת ארנה.

תחנת אוטובוס עצומה ותחנת מטרו קרובה, אולם וילה ארנה נמצאת במרחק רב ממרכז מוקד אמסטרדם, בקרבת איצטדיון מועדון הכדורגל המפורסם – אייאקס ארנה, בדרום מזרח העיר – הולנדית: Zuid – אמסטרדם. כתובת: שדרות בולבאר 60; מקטע עצירה אוטומטית מסודר בצד הנכון של הבניין

5/5 - (4 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!