חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
רשמים מטיול חברים של 5 ימים באמסטרדם. קודם כל הקדמה: כל ההמלצות- זה עניין אישי, יש שיאהבו דברים מסוימים יותר ויש שפחות. להלן הטיפים וההמלצות מה לעשות באמסטרדם:
בית אנה פרנק אתר חובה! כמובן להזמין כרטיסים חודשיים מראש ולהגיע לשם בזמן. יש הדרכה בעברית (אוזניות). בכניסה יש בית קפה שנקרא pancakes עם קפה ממש טעים. בנוסף, יוצא משם שיט עם הדרכה בעברית ברחבי העיר למשך שעה ב-16 יורו. בית אנה פרנק נמצא ברובע יורדן, אפשר להסתובב ולחוש את האווירה במקום. אנחנו שתינו בבית קפה שיושב על התעלה וזאת הייתה אחת החוויות הטובות שלנו.
תעלות מים אמסטרדם בקיץ

תעלות מים אמסטרדם בקיץ

שוק הפרחים הצף הוא לא באמת צף כמו שאפשר לדמיין, הוא פשוט על גדות התעלה, יש שם בעיקר חנויות של מזכרות ושתילים שונים. השוק נסגר בשש אחה"צ.

גן חיות ארטיסלמרות ששמענו המלצות נלהבות על המקום, נראה שזה מתאים בעיקר למשפחות עם ילדים. בסה"כ מדובר בגן חיות נחמד וגדול, לא יותר.
בית הכנסת הפורטוגזי והמוזיאון להיסטוריה יהודית נמצאים אחד ליד השני. אתרים מומלצים בעיקר לשומרי מסורת, ורבים אחרים גם עשויים למצוא בהם עניין. משלמים 17 יורו וזה כולל כניסה לכמה וכמה אתרים יהודיים בסביבה. הכרטיס תקף ל-30 יום. מקבלים אוזניות עם הדרכה מפורטת בעברית. במוזיאון להיסטוריה יהודית יש גם בית קפה כשר. לא רחוק משם יש שוק פשפשים שנסגר בסביבות 16.00 אחה"צ ואפשר למצוא בו גם כמה מוכרים ישראליים נחמדים שייתנו לכם טיפים לדרך.
כיכר דאםהכיכר המרכזית שמובילה לכמה וכמה רחובות של קניות. המחירים די דומים לארץ. בפרימרק אולי אפשר למצוא פריטים במעט יותר זול. לא רחוק ממנה יש אם הצ'יפס הכחול (אין לו טעם מיוחד). יש צ'יפס אחר מומלץ, נמצא בסמטה ליד חנות נספרסו וחנות "שומשום". אני באופן אישי לא אהבתי, אולי כי לקטשופ היה טעם לווי. מוזיאון מדאם טוסו נמצא בכיכר דאם, אפשר לוותר.
אדם לוקאאוט חוויה נחמדה, 13.5 יורו כניסה לתצפית על כל העיר, יש שם מסעדה למעלה. כדאי לעלות רק אם עושים את הנדנדה (בתוספת 5 יורו), אבל האמת שזה טיפה מפחיד. בכניסה לבניין יש את השלט IAMSTERDM ואפשר לעשות כמה תמונות. אל תצפו להיות ליד השלט לבד, המקום תמיד עמוס אנשים. בבניין ליד את חוויה שנקראת this is Holland לחוות את הולנד ב-5 מימדים שאני באופן אישי מאוד מאוד אהבתי ומאוד ממליץ, אבל ילדים עשויים מעט לפחד כי זה כמו לטוס מעל הולנד. אפשר לקנות כרטיס משולב לשתי החוויות.
שוק אלברט קאופשוק נחמד, יקר, לא מצאנו בו משהו מיוחד. בתוך השוק יש את בית חב"ד. בקרבת השוק יש את מפעל הייניקן. היה תור ארוך מאוד ולכן ויתרנו על הייניקן.
חיטהורן וזאנס סכאנס- ניתן לנסוע עצמאית לזאנס סכאנס נסיעה של רבע שעה ויש שם הרבה מה לראות, אפשר לבלות שם כמה שעות טובות, מקום קסום במיוחד, לא לוותר. חיטהורן יפהפייה ושקטה אבל מלבד שיט במקום אין מה לעשות שם יותר משעה, לכן שיקלו אם נסיעה של שעה וחצי כל כיוון שווה לכם. אנחנו לקחנו סיור מודרך ב-74 יורו לשני המקומות ולא ממליצים.
רובע החלונות האדומים- חוויה אדירה ובלתי נשכחת. נשים עשויות להזדעזע, גברים פחות. חל איסור חמור לצלם במקום.
קופי שופס– עשו טובה לעצמכם והימנעו מזה, זה עלול להרוס לכם את הטיול. אם ממש חשקה נפשכם- הקפידו לבחור ג'וינט בעוצמה קלה ולא חזקה.
המסעדות הכשרות די רחוקות מהמרכז, לכן היערכו בהתאם עם אוכל.
אנחנו סיירנו את כל העיר ברגל עם google maps והיה אחלה, לא היה צורך לרכוש כרטיס לתחבורה ציבורית כמו שתיכננו. מאוד שקט באמסטרדם, אני השקעתי הרבה מאמץ בלדבר בשקט.
השקיעה שם בסביבות עשר וחצי בלילה וזה ממש כיף כי יש אנרגיה כל היום.
אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!