חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

11 טיפים לאחר טיול בהולנד

באים להולנד ורוצים המלצות למטייל העצמאי? לפניכם 11 טיפים לאחר טיול בהולנד!

1. הסים בסכיפול היה יקר וזה מאוד עיכב אותנו, חיפשנו במשך שעה כמעט איפה מוכרים סים במחיר טוב ולא מצאנו. בסוף קנינו 2 ג'יגה ב 30 יורו באלברט היין וזה לא הספיק לכל התקופה…מסקנה, לקנות לפחות חבילה אחת בארץ כדי שיהיה אפשר לנווט מחוץ לשדה ולקנות סים נוסף בנחת.
2. השכרת רכב מ bb&l: מאוד ממליצה. זו חברה מקומית שמתפארת בכך שהמחיר כולל את כל התוספות (נהג נוסף, כל הביטוחים). היו יעילים ונחמדים מאוד, קיבלנו את הרכב שהזמנו וגם הוספנו בוסטר גב וכיסא בטיחות בתוספת של 60 יורו בלבד לכל התקופה, מחיר סביר לחלוטין.
3. יוליאנה תורן – בספטמבר פתוח רק בשישי, שבת, ראשון אז דיי עמוס וגם לא זול בכלל.
4. חואה ולואה – אולי פיספנו משהו, אבל משלמים כניסה לאדם, אז האופניים לא באמת בחינם. חוץ מזה, אנחנו משפחה שרוכבת דיי הרבה בארץ, והשמורה לא היתה יוצאת דופן מהנופים האחרים בהולנד, אז קצת הרגשנו אכזבה. בדיעבד, היינו שוכרים אופניים ברביט היל ועושים רכיבה באזור, הכפר מציע אופניים יותר טובים.
5. הלכנו לבית חווה mariahoeve שבמיקום מעולה. לצערנו מתוך ארבעת הביקתות בחרנו בעתיקה משנת 1822 במחשבה שיהיה יותר מעניין. בסוף היה פשוט ישן ולא נוח, החווה מומלצת ומקסימה, אבל לבחור באחד הבתים החדשים.
6. שתי אטרקציות קצת פחות מוזכרות שאנחנו מאוד נהנינו בהן: מדורדם וגן החיות ברוטרדם. מדורדם מקום יפה, נעים ומטופח. יש גם מתקנים שהילדים מפעילים והבנות שלנו מאוד נהנו (בנות 7, 3.5). גן החיות גדול, מושקע ומחר בבעלי חיים שלא תפגשו בהרבה מקומות כמו דובים לבנים ענקיים וכלבי ים.
6. מסעדת Happy Italy – הלכנו בהמלצת חברים, יש לה הרבה סניפים בהולנד, אוכל איטלקי טעים, מנות גדולות ומחירים נוחים. בשני הסניפים בהם היינו היה גם ג'ימבורי גדול.
7. מכל האטרקציות ביתי הגדולה לא תשכח את המסעדה ליד וונדל פארק בה הילדים מכינים את האוכל בעצמם. מקום חמוד ומאוד נעים לילדים. היא הכינה פיצה וקישטה מאפין לבד ומאוד נהנתה.
8. חיטהורן – פיספסנו את הפניה שמאלה בסוף והיינו צריכים לחזור על כל הסיבוב שוב… שימו לב.
9. אפטלינג היה כיף לכולנו ויום אחד הספיק להכל, היינו יכולים גם להישאר לילה ולחלק את החוויה ליומיים. יש מסעדת פנקייקים חמודה שפתוחה לאחר שעת הסגירה ויש בה הרבה מהאפקטים של עמי ותמי, אחרי שהיינו בה יכולנו לדלג על הביקור הזה…
10. לנו זה היה טיול ראשון מסוג זה וגיליתי שאני פחות מתחברת לבקתות למיניהן, בפעם הבאה רק מלון. קחו בחשבון שלא לכל אחד הקונספט מתאים.
11. לשים לב כשבודקים את מזג האוויר גם למצב הרוחות. אנחנו בחרנו לעשות רכיבה על אופניים ביום נעים ללא גשם ולא שמנו לב לנתון של רוחות במהירות 25 קמש. חזרנו דיי מהר בחזרה לחווה אחרי שהתקשנו לפדל נגד הרוח.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!