חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים מה לראות ולעשות בהולנד

באים להולנד לחופשה משפחתית? להלן מספר טיפים והמלצות מה כדאי לכם לראות ולעשות בהולנד הקסומה!

צימר– לנדל קולדנהוב- מקום מושלם! רגוע, נעים, שקט, מצוייד, נקי. אנחנו מאוד ממליצים להכיר את המקום שלכם ולאו דווקא להתרוצץ.. יש תמיד הפעלות ובידור, טבע מסביב (עשינו בשבת טיול ארוך מאוד ועוד לא הכרנו כלום שבת יצאה 10:20).

שבת– נסענו לאמסטרדם ביום שישי לקנות אוכל מוכן וקצת להסתובב בשוק. קנינו ברימון, אוכל מוכן ומצרכים, נחמד. קנינו די הרבה, לא באמת צריך להשתגע.. חיממנו בשישי לפני כניסת שבת והיתה ארוחת ערב חמה, ובשבת עצמה שניצלים, חלות, סלטים וכו.. הפלא ופלא, אפשר להסתדר בלי פלטה (חבל להשכיר סתם יקר וגם צריך להחזיר 14 יורו ו50 פיקדון. בית חבד ורימון משכירים). אפשר לקנות מיץ ענבים שם.

דלק ורכב– דרך התדלוק בהולנד- קודם מכניסים הפיה, מתדלקים, ואז ניגשים פנימה לתחנה לשלם. מומלץ להביא מתקן לפאלאפון לוויז, אנחנו קנינו בתחנת דלק (10 יורו). שימו לב שאין גלגל רזרבי לפעמים, רוב הרכבים הם סטיישנים וזה פצצה. וגם ידניים כמובן.

זוהי הולנד אטרקציה סימולטור טיסה

זוהי הולנד אטרקציה סימולטור טיסה

כל האטרקציות המדוברות באמת מדהימות לגמרי, מתאימות לגמרי גם לבן 3 וגם לקטנה, ונגיד מילה על כל אחת: חיטהורן (כשנכנסים לחיטהורן לסוע עד הסוף שמאלה מקום עם סירות ירוקות נטענות, חניה על המזח, להביא לחם לברווזים, מקום מושלם), זאנסה סכאנס (מאוד נחמד למרות שמאוד תיירותי), פארק הקופים (מומלץ ביותר! המקום מדהים בלי קשר לקופים), הואה פלואה (שימו לב שיש גם אופניים לתינוקות עם מושב גם מקדימה וגם אחורה, מומלץ לקנות מפה), גן החיות ארנהיים (לא מאוד מוכר וחמוד ביותר!), דולפינריום (מתוק להפליא! לא לפספס את אריות הים), אפטלינג.. (אין מה להוסיף. פשוט הילדים היו בעננים. ולמרות גילם ראינו ועשינו 90%, להוריד תאפליקציה).

ההולנדים מאוד אדיבים ומנומסים.. המוטו שלהם זה לא לבלוט או חרטא כזאת. כדאי לנו להתנהג בהתאם שם. לא לצעוק, לא לצפור, לנסוע לפי החוק (אכיפה חזקה), להיות מנומסים ולהשתלב.

הילדים שלנו קטנטנים אבל כל האטרקציות ללא יוצא מן הכלל מתאימות ומונגשות! אל תחששו לעשות הכל! מומלץ להביא מקל סלפי 😉

מזג אוויר- פשוט להביא משהו ארוך שיהיה בתיק.. מטרייה קנינו שם בעת הצורך. לא להיבהל מגשם זה מונסונים חולפים או מקסימום יושבים בבית קפה ארופאי לשוקולטה חמה.. הגשם זה חוויה לילדים במיוחד שבארץ ככ חם.

כיוון שאנחנו טיילנו עם ילדים קטנים עוד המלצות אחרונות קטנות להורים כמונו: טיטולים וקניות רלוונטיות קנינו שם בסופר הגדול, כסאות תינוק בחברת השכרה (נויה דאגו לנו בחבילה), היה לנו לול קמפינג בחדר, יש הרבה דבורים ועכבישים- להצטייד בהתאם, מומלץ להוריד סרטונים של סמי הכבאי שיהיו באייפונים שיעבוד גם כשאין אינטרנט, למי שיש כזה מחזיק סמאראפון למושב האחורי.. יעיל מאוד.

בקיצור- הולנד יעד מושלם עם ילדים ובכלל! ממליצים לזרום עם הטיול שלכם.. לא תמיד מה שמתאים לאחרים מתאים גם לכם. זה רק מה היה לנו. ובכללי לא לנסות לרוץ ולהספיק.. אטרקצייה אחת ביום היה לנו בול.

המבורגרים-

Cannibale Royal- המבורגר מספר 1 שאכלתי בטיול. המנה המפורסמת במסעדה היא בכלל צלעות חזיר אבל ההמבורגר היה טעים מאד, בשר מצוין, גם צ׳יפס ויחסית למה שמקבלים המחיר לא נורא בכלל.

Burgerfabriek- בדרך כלל אני לא תומך ברשתות אבל גם פה ההמבורגר שלהם מצויין.
חפשו את הסניף הקרוב לאיפה שאתם שוהים, בהחלט שווה ביקור.

Thrill grill- מסעדת המבורגרים הממוקמת מחוץ לשוק אלברט קאופ. המבורגר נחמד מאד אבל לדעתי פחות טוב מהשניים האחרים, קצת יותר יקר ביחס לתמורה ממסעדות אחרות.

Foodhallen- נקודת ציון שהיא חובה לחובבי הקולינריה.
מתחם סטייל שרונה מרקט אבל ברמה יותר גבוהה עם אווירה מגניבה. במתחם יש דוכני אוכל מהמון מטבחים שונים( אמריקאי,הולנדי, מקסיקני, וייטנאמי, סיני, ים תיכוני..)
אני ממליץ לקחת מנה קטנה מכמה דוכנים כדי לחוות טעמים ממטבחים שונים. אני הייתי בצהריים אבל בערב הבנתי שיש גם הופעות לפעמים, בהחלט ממליץ לבקר.

מתוקים-

Pancakes Amsterdam- מסעדת פנקייקים המגישה גם פנקייקים הולנדיים מסורתיים וגם אמריקאים. פנקייקים טעימים מאד אך לא הייתי אומר שזה מקום שמחייב ביקור, אם יש סניף בקרבת מקום, שווה לנסות.

Van Stapele- הרבה פעמים שיש ציפיות מאד גבוהות ממקום כלשהו , יש נטייה להתאכזב. לא כאן,העוגייה הכי טובה שאכלתי ללא ספק. תענוג בכל ביס. לקחתי 3 אבל גם 2 היו מספיקות. אין טעם לשמור ליותר מאוחר, רצוי לאכול כשחם.

Cafe Winkel 43- בית קפה חמוד שמגיש את הפאי תפוחים הכי טעים באמסטרדם.אחת מחתיכות העוגה הכי טעימות שיצא לי לאכול. ממליץ מאד לקפוץ לביקור
אם אתם בקרבת מקום .

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!