חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצה על כפר נופש בהולנד

אני רוצה להמליץ בחום על כפר נופש מהמם שחזרנו ממנו עכשיו, אחרי שהות של שבועיים. הכפר נקרא Landgoed t'loo של רשת לנדל.
https://www.landal.com/parks/landgoed-t-loo
בחרנו בכפר זה בעיקר בגלל בקתות קומותיים המרווחות ובגלל ריבוי האטרקציות לילדים בתוך הכפר.

הכפר כולו ממוקם בתוך יער מלא בעצים וצמחייה, עם אוויר נהדר. אם יתמזל מזלכם – אפשר לפגוש סנאי, ארנב או קיפוד. המיקום של הכפר טיפה פחות מרכזי מרביט היל ושות' (עוד משהו כמו 20 דקות נסיעה צפונה), אבל מאידך הוא קרוב יותר לאטרקציות הצפוניות (חיטהורן, דולפינריום, עמי ותמי, בטביה, ווליבי ומוזיאון המטוסים).

הבקתות היו אכן גדולות מאוד – סלון, מטבח מאובזר, 3 חדרי שינה (אחת מהן – יחידת הורים בקומת קרקע), שני שירותים ושני חדרי אמבטיה. לקחנו בקתה ל-6 נפשות, אבל בקתות באותו הגודל מיועדות גם ל-2 עד 8 אנשים, רק חלוקת החדרים היא שונה בהתאם למספר הנפשות. הבקתה הייתה נקייה להפליא, כולל מצעים ומגבות (בתשלום נוסף) ובסה"כ מאוד נוחה לשימוש. הערה אחת – להבא אשקול לקחת בקתת לוקסוס, שכולל WIFI ומכונת כביסה, כי בזבזנו לא מעט כסף על WIFI ולא מעט זמן על שיטוט למכבסה וחזור. ועוד פרט חשוב – מדובר בבקתת קומותיים עם מדרגות קצת מאתגרות עבור ילדים קטנים או אנשים מבוגרים. קחו זאת בחשבון.

הכפר מוכרז ככפר ללא מכוניות, אבל בפועל להרבה בקתות יש גישה עם אוטו, כך שאפשר להוריד את הנוסעים או המזוודות ואחרי להחנות את הרכב בחניונים של הפארק. תעזרו במפה של הכפר – לרוב הבקתות באזור של 209-273 יש גישה עם מכונית (אני מאמינה שיש גם באזורים נוספים). עם זאת, מי שעבורו הליכה של דקה או שתיים מהחניון עד הבקתה היא לא עניין קריטי, אולי כדאי לבחור בבקתה מעט יותר מבודדת. שלנו הייתה על אחד השבילים הראשיים (254), מה שטיפה פגע בתחושת האינטימיות (אם כי עדיין היה שקט – הולנדים הם כל כך הולדנים . באותה הסיבה נראה לי עדיף לא לבחור בבקתות סביב האגם ובאזור הקבלה והמסעדות.
כאמור, הכפר עשיר באטרקציות לילדים – בריכה מקורה מחוממת עם שכשוכייה לקטנטנים, אגם באמצע הכפר (קצת קר עבור הישראלים, אבל המקומיים שוחים בו בכיף שלהם), טרמפולינה, ג'מבורי, מגרש משחקים חיצוני, פינת חי, מועדון לילדים עם מגוון פעילויות של "עשה זאת בעצמך", אומגה מעל האגם, רפסודה, גן בוטני מהמם, משחקים אלקטרוניים, באולינג, מיני גולף והשכרת אופניים (4 האחרונים בתוספת תשלום). אני מודה שלא ניצלנו את כל האטרקציות עד תום, אבל יש פוטנציאל.
מעבר לזה בכפר יש מיני מרקט עם כל טוב, כולל לחמים טריים לאורך כל היום ומיץ תפוזים סחוט טרי, שתי מסעדות (אחד מהם – מסעדת אבירים מגניבה עם אפשרות לילדים להתחפש לאבירים ולגברות), יש חדר מכונות כביסה ומייבשים.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!