חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיבל האורות של אמסטרדם – Amsterdam Light Festival

פסטיבל האורות של אמסטרדם - Amsterdam Light Festival

פסטיבל האורות של אמסטרדם זוהי חגיגה שנמשכת כל השנה, אמסטרדם היא עיר מדהימה ביופיה זוהי עיר מיוחדת הבנויה מסביב לתעלות הרבות שנמצאות בה.

אחת הדרכים לחקור ולהכיר את אמסטרדם בצורה הכי טובה היא פסטיבל האורות באמסטרדם, כאשר בוחנים את העיר בעיקר בשעות הלילה מגלים גשרים, כיכרות ורחובות ברחבי העיר מוארים ביצירות אמנות אור שונות. 

אמנות האור המקיפה את העיר משפיעה באופן ישיר על הדרך בה אנו תופסים את אמסטרדם, בסיור ברחבי העיר בשעות הלילה נגלים לפניכם גשרים מוארים, אפשר למצוא מאות גשרים קטנים וגדולים בעיר כך שלעיתים אתם נמצאים בגשר אחד וכאשר אתם מסתכלים לצדדים אתם רואים עוד שורה של גשרים מוארים בצורה מרשימה.

פסטיבל האורות באמסטרדם קיים כבר עשור ובכל שנה הוא הופך לגדול יותר ומרשים יותר זוהי חוויה מאוד מומלצת בעת ביקור באמסטרדם שלא תשכחו להרבה זמן. כמובן שהפסטיבל מתרחש בתקופת החורף אז קחו בחשבון שמזג האוויר באותה תקופה קר יחסית.

פסטיבל אורות אמסטרדם דרך המים

אמסטרדם פסטיבל האורות
אמסטרדם פסטיבל האורות

כאמור אמסטרדם בנויה כולה מסביב לתעלות מים ואחת הדרכים היותר נחמדות להכיר את העיר בזמן הפסטיבל זהו שייט בתעלות שלה. בשייט זה אתם עוברים ליד יעדים הקשורים לפסטיבל האורות באמסטרדם, זהו מסלול החולף דרך גשרים מוארים בצורות אומנותיות.

הסירה שאתם שטים בה היא בעלת גג שקוף לחלוטין כך שאתם מקבלים נוף פנורמי על העיר דרך המים אתם חולפים ליד מבנים שאסור לפספס כאשר הדגש הוא על התאורה המיוחדת.  

בעת הפסטיבל תוכלו לראות גם במים עצמם כ מיני פסלים והשתקפויות מיוחדות אשר הופכות את השייט לחוויה אפילו יותר כיפית, אם אתם אם הילדים שלכם אין ספק שבשבילם זה יהיה רגעים של אושר.

מסלול המים לא מתקיים לאורך כל השנה לכן מומלץ לבדוק מראש מתי זה קורה אין ספק שזוהי דרך פשוט מצוינת ראות את העיר ולהכיר אותה קצת יותר טוב.

אירועים בפסטיבל האורות באמסטרדם

פסטיבל האורות באמסטרדם זוהי חגיגת אמנות באור, בשעות הלילה כמעט כל העיר הופכת למוארת בכל מיני אופנים מיוחדים, בזמן הפסטיבל תוכלו ליהנות מכל מיני אירועים שקורים, אחד האירועים המסקרנים הוא המורשת של באך. 

התצוגה מכילה מפגן אורות מרשים הכולל פסל של באך מאורות שיוצרים את דמותו, התצוגה מלווה בסאונד היקפי אשר מעניק לכם תחושה מדהימה כאשר הכל משתלב יחד עם מופע האורות המרשים ביותר.

כמו כן ישנן גם תערוכות רחוב שנמצאות ברחבי העיר היוצרים של הפסטיבל יצרו מפה המסכמת את כל המקומות והיעדים של פסטיבל האורות באמסטרדם, לעיתים תראו איזו סמטה הניראת כאילו מקום שלא הייתם רוצים לעבור דרכה אך יכול להיות שהיא מובילה לאחד התערוכות המדהימות שתוכלו לראות בעיר ובפסטיבל.

פסטיבל האורות באמסטרדם דרך אופניים

כאשר אתם נוחתים באמסטרדם אתם עולים לרכבת שמובילה אותכם לתחנה המרכזית של העיר, אם אתם מגיעים פעם ראשונה לאמסטרדם סביר להניח שברגע שתצאו מהתחנה תבחינו בכמות של זוגות אופניים שסביר שלא ראיתם כזאת בחייכם. 

אמסטרדם היא כולה מישור והשימוש באופניים בעיר כל כך עמוסה פשוט מתבקש, העיר כולה מרושתת במסלולי אופניים מסודרים ונוחים, ההולנדים מתייחסים לשבילים אלה מאוד ברצינות והאופניים הם כל התחבורה הראשי של העיר.

דרך מצוינת לחקור את העיר בזמן של פסטיבל האורות באמסטרדם היא בעזרת אופניים, תוכלו למצוא כמעט בכל מקום במרכז העיר מקומות שתוכלו להשכיר בהם אופניים. תוכלו למצוא מסלולים מיוחדים של הפסטיבל ולנסוע על פיהם זוהי ללא ספק חוויה מאוד נחמדה ואפשר אפילו לעשות אותה עם ילדים.באתר של הפסטיבל מרוכזים כל היעדים  החשובים שלו כך שאתם יכולים לתכנן לעצמכם מסלול ולהתחיל לפדל אל עבר אותם מקומות כמובן שבכל מקום תגיעו אליו יש אטרקציות נוספות כך שמומלץ לעצור מדי פעם וליהנות מאמסטרדם שמציעה אין ספור חווית לתיירים.

פסטיבל האורות באמסטרדם מסלול רגלי

אין ספק שזאתי הדרך הטובה ביותר לחוות את הפסטיבל כמובן שאתם צריכים לקחת בחשבון שמדובר בהליכה של לפחות שעה. המסלול הרגלי של פסטיבל האורות באמסטרדם מעניק לכם את החוויה המדהימה של אומנות אור מדהימה שהופכת את העיר המדהימה לאפילו יותר יפה ומעניינת.

מומלץ לתכנן את הטיול מראש ולעבור ביעדים מרכזיים של הפסטיבל, אתם תמיד יכולים להיכנס אל אחת מעמדות האינפורמציה הרבות שפזורות בעיר, הם מאוד ידידותיים לתיירים ועוזרים לכם להתמצא יותר בקלות תוכלו גם לקבל מהם מפה של פסטיבל האורות באמסטרדם שמראה לכם היכן נמצאים כל היעדים המרכזיים. 

שאלות ותשובות בנוגע לפסטיבל האורות של אמסטרדם

פסטיבל האורות של אמסטרדם קורה בתקופת החורף, בתקופה של שיא הקיץ השמש שוקעת בין עשר לאחת עשרה בלילה כך שלא יהיה כל כך יעיל לקים את הפסטיבל בתקופה זו, באופן כללי הפסטיבל מתרחש מאמצע נובמבר בכל שנה עד אמצע ינואר בשנה הבאה.

הזמן הטוב ביותר להגיע לפסטיבל אורות באמסטרדם הוא בתקופת החגים, בזמן הכריסמס העיר מקושטת כולה באורות מיוחדים בכל מקום ויש אפילו יותר דגש של פסטיבל האורות במקומות מסוימים.

פסטיבל האורות של אמסטרדם מתרחש בתקופת החורף מזג האוויר באמסטרדם בתקופה זו הוא די קר ובשיא החורף הטמפרטורה יורדת אפילו מתחת לאפס, בשנים האחרונות החורפים באמסטרדם מעט יותר מתונים.

כן הפסטיבל הוא חינם לגמרי אתם פשוט מטיילים בעיר ונהנים מאומנות של אור, ישנם אירועים מסוימים אשר קורים בתשלום אך הם לא רבים ובדרך כלל גם יהיו במחיר סמלי.

פסטיבל אורות אמסטרדם דרך המים
פסטיבל אורות אמסטרדם דרך המים
5/5 - (6 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!