חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול טיול כוכב 11 ימים בהולנד

מסלול טיול כוכב 11 ימים בהולנד? אתם צריכים המלצות טיול כוכב הולנד עם ילדים? לפניכם כל המידע החשוב והמסלולים לטיול המשפחתי שלכם:

אנחנו זוג עם בת 7 , בת 5 ובן 10 חודשים. הטיול פוצל ל4 לילות לינה בדרום בחווה ליד מסטריכט ועוד 7 לילות ליד אמסטרדם בdroompark spaarwoude
הדרום מקסים מקסים ו4 ימים ממש לא הספיק ובהחלט נחזור לשם שוב. החווה שישנו בה היתה ממש נחמדה ונעימה אם כי לא הכי מתאימה לתינוק (מלא מדרגות). גם בצפון מאוד נהננו ובהחלט לא מיצינו. הפארק חביב בלי כמעט אטרקציות, נקי נעים ומתוקתק, סלון ומטבח מהממים חדרי שינה קטנים. החסרון המרכזי בעיני זה שיש כל הזמן רעש של מטוסים, לא קטסטרופה אבל פוגע בעיני בפסטרוליות. היות ולא ניצלנו בכלל את רעיון כפר הנופש היה אולי עדיף בית חווה יותר מרווח ופסטורלי. המיקום של הפארק מעולה.

הנסיעות עצמן קצת מתישות ולא יפות (כמו באוסטריה) אבל חשוב מאוד לטייל באיזי ולא לרוץ אחרי אטרקציות ופארקים. הימים שהכי נהננו זה הימים של רכיבת האופניים, ספונטניות והרוגע. כמו כן, לא ניצלנו בכלל בגלל שהילדים לא הכי זורמים, אבל נראה שיש פה סצנה עירונית נחמדה לגמרי.. שווה להשקיע בזה ואולי לחפש פסטיבלים מעניינים (כמו זה שהיינו בטירה). ההולנדים מאוד נחמדים ומסבירי פנים, זה מוסיף מאוד לאווירה הנעימה. בקיצור, הולנד מפתיעה לטובה.

למסלול:
יום 1: נחתנו בלילה אז אחרי לילה במלון chariot ואיסוף הרכב נסענו דרומה ובדרך עברנו במוזיאון הרכבות. ממש מקסים. הייתי שומרת רק ליום גשם.
יום 2: נסענו לפסטיבל elfia בטירת ארסן. טירה מקסימה שתכננו לבקר בלי קשר ונפלנו על פסטיבל שכולם מתלבשים כפיות ושדונים. היה מקסים אם כי מזג האוויר האפרורי קצת ביאס.
יום 3: היה מבול כל היום (היחידי בכל הטיול שלנו) והלכנו למערות בוולקנבורג, היה ממש מקסים. ניסינו לטייל אחרי במצודה אבל היה מבול שוטף. למרות שנהננו מאוד במערה זה היה יום פספוס כיוון שאני רואה איך היינו יכולים לבלות יום מקסים בעיר הזאת במזג אוויר אחר. ממליצה מאוד.
יום 4: פארק פנטזילנד בגרמניה. מושלם.
מגוון, מושקע, הופעות ומתקנים לכל הגילאים. יותר נהננו בו מבאפטלינג.
יום 5: נסיעה צפונה ובדרך עברנו בקינדרדייק. מושלם.
השכרנו אופניים ורכבנו בין התחנות רוח במזג אוויר המדהים. נהננו מאוד, ממליצה בחום.
יום 6: אחרי התלבטות מרובה בגלל כל הביקורות נסענו לדולפינריום ונהננו מאוד. ההופעות חביבות מאוד, יש שם חוף ים עם גן משחקים מקסים, פארק מים קטן לימים חמים והפארק עצמו ממוקם בטיילת מרהיבה של הרדוויק. מומלץ לטייל שם אחרי. לא הספקנו הרבה כי רצנו לעמי ותמי. הילדות התעלפו שם מאושר, המקום מקסים! היה לנו יום ממש מהנה ומומלץ ביותר.
יום 7: טסל. האי עצמו מקסים ומומלץ בחום. לפי דעתי לא תכננו טוב את הביקור בו והייתי קצת משנה אותו. עשינו את שיט הדיג ולא את הגאות והשפל כמו שרצינו וזה היה נחמד אבל פחות מרהיב משחשבנו. אחכ הלכנו לשמורת אקומרה שבהחלט מקסימה אבל פחות מלהיבה מהדולפינריום. וכשהגענו לde koog העיירה ליד לא היה ניתן להשכיר כבר אופניים. 1. חובה לבוא ביום הכי חם שיש לכם. 2. כדאי לבוא ביום שיש את שיט הגאות והשפל . השיט דיג נחמד אבל לא מרהיב 3. אם התכנון להיום בדולפינריום הייתי מוותרת על שמורת אקומרה ומשכירה אופניים ומטיילת בשבילים המקסימים. 4. אם מסתדר, אפילו ישנה באי איזה 2 לילות. תזמיני מקום במעבורת, וגם מקום על הסירה. מקצר תהליכים.
בעיקר להמנע מיום גשום, לא חייב להיות חם. תתלבשו טוב, כי בכל מקרה על הסירה קריר.
אקומרה מקסים ולא קשור בעיני לדולפינריום. בשניהם יש כלבי ים ושם מסתיים הדימיון. לא לוותר. שעתיים נחמדות.
בדיעבד, היינו מבררים יותר טוב על השיט של הגאות ושפל ומיד אחרי נוסעים לעשות טיול אופניים באי המדהים הזה. בסהכ מאוד נהננו וממליצה בחום.
יום 8 : אפטלינג. זה היום שהכי פחות נהננו.. המקום היה עמוס עצום והמוני, יותר תורים מבפנטזילנד ואין הרבה אטרקציות מלהיבות לפחות מגובה 1.20. זה היה מפח נפש רציני לבת ה5. כמו כן ההליכות המרובות פשוט התישו.. בדיעבד היינו מוותרים או הולכים לפארק קטן יותר
יום 9: חיפשנו משהו רגוע אחרי האינטסיביות של אתמול ובחרנו בטיול אופניים ביער אמסטרדם. היה מושלם. רכבנו בפארק יפיפה ועצרנו במסעדת הפנקייקים המעולה ואחכ בחוות העיזים. ניתן להשכיר שם גם סירה.. בילינו יום מדהים ואחכ קפצנו לקצת ביזבוזים בזאנדם.
יום 10: יום מושלם שהיה תכלס צריך לפצל ליומיים שלמים ומהממים. התעצלנו לנסוע עד לחיטהורן אז בחרנו בשיט בbroek in waterland והיה פסטורלי ומהמם. אחכ באופן ספונטני המשכנו למוזיאון הפתוח באנקהאוזן. וואו איזה מקום מהמם! כל כך הצטערנו שלא עשינו את המוזיאון מהבוקר. מקום יפיפה.
יום 11: מחר.. כנראה יום רגוע שכולל שופינג בהרלם

זהו. יש עוד כל כך הרבה מה לראות. הופתענו מאוד לטובה מהולנד אחרי שנתיים רצופות באוסטריה. חששנו שהיא תאכזב. והאמת, שאם נכנסים לקצב הרגוע פה ולא משתגעים אחרי כל האטרקציות התיירותיות ממש מקסים פה.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!