חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול טיול הולנד בלגיה צרפת

צאו למסע שבו הרומנטיקה של קסם העולם הישן נשזרת בצורה חלקה עם אנרגיה עירונית תוססת – מסע שמבטיח להיחרט בליבכם לנצח.

דמיינו את עצמכם נסחפים לאורך התעלות השלוות של אמסטרדם כשרחש ההיסטוריה מזמין, מתענגים על הפינוק העשיר של שוקולד בריסל שנמס בפה, ועומדים בצלו של מגדל אייפל המרהיב כשהוא מושיט יד אל העננים. זה יותר מטיול; זוהי סימפוניה שנאספה בקפידה של חוויות ברחבי הולנד, בלגיה וצרפת שנועדה לעורר את הנפש ולהצית את החושים. כמדריך שלכם, נוביל אתכם דרך השטיח האירופי הזה, שבו שדות צבעונים פורחים במהומה של צבע וופלים בלגיים מפתים בפריכותם הזהובה. הצטרפו אלינו להרפתקה גדולה זו, ותנו לפיתוי של ארצות אלה לעורר את תאוות הנדודים שלכם.

תכנון מסלול: הולנד + בלגיה + צרפת

יציאה למסלול דרך השלישייה האירופית המובהקת של הולנד, בלגיה וצרפת מבטיחה מארג קסום של תחרויות תרבותיות, תענוגות קולינריים ונופים איקוניים. דמיינו את עצמכם משוטטים ברשתות המורכבות של התעלות של אמסטרדם, כאשר כל תור מציע תמונה חדשה של קסם היסטורי, ואז מתענגים על האמנות הנשגבת של אטלייה השוקולד המפורסם של בריסל, שם ניחוח הקקאו מרווה כל פינת רחוב מרוצפת. המסע קרשנדו כשאתה עומד מתחת לפאר המתנשא של מגדל אייפל בפריז, מגדלור של רומנטיקה וניצחון אדריכלי ששבה לבבות במשך למעלה ממאה שנה.

בעודנו משרטטים את המסלול העשיר הזה, אנו מזמינים אתכם להעמיק בחוויות ההיפר-מקומיות המגדירות מדינות אלה. משדות הצבעונים הזוהרים הנפרשים בקליידוסקופ של צבעים ועד לוופלים המפנקים ועבודות התחרה המורכבות של מלאכת היד הבלגית, מדריך זה מבטיח מבחר של מראות ותחושות. נסייר במוזיאונים רבי קומות, ניקח חלק ביופיין של השדרות הפריזאיות, ונירגע בתוך הנופים השלווים של האזור הכפרי הצרפתי. כל יעד, סיפור שמחכה שיסופר, כל רגע, זיכרון שיש להוקיר 🗺️ .

גלו את התעלות המקסימות של אמסטרדם

אמסטרדם, בירתה הקסומה של הולנד, היא מארג של נתיבי מים המציעים נקודת מבט ייחודית על ההיסטוריה התוססת של העיר והחיים העכשוויים. הקסם של תעלות אמסטרדם הוא לא רק במשיכה האסתטית שלהן; הם עדות לתכנון עירוני גאוני כבר מהמאה ה -17. תעלות מים מורכבות אלה, המוקפות בבתים גמלוניים מעוטרים וגשרים מקושתים בחן, מחזיקות כיום בתואר היוקרתי של אתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

כדי להעריך באמת את הפיתוי של נתיבי מים אלה, שקול לצאת לסיור בסירת תעלה. גלשו בשלווה לאורך המים השקטים, עם מדריך מיומן המספק תובנות על המשמעות ההיסטורית של הסביבה. עבור אלה המחפשים חקר פעיל יותר, השכרת אופניים ושיוט בשבילי התעלה מציעים גם חופש וגם נקודת מבט רעננה. כל דוושה מקרבת אתכם לציוני דרך בולטים, כגון בית אנה פרנק הנוקב ומוזיאומפליין רחב הידיים, שבו אמנות ותרבות מתנגשות בצורה של מוזיאונים בעלי שם עולמי.

הערבים ליד התעלות קסומים כמו הימים, עם אורות מנצנצים המשתקפים על פני המים, ויוצרים אווירה רומנטית שניתן להתענג עליה באחד מבתי הקפה הנעימים לצד התעלה. אזור זה של אמסטרדם הוא לא רק מדהים ויזואלית, אלא גם מספק מבט אינטימי על האוצרות האדריכליים של העיר ואת אורח החיים הנינוח של תושביה. טיול לאורך התעלות, עם צלצול פעמוני אופניים מדי פעם, הוא תזכורת לכך שאתם נמצאים בלב מטרופולין משגשג שעדיין מוקיר את שורשיו ההיסטוריים.

בביקור באמסטרדם, התעלות הן חלק מהותי מאופייה של העיר, ומציעות למבקרים מסע בזמן. סיור נינוח בנתיבי מים שלווים אלה הוא חובה מוחלטת, יצירת זיכרונות שיימשכו זמן רב לאחר סיום הטיול. 🚤

התפנקו עם שוקולד בריסל טעים

בריסל, בירת השוקולד בפועל, מציעה חוויה שמימית לכל מי שלוקח חלק במומחיות המפורסמת שלה: שוקולד בלגי. בעודכם משוטטים ברחובותיה המרוצפים של העיר, ניחוח הקקאו העשיר והקרמי עולה משוקולטיירים ארטיזנליים, שכישוריהם התחדדו במשך דורות. יכולת ייצור השוקולד של בלגיה מושרשת עמוק בהיסטוריה, שראשיתה במאה ה -17 כאשר היא הובאה לאירופה. מורשתו המתמשכת ממשיכה להחיות את חיכם של אניני טעם וחובבים מזדמנים כאחד.

ליבה של בריסל הוא גן עדן לחובב שוקולד, עם מגוון חנויות בוטיק כגון Neuhaus, Godiva ו- Leonidas המציעות מבחר מפתה של פינוקי שוקולד. כל שוקולטייר מתהדר בניחוח ייחודי, מפרלינים מסורתיים במילוי קרם אגוזי לוז ועד גנאש חדשני עם טעמים אקזוטיים. ההצגה המפוארת של ממתקים אלה בקופסאות משוכללות הופכת אותם לא רק לפינוק, אלא לפינוק לחושים.

כדי להתענג באופן מלא על מלאכת הכנת השוקולד הבלגי, שקלו לקחת חלק בסיור בנושא שוקולד המספק הצצה אל מאחורי הקלעים של התהליך הקפדני של יצירת שוקולד. במהלך סיורים אלה, המבקרים יכולים לחזות בהפיכתם של פולי קקאו מרים לחטיפי שוקולד חלקים ומבריקים וללמוד את אמנות טמפר השוקולד כדי להשיג את הסנאפ והברק המושלמים. החל מבחירת הקקאו המשובח ביותר ועד לאומנות האלגנטית של שוקולטייר מדופלם, כל צעד ממלא תפקיד מכריע בעיצוב הקונדיטוריות המעודנות הנושאות את מורשתה של בריסל. אז בין אם אתם מכרסמים בונבון קטיפתי או מצלמים פלח שוקולד מריר בתוספת בירה בלגית מושלמת, התענגות על השוקולד של בריסל היא חוויה להוקיר 🍫.

תוכלו להתפעל ממגדל אייפל האייקוני

מגדל אייפל, הניצב באלגנטיות על שאן דה מארס בפריז, נותר סמל מכונן הן של העיר והן של צרפת בכללותה. 🗼 עם ברזל הסריג שלו הממריא לשמיים, הפלא האדריכלי הזה שבה לבבות מאז בנייתו בשנת 1889. שורשיו חופרים עמוק בהיסטוריה, במקור נתקלו בספקנות, אך כעת הוא נערץ כאייקון נצחי. ביקור כאן מציע יותר מסתם חגיגה לעיניים; השלמות המהונדסת של המגדל מתארת את התקדמותה של אומה, ומרפסות התצפית מספקות פנורמות עוצרות נשימה מעל פריז.

בעת תכנון העלייה, העיתוי הוא בעל חשיבות עליונה. בחרו בהרפתקה בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב המאוחרות כדי להימנע מהמוני התיירים בשעות היום ולהתענג על חוויה שלווה יותר. כשגוונים כתומים מרקדים על פני הנוף העירוני בשעת בין ערביים, המגדל חושף את פריז באור חדש לגמרי – מחזה בפני עצמו. למי שאוהב הקשר היסטורי, הצטרפות לסיור מודרך יכולה לחשוף תובנות מרתקות על תפיסת המגדל ומסעו בזמן.

מגדל אייפל הוא יותר מסתם אטרקציה תיירותית; זו עלייה לרגל לכל גלובטרוטר. העיצוב הגאוני של גוסטב אייפל הוא טעימה מוקדמת של גאונות הנדסית מודרנית, והופך את מה שהיה פעם תערוכה זמנית עבור היריד העולמי של 1889 לסמל מתמשך של הישגים אנושיים. בעודכם עושים את דרככם במסלול, הפיתוי של פאר התרבות הצרפתית קורץ, וכפי שתגלו בקרוב, הפאר של מגדל אייפל הוא הקדמה נהדרת לתענוגות הרבים שהמסע הזה דרך צרפת מבטיח. ואכן, הנופים הנשקפים ממגדל אייפל יותירו אתכם כמהים לחקור את רובע המארה ההיסטורי ואת הביסטרו הפריזאי הקסום, מסע שנצא אליו עם התפתחות מסלול הטיול שלנו.

התפעלו משדות הצבעונים התוססים

הצבעוני, סמל לאמנות החקלאית של הולנד, הופך את הנוף ההולנדי למחזה קליידוסקופי בכל אביב. בתוך הפריחה העונתית הזו בולטים שדות הצבעונים בחיוניות מרשימה, שורותיהם על שורות הפרחים יוצרות פסיפס מפואר של גוונים המשתרעים הרחק אל האופק. שמיכות צבע תוססות אלה הן יותר מסתם ציוריות; הם עדות להיסטוריה הבוטנית וליכולת הגננות שהולנד מתגאה בה.

גולת הכותרת של תחרות פרחים זו היא גני קוקנהוף המפורסמים בעולם, המכונים לעתים 'גן אירופה'. מקום האירוח קוקנהוף (Keukenhof) ממוקם בליסה (Lisse), במרחק של פחות משעה נסיעה מאמסטרדם, ומציע חוויה סוחפת עם למעלה משבעה מיליון פרחים ושטיח צבעונים תוסס בפריחה מלאה. כדי לחזות בגנים אלה במיטבם, יש להשתדל לבקר בין מרץ למאי, עונת הצבעונים העיקרית. כאן, המבקרים יכולים לשוטט בגני נושא, לצאת לסיורים אידיליים בסירה סביב תצוגות הפרחים, או ללכוד את תמצית האביב בהולנד דרך עדשות המצלמה שלהם.

עבור אלה המחפשים שדות צבעונים עצומים, אזור Noordoostpolder או Bollenstreek, אזור גידול פקעות, הם יעדים אידיאליים. במרחבים הפתוחים האלה, נטולי המולה עירונית, הצבעים נראים מבריקים יותר תחת שמי הולנד העצומים. בעת ביקור, זה משכנע להגיע מוקדם בבוקר כדי לחזות עלי הכותרת נושקים טל לפרוש עם שחר היום או עם השקיעה כאשר האור ההולך ופוחת מטיל זוהר חם על הפרחים, ומספק חוויה שלווה המתמצתת את היופי השליו של הכפר ההולנדי. 🌷

התענגו על וופלים בלגיים אותנטיים

דמיינו את עצמכם משוטטים ברחובות המרוצפים של בלגיה, עם ניחוח שאי אפשר לעמוד בפניו של וופלים טריים הנישאים באוויר. בבלגיה, וופלים הם לא רק פינוק; הם מוסד. עם הקצוות הזהובים הפריכים והמרכזים הקלילים והאווריריים, כל ביס הוא חתיכת גן עדן. וופלים בלגיים, שלעתים קרובות נערמים עם אינספור תוספות כמו שמנת, תותים ושוקולד מומס, הם סמל קולינרי שהמקומיים והתיירים מתענגים עליו.

הוופלים כאן מגיעים במגוון סגנונות, מוופל ליאז' הצפוף, המוכר בזכות כיסי סוכר הפנינה המקורמלים שלו, ועד לוופל בריסל הקל יותר, המאופיין בריבועים הגדולים יותר ובבלילה הקלה יותר. בכל פינה בעיר, מבריסל ועד ברוז', תמצאו דוכני וופלים ובתי קפה המתהדרים במתכונים סודיים משלהם. יצירות מענגות אלה שואבות השראה מההיסטוריה הקולינרית העשירה של המדינה. שלבו אותם עם קפה חזקה או שוקו בלגי חם חלק לפינוק מפנק של אחר הצהריים. 🍫

לחוויה אותנטית באמת, בקרו בבית וופלים מסורתי שבו מלאכת הכנת הוופלים השתכללה במשך דורות. הקשיבו לרחש של הבלילה כשהיא פוגעת במגהץ, וצפו כיצד הוופלים הופכים במיומנות לשלמות מוזהבת. בין אם הם מעוטרים באבקה פשוטה של אבקת סוכר או עמוסים בפירות טריים וקצפת, וופלים בלגיים מציעים תענוג גסטרונומי שמבטיח לפתות את בלוטות הטעם שלכם. אז כשאתה מוצא את עצמך בבלגיה, הקפד לברוח ממלכודות התיירים הרגילות ולחפש לאן המקומיים הולכים על תיקון הוופל שלהם; זו חוויה שהיא מעבר לטעם, ומעוררת את מהות הפינוק הבלגי. 🧇

גלו ציוני דרך היסטוריים באמסטרדם

רחובותיה רבי הקומות של אמסטרדם הם מוזיאון חי תחת שמיים פתוחים, שבו לכל לבנה ותעלה יש סיפור ללחוש. בעודכם משוטטים בעיר מכובדת זו, מגוון של ציוני דרך היסטוריים ממתינים כדי לחשוף נרטיבים של עבר עשיר וסוער. צאו אל הארמון המלכותי של אמסטרדם, משכן מפואר של מלכות המשמש כיום כמקום זוהר לאירועים מלכותיים וקבלות פנים רשמיות. הוא ניצב באופן מלכותי בכיכר דאם, כיכר תוססת שבה ההיסטוריה ואמסטרדם המודרנית נפגשות.

לא רחוק מהוד מלכותו של הארמון, הרייקסמוזיאום מזמין עם אוסף מרשים המתעד את האמנות וההיסטוריה ההולנדית, ומציג יצירות מופת מתור הזהב – 'משמר הלילה' של רמברנדט מושך תשומת לב בתוך האולמות המקודשים האלה. ביקור כאן צולל עמוק לתוך הנפש ההולנדית, ומציע הצצה לעוצמה האמנותית שעיצבה את זהותה של האומה. בהמשך המסע האמנותי, מוזיאון ואן גוך מציג תערוכה נרחבת של יצירותיו המרגשות של וינסנט ואן גוך, המציירת תמונה חיה של גאונותו הבעייתית.

מונומנטים אלה מדברים לא רק לתפארתה של אמסטרדם אלא גם לרוח החוסן והחדשנות שלה. זכרו, בבירה ההולנדית לא רואים רק את האתרים; אתה חווה אותם, אתה מאמץ את המהות שלהם. קחו רגע להרהר בסיפורים החקוקים בארכיטקטורה וביצירות האמנות; תנו להם לעורר בכם השראה כפי שהם העניקו השראה לדורות קודמים. הקסם של אמסטרדם טמון לא רק בתעלות הציוריות שלה, אלא גם במורשת העמוקה שציוני דרך היסטוריים אלה מייצגים – מסע בזמן, באמנות ובנפשה של אומה.

טבילה במורשת האמנותית של בלגיה

תרומתה של בלגיה לעולם האמנות חורגת הרבה מעבר לגבולותיה, ומקפלת בתוכה מורשת ששימרה מסורת ואימצה חדשנות. מוזיאון מגריט בבריסל מציע מסע סוריאליסטי אל תוך מוחו של רנה מגריט, שעבודותיו מעוררות המחשבה מאתגרות את תפיסת המציאות. זהו אוצר בלום לחובבים הכמהים להתעמק בעולם החידתי של הסוריאליזם הבלגי. בינתיים, המוזיאונים המלכותיים לאמנויות יפות של בלגיה משמשים כאפוטרופוסים של השושלת האמנותית העשירה של המדינה, ומציגים מגוון מדהים של יצירות קלאסיות ומודרניות.

בעיר אנטוורפן נוצצת היהלומים, המוזיאון המלכותי לאמנויות יפות ניצב כאנדרטה למורשת האמנותית הפלמית, ומזמין את המבקרים לטבול את עצמם ביצירותיהם של רובנס, ואן דייק ויורדנס. מאגר זה של אמנות אירופית הוא עדות להערצה של בלגיה לביטוי אסתטי. עבור חובבי אמנות, החוויה דומה לכניסה לתוך בד חי, שבו משיכות המכחול של ההיסטוריה נשמרו בקפידה כדי לעורר השראה בדורות הבאים.

הסצנה העכשווית דינמית באותה מידה, עם חללים כמו מרכז האמנות העכשווית ווילס בבריסל הפותחים את שעריהם לתערוכות ומיצבים פורצי גבולות. פסטיבלי האמנות של בלגיה, כגון יריד האמנות של בריסל (BRAFA) וסופ"ש האמנות של אנטוורפן, מזמינים חובבי אמנות מכל רחבי העולם. לאחר שלגמתם את השוקולד המשובח ביותר והתענגתם על תענוגות בריסל, טבילה במורשת האמנותית של המדינה היא סם חיים קסום לנשמה, המפעיל את החושים בפאר חזותי וגאונות יצירתית. השילוב של אמנות עם חיי היומיום כאן בבלגיה הוא עדות לרומן המתמשך של התרבות עם ביטוי אמנותי.

גלו את העיר הרומנטית פריז

עיר האהבה מזמינה עם התערובת המפתה שלה של אמנות, היסטוריה וגסטרונומיה, ויוצרת את הרקע המושלם לרומנטיקה. צאו אל לב פריז ותנו לחושים שלכם להיות מוקסמים מהשדרות הפריזאיות האלגנטיות ומהמנגינות הרכות של נגני רחוב. קתדרלת נוטרדאם ניצבת כעדות לעוצמתה של העיר בימי הביניים, גם כשהיא לוחשת סיפורי אהבה לאלה ההולכים בספינה הראשית הבלויה שלה.

טיילו באולמות הגבוהים של הלובר, שם אוצרות של יצירתיות אנושית מעוררים תחושה של פליאה. בעודכם מנווטים על פני חיוכה החידתי של המונה ליזה, הרהרו באינספור סיפורי האהבה שהתרחשו תחת עיניהן הפקוחות של יצירות המופת הגדולות בהיסטוריה. חפשו מקלט ברוח הבוהמיינית של מונמארטר, טיפסו במעלה הרחובות המרוצפים אל הפסגה שבה אמנים מציירים ומשוררים מוצאים את המוזה שלהם על רקע נוף פנורמי של העיר.

אווירה קסומה לאוהבים

הקסם של פריז משתרע מעבר למונומנטים המלכותיים שלה, ומושך זוגות לתוך הגומחות האינטימיות של בתי הקפה הנעימים שלה החבויים בשכונות מקסימות. עם רדת הערב, העיר לובשת לבוש נוצץ עם אורות מגדל 💡 אייפל המשתלשלים מעל נהר הסיין, וגורמים לכל רגע להרגיש כמו סצנה מסרט רומנטיקה קלאסי. היכנעו ללילה המפתה כשניחוח הפרחים הפורחים מהגנים הסמוכים מתערבב עם ניחוח מפתה של מאפים טריים וקפה עשיר, זיכרונות מבטיחים שיישארו הרבה אחרי שתיפרדו מהעיר הקסומה הזו.

בואו לחוות את היופי של האזור הכפרי הצרפתי

האזור הכפרי הצרפתי, שמשאיר מאחוריו את הסנוור של נופי העיר המוארים, מציע מקום מפלט אידילי אל תוך שטח נצחי של שלווה ופאר טבעי. כאן, הנופים הפסטורליים נראים כאילו הזמן לא נגע בהם, והם מגלמים שירה שנפרשת דרך כרמים מתגלגלים, כרי דשא מוריקים וזרימה עדינה של נהרות החוצבים את הנוף ליצירת מופת של יופי פסטורלי. כדי לחצות את האזור הכפרי הצרפתי צריך להיכנס לציור חי, שבו כפרים עם גגות טרקוטה יושבים על ידיות וטירות בנות מאות שנים לוחשות סיפורים על עידן עבר.

יציאה לנסיעה נופית עשויה להוביל אתכם לאורך המסלולים המפורסמים של לה לואר, המפורסמת בטירות האיקוניות שלה ובכרמי עמק הלואר, שם פירות האדמה שוכללו לבצירים בעלי טעם ואיכות שאין שני להם. ביקור בפרובנס הוא מפגש חושי עם שדות של לבנדר ריחני, בעוד שסיורים באזור דורדון חושפים ציורי מערות פרהיסטוריים ועיירות מימי הביניים השוכנות בין צוקים אדירים. כל מקום נושם אופי משלו, ומציע מספר עצום של חוויות משבילי יין ועד ימי שוק, שבהם אומנים מקומיים מציגים בגאווה את אומנותם ואת תוצרתם הטרייה. צאו לבורגונדי או לשמפניה, ותמצאו את עצמכם מוקסמים ממערכת היחסים האינטימית בין הארץ לשומריה, עם הזדמנויות לטעימות יין שמזמינות אתכם אל לב תרבות הטרואר הצרפתית.

אחרי יום של התענגות על הקסם הכפרי ועל "שמחת החיים" המפנקת שמגדירה את צרפת הכפרית, פרישה לגיטה מוזרה או לטירה שהפכה לצימר מציעה סוג של מנוחה שלווה שמרעננת את הנפש. מקומות אירוח סוחפים אלה מעודדים השתהות עוד קצת, אולי כדי לצפות בשקיעה עוטפת את גוונה הזהוב על פני האדמה, ומציעה רגע של חיבור עמוק לאדמה ולקצב הטבעי שלה. להתמכר ליופיו של הכפר הצרפתי, שבו הזמן מאט, וכל נשימה מחברת מחדש את האדם עם תמצית ההנאות 🍇 הפשוטות של החיים .

שאלות נפוצות

גלו תובנות נוספות וטיפים שימושיים למטיילים שמתכננים את המסע שלהם בהולנד, בלגיה וצרפת.

  • מהו הזמן הטוב ביותר של השנה לבקר בשדות הצבעונים בהולנד?
    עונת השיא לביקור בשדות הצבעונים היא באביב, במיוחד מאמצע אפריל עד תחילת מאי. זה הזמן שבו הפרחים נמצאים בפריחה מלאה, ומציגים פלטת צבעים מהפנטת.
  • האם יש סיורים ספציפיים לשקול לטעימת שוקולד בבריסל?
    כן, חובבי שוקולד יכולים להצטרף לסיורי טעימות שוקולד מיוחדים הכוללים לעתים קרובות ביקורים במספר שוקולטיירים מהשורה הראשונה, סדנאות להכנת שוקולד ודוגמיות של מגוון שוקולדים בלגיים.
  • האם ניתן לרכוש כרטיסים למגדל אייפל מראש, והאם מומלץ?
    מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים באינטרנט מראש כדי להימנע מתורים ארוכים ולהבטיח מקום, במיוחד בעונות שיא התיירות. כרטיסי כניסה מתוזמנים ניתן לקנות מהאתר הרשמי של מגדל אייפל.
  • מהם כמה מהכפרים הפחות ידועים אך חובה לבקר באזורים הכפריים של צרפת?
    בעוד שיש רבים, מקומות כמו ז'יברני, הידוע בגן מונה, ורוקאמאדור, כפר מדהים הממוקם על צוק, מציעים חוויות ייחודיות וציוריות הרחק מהערים הסואנות.

היתרונות של מסלול טיול בהולנד, בלגיה וצרפת

לגלות את המיטב של מערב אירופה:

  • טבילה תרבותית: חוו את ההיסטוריה והתרבות העשירות, מתור הזהב ההולנדי ועד האימפרסיוניזם הצרפתי והסוריאליזם הבלגי.
  • תענוגות קולינריים: התפנקו במסע גסטרונומי עם מאכלים מקומיים כמו גבינה הולנדית, שוקולדים בלגיים ויין צרפתי.
  • פלאים אדריכליים: תוכלו להתפעל מסגנונות אדריכליים מגוונים, החל מבתי התעלה ההולנדיים הקסומים ועד לקתדרלות הגותיות של צרפת והאר-נובו בבלגיה.
  • נופים רחבי ידיים: תיהנו מהאזור הכפרי האירופי המובהק, עם שדות פרחים בהולנד, כרמים מתגלגלים בצרפת ושדות קרב היסטוריים בבלגיה.
  • מורשת אמנותית: בקרו במוזיאונים ובגלריות בעלי שם עולמי המאחסנים יצירות מופת של ואן גוך, מונה ורובנס.
  • נוחות הנסיעה: קשרי נסיעה חלקים מקלים על דילוג ממדינה למדינה ולחקור מגוון יעדים במסגרת זמן קצרה.
  • פסטיבלים ואירועים: הזמן את הביקור שלך לחפוף עם פסטיבלים תוססים כמו קוקנהוף בהולנד, קרנבל בבלגיה או יום הבסטיליה בצרפת.
  • אירוח מפואר: שהו במלונות יוקרתיים ובטירות המציעים שירות ושירותים יוצאי דופן, המשפרים את חווית הנסיעה.
5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!