חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול בהולנד ובריסל המלצות

טיסות- אל על ל/מ בריסל. לא הייתי משנה את החברה אבל כן נוחתת בהולנד במקום . בריסל בעיניי עיר אפורה צפופה מלאה במוסלמים וחלק מהזמן לא הרגשתי מספיק בטוחה.
רכב – שכרנו דרך rental cars רכב מדלמה סיקסט. הייתה לנו בעיה כי בעלי חידש רשיון ישראלי שבוע לפני הטיסה ולהם הופיע שאין לו רשיון בתוקף . לי היו את כל המסמכים אבל הייתי עם הילדים בבית המלון ועד שהגעתי נאמר לנו שאי אפשר להחליף נהגים מה שאילץ אןתנו לשכור רכב אחר באנטרפרייז ולשלם עוד די הרבה כסף . אנטרפרייז היו אחלה ושדרגו לנו את הרכב בחינם אבל כאמור החוויה עם rental cars לא הייתה טובה ואני מתכוונת ליצור קשר עם החברה כדי להתלונן .
מלון – לילה ראשון ישנו בנובוטל בריסל בשדה התעופה. מלון מקסים . חדרי משפחה נוחים. שירות טוב . ארוחת בוקר טובה. מחיר לגמרי סביר .
שבוע ברביט היל – היה מעולה
לילה באפטלינג בחדר עמי ותמי במלון – היה מצוין וחוויה שהילדים לא ישכחו
ועוד שני לילות בנובוטל brussels off grand place. מלון טוב ונוח . נמצא ממש בכיכר המרכזית של בריסל מרחק הליכה ברגל מכל החנויות , פסל הילד המשתין וכו . בסהכ מומלץ אם כי כאמור בריסל לא התחבבה עלינו במיוחד
אז איפה ביקרנו( עם שני בנים בגילאי 9,7)-
יום 1- דולפינריום + עמי ותמי- לתת לפחות 3-4 שעות לדולפינריום כולל מופעים שמתקיימים בשעות ספציפיות. עמי ותמי- כייפי לילדים. אכלו פנקייקים וקיבלו עם המנה אף של מכשפה מפלסטיק. כמובן השלמנו עם כובע מכשפה שמכרו במקום ביורו אחד.
יום 2- אוטרכט מוזיאון הרכבות ואחכ קניון באוטרכט. מוזיאון הרכבות היה נחמד מאד רק שהיה ככ חם שזה פגם בהנאה
יום 3- פארק מים דאונרל . היה מושלם ליום חם . יש גם פארק שעשועים מאד נחמד וגם פארק מים גם מקורה וגם בחוץ .
יום 4 – אמסטרדם – בית אנה פרנק – חובה!. אחכ פנקייקים חנינו ב Rai מחוץ לעיר ונסענו במטרו . היה מצוין
יום 5- מוזיאון פתוח באיינקהאוזן . מוזיאון פחות מוכר מהגדולים וכמעט לא היו שם ישראלים . שטים למוזיאון במעבורת וזה חלק מהחוויה . הפארק כולל את כל מה שיש במוזיאונים האחרים כולל תלבושות הולנדיות אבל לילדים בלבד. יש גם אגם שאפשר לשוט בסירות קטנות ללא עלות נוספת. אחרי המוזיאון נסענו לפארק הפיות שנמצא במרחק 10 דקות והיה מאד מוצלח . פארק מקסים עם מלא מתקנים נהדרים .לא אקסטרים
יום 6- חיטהורן – היה מקסים אבל הילדים מיצו אחרי שעה ..
יום 7+8- אפטלינג . ישנו במלון בחדר עמי ותמי סוויטה מקסימה עם חדר שינה וסלון . מאובזר עמי ותמי ואפילו דלת שמקישים עליה ויוצאת מהחלון מכשפה שמדברת בהולנדית . הילדים עפו על החדר ומכיוון שהמחיר כולל כניסה חופשית לפארק וארוחת בוקר טובה בדיעבד היה שווה את המחיר הגבוה .
אפטלינג היה מאד כיף . חובה להוריד את האפליקציה . עוזרת בהתמצאות ובתורים
לא לוותר על droomlucht ו.יותר לקטנים וממש יפה
יום 9- ברוג' – מוזיאון Choco story ואחכ שוטטנו ברחובות . העיר מאד מאד יפה . קצת קשה למצוא חנייה אז עדיף בחניונים הציבוריים
יום 10- בריסל הכיכר המרכזית – השלמת קניות , פסל הילד המשתין , ופל בלגי לילדים ובערב טסנו חזרה .
לסיכום –
הולנד מקסימה , אנשים ממש נחמדים , ירוקה , כבישים נוחים ומאד ידידותית לילדים
קניות אוכל – באלברט היין. היינו גם בג'מבו אבל אלברט לוקח 😁
נסיעות – לעיתים ארוכות . לשים לב למהירות נסיעה . השילוט כל הזמן מתחלף .

מאחלים מסיעה טובה ומוצלחת לכל מי שנוסע .

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!