חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

12 ימים טיול כוכב בהולנד

אז הנה הסיכום שלי!! גם אנחנו חזרנו עם טעם ענקי של עוד ובגדול ! ושוקלים לחזור לסיבוב נוסף😜
נסענו ל12 ימים, 10 ימים נטו, זוג + 2 בנות ( 5, 9) את הטיסות הזמנתי מאיזי גט כ8 חודשים מראש כולל מושבים ו2 מזוודות 23 קילו כל אחת כ1600 דולר לכולנו. עשיתי גם ביטוח ביטול טיסה שעלה כ700 שח.
הזמנתי בקתה ברביט היל ל7 ימים כחצי שנה מראש 1100 יורו ובנוסף לילה אחד במלון האפטלינג שכלל כניסה ליומיים לפארק 360 יורו חדר קומפורט, שתי לילות אחרונים ישנו במלון איביס סכיפול בשל הקרבה לשדה התעופה ושירותי השאטל שלהם, שדרך אגב היו מצויינים. עלות 2 הלילות 300 יורו לכולנו. רכב לקחנו מסיקסט ל8 ימים, אוטומט, מרסדס סטשיין כ550 יורו כולל כל הביטוחים צמיגים ושמשות.
💫יום 1: הגעה ב18 בערב, לקיחת הרכב הייתה סיוט כשעה וחצי המתנה כי היה תור. בזמן הזה טיפלתי בסים המקומי, פיפי, נשנושים מאלברט היין בשדה ואז יציאה לדרך..עצרנו בג'מבו הכשר לעשות קניות, הוא סוגר את הפינה אך למי שאוכל דברים ספציפים מציעה לא להסתמך עליו ולהביא מהארץ בגלל הרבה חוסרים שיש להם במדפים. משם המשכנו לרביט היל. הגענו ב11 בלילה המפתח חיכה לנו בתיבה בקבלה.
**רביט היל- אז נכון זה לא מלון 5 כוכבים והאמינו לי אני חולת ניקיון, הבקתה במצב מצוין, האוירה הכפרית, האויר, הארנבים וכו..עושים את העבודה והאמת שכיף שם! ניקינו קצת, מצעים מקלחת ולישון.
💫יום 2: ארוחת בוקר, תפוזים סחוטים מהסופר מרקט של הרביט..כיף:) יציאה מאוחרת לכיוון הדולפינריום, קניתי כרטיסים מוזלים מראש דרך הטריפר. האמת לא נרשמה התלהבות מצד הבנות וגם לא מצידנו. מלבד המופעים אין במקום שום דבר מיוחד. בדיעבד הייתי מוותרת וגם הן. משם לעמי ותמי! ואווו כיף גדול פשוט כיף, שוקו חם במסעדה והמשם לבאטביה אווטלט. מי שמעריך מותגים יהנה שם וירווח אחלה מחירים. לא זול אבל שווה.
💫יום 3: הוחה ולאוה – הגענו סביב 11 בבוקר אנחנו אוהבי ספורט, רכיבה וגם הבנות. זו הייתה אחת החוויות! אין רכיבה כזו בארץ! האויר, היערות, הירוק, הגדולה רכבה כ15 קילומטר בלי להתבייכן מצידי שברנו שיא😜 בדרך עצרנו לפיקניק אל מול האגם, האכלו ברווזים והמשכנו חזרה! בסיום, ארטיקים ולמרבה ההפתעה היינו גומרים. חזרנו לבקתה, קצת בריכה, האכלת חיות ברביט ולישון..
💫יום 4: המוזיאון הפתוח בהארניים – מקסים, מקסים מקסים בילנו שם כ3 שעות, נרשמה התלהבות מהפעילות באיזור הילדים! פשוט מקסים. הצטלמנו שם בסטדיו, אומנם 20 יורו אבל בשביל חוויה מציחקה שווה! משם לאוטרכט – מוזיאון הרכבות- אין מילים! פשוט מושלם, מבחינת הבנות את הסימולטר הן הכי זוכרות מכל הטיול! לא להתאייש מהדיבורים לפני. חוויה מדהימה!
משם לקניון הוג קטרינה- פריימרק..הייתי בטובים יותר.
💫יום 5: שוק הגבינות אלקמר, וולנדם וזנסה כנאס- מהנה, מצחיק, הסתבבנו גם במדרחוב באלקמר, קצת קניו.. כיף!
💫יום 6: זוולה וחיטורן- התכוונו להתחיל בחיטהון אך היה חם מאוד וחששתי שלא נעמוד בזה, אז עצרנו בזוולה, קפה גלידה, נהננו מהמדרחוב המקסים, לדעתי עיר פחות מתויירת אך ממש כיפית ונעימה. משם סביב 17 הגענו לחיטהורן, לקחנו סירה לשעתיים, עלתה כ22.5 אחרי 17 מחיר מוזל..חויה אמיתית, כיף, הבנות ואנחנו בענינים, ונציה אבל בנקי ויפה וציורי. הסתבכנו קצת בחזרה הצוות של סמית למרות ההודעות ששלחתי לא נחלץ לעזרתנו כל כך אבל בסוף הסתדרנו עצמאית. משם ארוחת ערב ושינה עמוקה!
💫יום 7: פארק חבלים קלימבוס גארדן ופארק הקופים עם הקטנה בזמן שאני עם הגדולה בטיפוס. פארק החבלים מעולה למרות שאחרי 3 מסלולים ממצאים. היינו שם כ3 שעות והרגשנו שמעל ומעבר. גם פארק הקופים נרשמה התלהבות! משם הבנות כל כך רצו לטירת מדיום ( עשיתי טעות בתחילת הטיול שסיפרתי עליה והן זכרו.. 🤦‍♀️🤦‍♀️) בעיניי ושוב זה בעיניי. יש שיגידו שאני טועה. המקום יקר ולא שווה את ההגעה אליו במיוחד, אלא אם הילדים שלכם מממש אוהבים אבירים, חרבות וטירות.
יום 8 -9: מעבר לאפטליניג, אפטליג אחח חלום! באמת! המלון שווה כל שקל. הנוחות שלו וזה שאפשר להיות יומיים בלי לחץ שווה הכל. קחו בחשבון שמאוד מאוד מעייף. מרחקים ארוכים. תשתמשו רקקקק באפליקציה! מעולה מעולה יעילה. נרשמו הצלחות בסימבוליקה, מדהים! תחייכו כי אחר כך אפשר לקנות תמונה:) ממתקן בוב ומהסירים.
לקראת 16 עזיבה ומעבר לאמסטרדם, אז מה יש להגיד אמסטרדם או שאוהבים או שלא! אנחנו מתים עליה והאמת חיכנו להגיע כל הטיול:) משהו באנרגיות ובאוירה עושה כיף.
הגענו למלון בשדה, החזרנו את הרכב כי העדפנו בלי באמסטרדם.
💫יום 10: התחלנו בthis is holand !! פשוט חוויה שאי אפשר להעביר במילים. לא לוותר!! לא להתייאש מהדיבורים לפני כן..הוואו יגיע:) ואז לא תרצו לעזוב.
משם ברגל לכיוון הדאם, האכלנו יונים, אחרנו בפלאפל מעוז, ראינו מופעי רחוב, שוב פרימארק, שיטוט ברחובות, גלידה שוק הפרחים וחזרה לחדר.
יום 11: טיסת בוקר 7.20, האמת שעבר ממש מהר ואיזיגט ממש בסדר, הכל תוקתק ומהר ושירות השאטל של המלון מעולה! מאוד מומלץ לטיסות בוקר או לילה.

תהנו, תבלו, תזרמו, אל תתבעסו אם אטרקציה כזו האחרת זה לא מה שחשבתם. תהנו מהביחד! למדנו המון מהביחד של 7 /24 , תזכרו שאין לכם את הזמן הזה בטירוף של היומיום. הולנד מבחינתי זה ואוו אחד גדול..אומנם חושבת כבר על היעד הבא אבל בוודאות להולנד נחזור!

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!